BUNA DIMINEATA,MIERCURI !


Buna dimineata om cu suflet bun si frumos,o imagine,o melodie,o floare,o cafea ,un gand,o poezie ori un haz de necaz… doar pentru tine ….. … si toate astea pentru ca ziua sa-ti fie minunata,fiindca o meriti !
O zi frumoasa  si placuta cu caldura,pace si liniste langa cei dragi,eu asta va doresc !

WBlqSN7bXlr11Tp0I36QoZ018MxdhshV4C3yAoH1Mg38A7ejNdRuxQ==.gif
Sa fiti iubite(i) ! Fericirea este precum pisica, dacă încerci să o ademeneşti sau să o chemi, te va evită cu îndârjire; nu va veni niciodată. Dar dacă nu îi acorzi nici un pic de atenţie şi îţi vezi de treaba, o vei găsi frecându-se de picioarele tale si sarindu-ti in poala”(W,Benne

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la BUNA DIMINEATA,MIERCURI !

  1. anitanna spune:

    Good morning Wednesday!
     photo 67794171_1292182021_roma_zpsj3rufslv.pngDimineata frumoasa incepe cu o cafea buna si un gand frumos!
    Dar si cu o floare(le aveti in imagine) ,un zambet,o melodie,lecturarea unei carti, cu citirea ori ascultarea stirilor la televizor si cu goblenitul in cazul meu…
    Bun venit! photo b0a09d2247c71e9cbe488c80f4dda68c.gif
    Sa aveti o miercure binecuvantata cu tot ce va doriti fiecare!
    Beautiful morning begins with a good coffee and a nice thought!
    But with a flower (you have pictured), a smile, a song, reading a book, reading or listening to the news on television and goblenitul in my case …
    Welcome!
    Have on Wednesday blessed with everything you want each!
    https://anitanna.wordpress.com/pagina-pensionarilor/#comment-124011

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:


    Sa stiti si sa tineti minte ca:VIATA este pretutindeni,dar TRAIREA, in putine locuri…..
    Asa ca aici poate ca nu este viata,viataaaaaaaaaa…dar macar trairea sa o simtiti pasind pragul Cafenelei!
    Fiti bineveniti(e) ! photo 10rjp1v.jpg.gifKnow and remember that: life is everywhere, but living, there are few places … ..
    So here perhaps is not life, living life … but even to feel stepping threshold Café!
    Be welcomed (e)!

    Invata bucuria!
    Bucuria unei clipe,a unei batraneti,a singuratatii,a unei reusite….
    Bucura-te in fiecare zi de toate cate le primesti,ieri a fost marti,astazi este miercuri o dimineata in care o luam de la capat iar si iar asa ca sa va fie ziua minunata ,iar bunul Dumnezeu sa va dea toate cate le ganditi!
    Ai grija asadar la gandurile tale…
    Am mai scris asta…ele pot deveni actiunile tale…😕
    O zi binecuvantata!

     photo DaMJLdWWa402i7PAEqFUI87rfLEcpLK9yMp6eaH1oGm6Lsf6yKfLkQ.png
    Learn the joy!
    The joy of a moment, of old age, loneliness, a successful ….
    Enjoy each day to as many as receive, yesterday was Tuesday, today is Wednesday morning in a start over and over again so it will be wonderful day and the good Lord give you all things we think !
    Take care so your thoughts …
    We have written this … they can become your actions …:?
    A blessed day!(traducerea cu Google)
    https://anitanna.wordpress.com/la-multi-ani2014-bun-venit/

    Apreciat de 3 persoane

  3. anitanna spune:

     photo InCafenea.jpg BUN VENIT , tuturor de pretutindeni!

    SEARA


    SEARĂ


    Aseară-am stat sub mărul nostru bun,
    Cu mere, ca obrazul tău, domneşti.
    Cât aş fi vrut şi n-am cercat să-ţi spun
    Că-n gândurile mele, floare, creşti.
    Ne-am ridicat deodată amândoi
    Şi-am părăsit livada împreună
    Cu buzele-ngheţate. Peste noi
    Curgea molatic un pârâu de lună.

    Din volumul Zaharia Stancu

    Apreciat de 2 persoane

  4. Ileana spune:

    Buna dimineata iubita❤ ! Multumesc pentru incurajare, zambet, te simt mereu aproape de mine si iti sunt recunoscatoare, iar prieteni tai sunt si ei la fel de buni!❤ O zi frumoasa, cu bucurii si zambete, pupici! ❤

    Apreciat de 3 persoane

  5. anitanna spune:

     photo QWZg9tB6RV3oLS_aA5qSAVFzqkt4HobaXtxjTyZ9UiYxPUGUTq6dPw.jpgAstăzi este „mâine-le” meu. Stă doar în puterea mea să-i dau formă, conținut, culoare. Stă doar în puterea mea să preiau controlul, să iau decizii, să trăiesc momentul. Penița care trasează conturul vieții mele este ghidată de mâna mea. Îmi asum fiecare greșeală, fiecare nebunie, fiecare sentiment nelalocul lui. Mă încarc cu energie pozitivă fiindcă îmi oferă echilibru în viața de zi cu zi. Mă înconjor de oameni frumoși și maturi pentru că ei influențează mare parte din gândurile mele. Mă întristez, sufăr și plâng ca orice om normal, dar nu păstrez nimic murdar în sufletul meu. Regretele, dezamăgirile, erorile fac parte dintr-un „ieri” uitat. Îmi îndrept privirea către lucrurile și oamenii frumoși din viața mea, către clipa prezentă, către locuri în care mă regăsesc. Momentele frumoase sunt neprețuite pentru mine, de aceea încerc să am parte de cât mai multe. Timpul este ceva efemer, ceva pe care poți doar să-l simți și să te bucuri de trecerea lui, dar pe care nu îl poți opri și nici întoarce. Încerc să mă bucur de prezența oamenilor pe care îi iubesc și pe care îi respect, fiindcă știu că totul este vremelnic. Certitudinea pe care o am este „astăzi”, nu „ieri” și nu „mâine”. Stabilitatea îmi este dată de gândurile și sentimentele pozitive, de mintea clară și aerisită, de inima ușoară și caldă. Nu simt teamă la ziua de mâine, la clipa următoare, dar pot spune că simt un oarecare tremur de neliniște la tot ce va reprezenta viitorul în sine. Poate că este o nesiguranță pe care o simțim și o trăim cu toții, sau poate că e doar un sentiment solitar. Oricum va fi, importanta este ziua de astăzi, cu tot ce ne rezervă ea, cu suișurile și coborâșurile ei, cu elementele surpriză și candoarea ei. Căci timpul nu se măsoară în bătăi de ceas, ci în bătăi de suflet.(anasstassya) photo uLoHVdjP10vVjqviIdwbialp-t0PXrGgohLoiI9LZuxCSIVPN__7AA.jpg

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

