BUNA DIMINEATA !


rXVfH4GFgNrGB-KJViVF7BdzuFIF7BJucsRlErxkju1H4M3KeXu4VA==Sa ai o zi de sambata frumoasa!

„Daca iubirea ta nu are speranta sa fie primita, dator esti sa taci […] Daca iubirea ta nu este primita si ajunge sa fie o zadarnica rugaminte – asta fiind rasplata fidelitatii tale – si daca nu ai puterea sufleteasca de a tacea, atunci cauta sa te vindeci, daca dai peste vreun medic priceput in asa ceva. Caci iubirea nu trebuie confundata cu sclavia inimii. Iubirea care se roaga este frumoasa, dar cea care implora este dragoste de sluga” – Antoine de Saint-Exupery

Când disperarea bate la usa ta, si va fi greu sa te mentii calm, când îti va fi greu sa-i suporti pe ceilalti, si vei avea impresia ca te scufunzi în propriile temeri…
…Îti doresc RABDARE.
Când esti singur, când îti lipseste dragostea, când inima este dispusa sa iubeasca si sa iubeasca fara masura…
…Îti doresc IUBIRE.
O dimineata de sambata cu rabdare,iubire si sanatate!!

Sa fiti iubite(i) !

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la BUNA DIMINEATA !

  1. anitanna spune:



     photo cooltext979984584_zps189833e3.png
    Buna dimineata,dragi prieteni virtuali! photo WXK-auIg9umIqgiF1RK947fsJOF8dbw6lTWh6x5MKoQwe-I4842Fpw_zpsusw3kem0.gif
    Astazi,va indemn sa va faceti timp sa plangeti fiindca asta este emotia unei inimi mari ❤
    Fa-ti timp sa visezi…este rasuflarea fericirii !
    Fa-ti timp sa traiesti pentru ca timpul trece repede si nu revine niciodata!
    Dar toate astea si multe altele sunt dupa vrerea lui Dumnezeu!
    Asa ca,Doamne,te rugam!
    O zi binecuvantata sa aveti fiecare dintre voi, care pasiti pragul acestei Cafenele!!
    Asa ca va spun …BUN VENIT ! la o vorba tare….

    Apreciat de 3 persoane

  2. anitanna spune:

    Buna dimineata,iar si iar…😕 dragi suflete bune,calde si frumoase sa continuam aceasta zi geroasa de sambata -5 grade in termometru,in ambianta calda si placuta a Cafenelei cu o cafea fierbinte ori un ceai aromat si dulce ,ce preferati fiecare cu gandul de a lasa in spate restul lumii , in spatele usilor care se inchid indata de cum ati pasit aici..😕
    Sunt momente cand iti doresti sa te simti si singur(a) si atunci Cel de Sus iti vine cu o recompensa:iti aduce ,alaturi,virtual vorbesc o prietena ,ori prieten cu care sa stai la taclale,sa bei o cafea de cate ori simti nevoia(virtual) sa-ti impartasesti bucuria ori necazul,fericirea ori nefericirea,ce te preocupa si ce-ti face placere..orice,sa mai uiti de tine si tot uratul ce te inconjoara ,afara !
    Asa simt si sunt eu…😛
    Astazi,despre pietrele pretioase despre placerea de a le purta,despre beneficiile lor,despre bucuria,fericirea si multumirea la vederea stralucirii,a culorii acestora…  photo 5627725_zpsqvgngylf.jpg
    Fiecare dintre noi a vazut,a tinut in mana ,a mangaiat ori a purtat o piatra pretioasa fie ea,opal, peridot ori jad…😕
    Stiati ca un Coral alb simbolizeaza bucuria si fericirea ca actioneaza asupra starii de sanatate,regenereaza tesuturile,vindeca anemia???
    Daca doriti sa va fie protejat ceea ce castigati atunci purtati un Peridot verde.Si aceasta piatra este a fericirii si prosperitatii te ajuta sa scapi de stres,trateaza gelozia,purifica organismul…este piatra norocoasa oficiala pentru cei nascuti in luna august.se recunosc dupa coloare verde: galbui-verde,verde-oliv,verde-negru,negru-brun…. le sunt atribuite multe alte calitati!?
    Cu toate ca cel mai indicat si mai bine este doar:RUGACIUNEA catre Dumnezeu,uneori suntem tentate sa ne punem nadejdea,speranta,ajutorul si in altceva si nu cred ca este de condamnat nefacand niciun rau !? photo content_1360299878_zpsbab2gvfu.jpg…se spune ca OPALUL ajuta femeile insarcinate este piatra LUNII.
    Jadul ,inca din antichitate este considerata piata regala…, este simbolul linistii ,norocului si al sanatatii…acesta mareste sansele de castig,aduce profit,se poarta pe mana stanga,pe partea stanga,iar cand se negociaza contracte pe partea dreapta ?! Mai sa fie?!😕🙂
    Acestea sunt cristalele,pietrele semipretoase ale anului photo colier-pietre-semipretioase-verzi-smarald_zpsfmgniqlv.jpg
    Poate ca fiecare dintre voi cunoasteti mai multe beneficii ale acestor pietre asa ca daca doriti puteti veni cu completari!
    O zi reusita!

    Apreciat de 3 persoane

  3. anitanna spune:

     photo jbio6fHGIi9SrZQLhbpB5p6-2ZtoKhvgcPS0A9FIp1kGutUjBtN5dg_zps6pic0x2u.gif
    Versuri : Sorin Poclitaru

    De‐atâtea ori să‐ți spun am vrut,
    Mi‐e dor să pot să te sărut,
    Mi‐e dor de ochii tăi de stea,
    De părul şi de gura ta.

    Mi‐e dor de lacrimile ude,
    De buzele‐ți cireşe crude,
    Mi‐e dor să stăm sub sălcii goi,
    Mi‐e dor de tine şi de noi.

    Da, da, da, mi-e dor
    Şi mi-e dor de noi,
    Dor de noi, de amândoi.

    Mi‐e dor de vorba ta domoală,
    De umbra ta de zână goală,
    Mi‐e dor de florile cunună
    Culese noaptea împreună.

    Mi‐e dor de umbrele din crâng
    Să râd mi‐e dor, mi‐e dor să plâng,
    Mi‐e dor de tine trup de seară,
    Ispită plăsmuitâ‐n ceară.

    Da, da, da, mi-e dor
    Şi mi-e dor de noi,
    Dor de noi, de amândoi.

    Muzica : Catalin Ungureanu

    Apreciat de 3 persoane

  4. Adi spune:

    ….buna dimineata!😉

    Apreciat de 3 persoane

  5. anitanna spune:

    Buna dimineata,draga mea! Aici este soare dar cu colti mari,uriasi… -6 grade..😕 zapada este ghiata…a ramas asa cum a fost ea asezata…pana si de pe blocuri sta sa cada de zile bune dar este inghetata sloi si devine chiar periculoasa …..
    Deja sunt in bucatarie fac niste briose aperitiv cu cascaval si alte cele… am un pofticios la mine..😕 Fiecare anotimp este frumos și are ceva special în el. Iarna este anotimpul strălucitor și de basm este anotimpul care-mi place mie,dar privit,depasit stand in casa!
    O zi buna!..

    Apreciat de 2 persoane

  6. gabryel67 spune:

    De-aș putea…

    De-aș putea cuprinde zarea cu o singură privire,
    Nu te-aș mai avea în minte ca o simplă amintire,
    Ți-aș vedea frumosul chip în oglinda cerului
    Și mi-aș pune stăvilar împotriva dorului…!

    De-aș putea schimba destinul aș da timpul înapoi
    Și-aș fugi în rai cu tine să rămânem amândoi
    Pe gurița ta ca fraga ți-as da dulce sărutat,
    Printre flori și printre iarbă te-aș iubi neîncetat

    De-aș putea să fiu eu floarea ce-o culegi în zori de zi
    Cu mireasma mea te-aș face și mai mult a mă iubi
    M-ai pastra în foi de carte ca pe-o frunză-ntr-un ierbar
    Și din când în când ți-aș cere un sărut, unul măcar…

    De-aș putea să fiu o apă cu-al meu val să mă-nfășor
    Să-mi pot șterge lăcrimioara din lumina ochilor
    Ți-aș vedea chipul aievea în apa izvorului
    Și n-aș mai fi trist într-una din pricina dorului !

    De-aș putea să fiu eu timpul care trece mult prea greu
    Când tu nu ești lângă mine să te strâng la pieptul meu
    M-aș opri în loc o clipă rătăcind pe-al vieții drum
    Iar pe tine te-aș preface în clepsidra mea cu fum !

    De-aș putea să-ți mângâi pleoapa cu-n sărut în zori de zi
    Să-ți fiu dulce dezlegare , tu iubita mea să-mi fii
    Aș striga în gura mare să audă o lume-ntreagă
    Cât de mult țin eu la tine și cât imi ești tu de dragă!

    Autor Gabi Costin
    aprilie 2014

    Apreciat de 2 persoane

  7. gabryel67 spune:

    Sarutmana ! O zi calduroasa, cu dragoste si iubire tuturor !

    Apreciat de 3 persoane

    • gabryel67 spune:

      De-aș fi un vânt !!!

      De-aș fi un vânt ți-aș săruta
      În treacăt buzele-ți cărnoase
      Un vânt de-aș fi aș adia
      Printre cosițele-ți frumoase,

      Încet pe sâni aș poposi
      Și-acolo aș sufla mai tare,
      Mai jos pe coapse m-aș trudi
      Să fiu furtuna cea mai mare,

      Iar când în neant voi fi ajuns
      La maxim cu iubirea,
      Un uragan din vânt desprins
      S-ating nemarginirea…

      De mine atunci nu voi mai ști,
      În vis voi fi cu gândul…
      Și-ncet prin vis iți voi șopti
      Te-am sărutat ca vântul !!!

      Gabi Costin,
      octombrie 2012

      Apreciat de 3 persoane

  8. Ileana spune:

    Buna seara! Tare frumos aici la tine, Mie ciuda ca nu pot intra mai des sa stau mai mult. Dar o sa am eu si timp😉 Vise frumoase tuturor, somn usor , va trimit imbratisari calde de la departare, pupici!❤

    Apreciat de 2 persoane

  9. anitanna spune:

    Bun venit,dar nu asa de frumos ca la tine..Ma bucura ca treci macar din cand in cand… Sa ai o duminica perfecta alaturi de cei dragi!
    Cand vii acasa????
    Venim,visam,plecam…
    O zi reusita si binecuvantata!

    Apreciază

  10. anitanna spune:

    OMĂT ŞI FUM
    În orice tăcere visează un cuvânt,
    În orice pustiu încolţeşte ceva,
    În orice culoare adie un vânt,
    În orice-ntrebare… răspuns va cădea,
    Ca ploile lumii-n potop,
    Ca neaua albastrului pur,
    Ştiu Doamne! Eu ştiu că în snop,
    Lumina va curge… în casa mea.
    Arzândă e tihna în nopţi,
    Arzândă ca sufletul bun,
    Arzânde sunt uşile-n sorţi,
    Neaua de azi, culoarea-i din fum! – MGM –
    https://youtu.be/XsTjI75uEUQ

    Apreciază

  11. anitanna spune:

    Celor care cer logarea .. . vin cu scuzele de rigoare.
    Aici,sunt in majoritate cuoscuti,e oaza noastra de liniste si frumusete,deci vizualizarea nu este restrictionata si ma bucur mult ca va alaturati cu privirea in trecerea prin Cafenea!

    Pentru toti o duminica binecuvantata!
    Image and video hosting by TinyPic

    Apreciat de 1 persoană

  12. Aliosa spune:

    Buna dimineata Doamna Ana ! 🙂
    In loc de alte cuvinte pertinente
    mai bine ” Flori si cuvinte intelepte ” !!! 🙂 🙂 🙂

    O saptamana mai calduroasa ca cea trecuta ! 🙂
    Cu stima si prietenie,
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

  13. anitanna spune:

    Multumesc! Bun venit !
    „Iubirea lui Dumnezeu pentru cel mai mare păcătos este mai mare decât iubirea celui mai mare sfânt faţă de Dumnezeu”.
    Necazurile ne vin pe urma greşelilor noastre. Noi suntem candele stinse, inimi de iască. Nu vă jucaţi cu focul, câlţi fiind. Întoarceţi-vă de către trup către Dumnezeu, ca să aibă milă de voi să nu vă lepede celui viclean”.
    Pr. Arsenie Boca
    Va asteptam opiniile…

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

