SUNTEM IUBIRE .


LIktc.png

Te caut
Te caut ca pe-un vis din amintiri,
Rătăcitor în timp şi-ntre destine.
Mă urmăresc speranţe şi zidiri
Nestinse-n teama dorului de tine.
Să ne unim cărările târzii,
Pierdute-n colbul drumului de seară,
Respectul sfânt de-a-ncepe o nouă zi,
Să luăm singurătăţii din povară.
Şi-atâtea vorbe, gânduri şi dureri
Ce-am strâns în clipe singure şi mute
Le-om depana-n tomnaticele seri
Şi-om pune bătrâneţea să le-asculte
autor Marin Bunget
HeTMhT_aS0gzCOGcrLrFHQl246V78V3Xdp_XXmJkvgvqEDKA64x3vA==Suntem mame,surori,nepotele,bunici.Suntem intelepciune, rabdare,bunatate,IUBIRE si sfintenie!
O duminica binecuvantata!

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la SUNTEM IUBIRE .

  1. anitanna spune:

     photo 718711jolifemfle.pngOricat de puternici am fi, simtim nevoia de siguranta si ocrotire. Suntem oameni si avem nevoie de iubire.
    Suntem impovarati de amurg si toamne, dar printre atatea lacrimi si zboruri frante, nauci de atata cautare sau prea lunga asteptare, ne dorim o strangere de mana, o mangaiere sau o soapta…
    Noi facem alegerile.
    Am inteles ca nu timpul ne va vindeca sufletul…ci dragostea din noi” photo sunday-072.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    E totul randuit sa se intample
     photo Z-hqXZO0Mf1BdGY1VVnT1U8g6gx82OrSRrNxFWGJOcXo9IeBdWYElA.gif
    Cum sa traiesti frumos fara iubire,
    Cum sa visezi,saumbli,ori sa zbori,
    Cum sa cuprinzi nelinistea din zori
    Si pacea din amurg dintr-o privire?

    Cum sa inoti prin marile de flori,
    Cum sa te bucuri de intreaga fire
    Si viata ta sa-si afle implinire
    Fara minunea care da fiori?

    E totul randuit sa se intample-
    Cu simplitatea unei adieri-
    Cand de lumina sufletul se umple,

    Dar daca-n schimbul sterpei mangaieri
    Ghetarii urii se ivesc la tample,
    Nu-ti vei afla iertarea nicaieri.

    de George Tarnea

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

    Era un barbat care toata viata a evitat sa se casatoreasca , iar cand murea, la varsta de nouazeci de ani , a fost intrebat :
    –Asa si nu te-ai casatorit , dar niciodata nu ai spus , de ce . Acum in pragul mortii , ce-ar fi sa ne satisfaci curiozitatea ? Daca exista un secret , macar acum deschide-te , doar esti pe moarte , si chiar de se va afla secretul tau , nu vei pati nimic rau .
    Batranul a raspuns :
    – Da , eu am pastrat un secret ! Nu am fost impotriva casatoriei , dar am fost mereu in cautarea unei femei perfecte . Mi-am petrecut tot timpul in cautarea ei , si astfel viata mea a zburat .
    –Dar de ce , chiar pe aceasta planeta enorm de mare locuita de milioane de oameni , din care jumatate sunt femei , nu ti-ai putut gasi acea femeie unica si perfecta ?
    O lacrima s-a prelins pe obrazul batranului …
    El a raspuns ;
    –Nu , una am gasit-o totusi .
    Cel care intreba era foarte nedumerit .
    –Atunci , ce s-a intamplat , de ce nu v-ati casatorit ?
    –Si batranul a raspuns : –ACEA FEMEIE …. –era in cautarea barbatului perfect „ photo 2wh1co0.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna spune:
    „Daca iubirea ta nu are speranta sa fie primita, dator esti sa taci […] Daca iubirea ta nu este primita si ajunge sa fie o zadarnica rugaminte – asta fiind rasplata fidelitatii tale – si daca nu ai puterea sufleteasca de a tacea, atunci cauta sa te vindeci, daca dai peste vreun medic priceput in asa ceva. Caci iubirea nu trebuie confundata cu sclavia inimii. Iubirea care se roaga este frumoasa, dar cea care implora este dragoste de sluga.

    Antoine de Saint-Exupery”

    Apreciat de 2 persoane

  5. Ileana spune:

    Frumos, totul intelept, zambitor, superb! Multumesc frumos draga mea! Duminica binecuvantata!,Pupici❤

    Apreciat de 2 persoane

  6. Adi spune:

    Tu spui că-ţi place ploaia, dar când plouă deschizi umbrela, spui că iubeşti soarele, dar când el străluceşte alergi la umbră, spui că iubeşti vântul, dar când începe să sufle închizi geamurile. De aceea mi-e mie teamă când îmi spui că mă iubeşti!
    Bob Marley
    (6 februarie 1945 – 11 mai 1981)

    Apreciat de 1 persoană

  7. anitanna spune:

    “Iubirea nu are sfârşit, ea este o continuă ardere a sufletului, este o candelă veşnic aprinsă, este glasul şoptit care se aude doar în urechile celor care ştiu că lumea nu ar fi ajuns aici dacă sentimentul frumos nu ar fi existat în suflet
    H Filipescu

    Apreciază

  8. Mary spune:

    Diseară am să te-aştept la mine acasă… (de Sanda Nicucie)

    Diseară am să te-aştept la mine acasă.
    Să vii cu flori, şampanie şi… tu.
    Vom fi doar noi, dar vom avea la masă
    Tot ce-am dorit, şi nu e loc de… nu.

    Iar la cuptor voi pune-o curcă mare
    (curcanul nu m-am îndurat să-l tai)
    Doar ştiu că, orice-aş pune de mâncare,
    Privindu-mă, habar să nu mai ai…

    Voi pregăti frumos şi-o garnitură
    Cu mazăre, cartofi şi… ceva praz,
    Să nu mai ştii ce duci încet la gură.
    Să cazi din adorare – în… extaz.

    Iar ca desert, voi face-n astă noapte
    (pe lângă patul ce ne-aşteaptă sus),
    Umplute cu stafide, mere coapte –
    Deliciul casei – parcă ţi-am mai spus!

    Diseară am să te-aştept la mine acasă,
    E totul gata – nu e loc de… nu.
    Vom fi doar noi, ne-om aşeza la masă…
    Să vii cu flori, şampanie şi… tu.

    Să-ţi fiu iubită chiar şi pentru o noapte,
    Dar tu să mă iubeşti pe totdeauna!
    Cât ţi-ai dori, să nu mă uiţi… (nebuna)
    Şi-al meu sărut cu gust de mere coapte.

    Apreciat de 1 persoană

  9. anitanna spune:

    Te iubesc la zece dimineaţa şi la unsprezece, şi la doisprezece ziua. te iubesc din tot sufletul şi cu tot trupul
    uneori în după-amiezile ploioase. Dar la două după-amiaza
    sau la trei când încep să mă gândesc la noi amândoi şi tu te gândeşti la mâncare sau la munca de peste zi sau la recreaţiile pe care nu le ai. Încep să te urăsc în tăcere, jumatate din ură o păstrez pentru mine.

    Apoi revin la iubire când ne culcam amândoi şi simt că eşti făcută pentru mine într-un anume fel. Mi-o spune genunchiul tău sau pântecele şi mâinile mele se conving de asta şi nu există un alt loc unde să vin, unde să plec un alt loc mai bun ca trupul tău. Vii toată spre mine ca să mă întâlneşti şi amândoi dispărem o clipă ne băgăm în gura lui Dumnezeu până când îţi spun că mi se face foame sau somn.

    În toate zilele te iubesc şi te urăsc iremediabil. Şi sunt de asemenea zile, şi ore când nu te cunosc când îmi eşti străină ca femeia altuia. Mă îngrijorează bărbaţii, mă îngrijorez eu, mă distrag propriile-mi griji. E posibil să nu mă mai gândesc la tine mult timp. Deja vezi? Cine ar putea să te iubească mai putin ca mine, iubirea mea?

    Jaime Sabines

    Apreciază

  10. Ileana spune:

    Weekend plăcut, dragi prieteni!- A lovely weekend, dear friends!

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

