SOMNOROASE PASARELE


ezv6chqd7sb (1)

 

Somnoroase păsărele

Mihai Eminescu

Somnoroase păsărele
Pe la cuiburi se adună,
Se ascund în rămurele –
Noapte bună!599827_443410572359490_880789727_n.jpgsomn pas

Doar izvoarele suspină,
Pe când codrul negru tace;
Dorm şi florile-n grădină –
Dormi în pace!

Trece lebăda pe ape
Între trestii să se culce –
Fie-ţi îngerii aproape,
Somnul dulce!

Peste-a nopţii feerie
Se ridică mândra lună,
Totu-i vis şi armonie –
Noapte bună!xgfm1x.gif

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Imagine | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la SOMNOROASE PASARELE

  1. anitanna spune:

    Buna dimineata,tuturor de oriunde ati fi! O zi de miercuri si iarna mai blanda  cu binecuvantari dragi!

     

    Buna dimineata..va astept la o cafea.. cine are curajul cu asa companie????😕 Razz  Daca va place ..atunci  alaturati-va..sunteti binevenite!
    O zi binecuvantata cu sanatate,bine si frumos  cu toate cate va doriti !!

    [size]
    [/size]

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna spune:
    Mihai Eminescu – Ce e amorul ?
    Ce e amorul ? E un lung
    Prilej pentru durere,
    Caci mii de lacrimi nu-i ajung
    Si tot mai multe cere.
    De-un semn în treacat de la ea
    El sufletul ti-l leaga,
    Încât sa n-o mai poti uita
    Viata ta întreagaDragoste Pictures, Images and Photos
    Dar înca de te-asteapta-n prag
    În umbra de unghere,
    De se-ntâlneste drag cu drag
    Cum inima ta cere:
    Dispar si ceruri si pamânt
    Si pieptul tau se bate,
    Si totu-atârna de-un cuvânt
    Soptit pe jumatate.
    Te urmareste saptamâni
    Un pas facut alene,
    O dulce strângere de mâini,
    Un tremurat de gene.
    Te urmaresc luminatori
    Ca soarele si luna,
    Si peste zi de-atâtea ori
    Si noaptea totdeauna.
    Caci scris a fost ca viata ta
    De doru-i sa nu-ncapa,
    Caci te-a cuprins asemenea
    Lianelor din apa.Animated birds Pictures, Images and Photos

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna spune:


    Mihai Eminescu

    Departe sunt de tine

    Departe sunt de tine si singur lângă foc,
    Petrec în minte viata-mi lipsita de noroc,
    Optzeci de ani îmi pare în lume c-am trait,
    Ca sunt batrân ca iarna, ca tu vei fi murit.
    Aducerile-aminte pe suflet cad în picuri,
    Redesteptind în fata-mi trecutele nimicuri;
    Cu degetele-i vintul loveste în feresti,
    Se-toarce-n gindu-mi firul duioaselor povesti,
    S-atuncea dinainte-mi prin ceata parca treci,
    Cu ochii mari în lacrimi, cu mini subtiri si reci;
    Cu bratele-amindoua de gitul meu te-anini
    Si parca-ai vrea a-mi spune ceva… apoi suspini…
    Eu te string la piept averea-mi de-amor si frumuseti,
    In sarutari unim noi sarmanele vieti…

    O! glasul amintirii ramiie pururi mut,
    Să uit pe veci norocul ce-o clipa l-am avut,
    Să uit cum dup-o clipa din bratele-mi te-ai smuls…
    Voi fi batrân si singur, vei fi murit de mult!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ileana spune:

    Frumos! Se apropie ziua Lui Eminescu! O dupa amiaza placuta scumpa mea❤ pupici!

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna spune:

    Multumesc pentru vizita!

    Apreciază

  6. anitanna spune:


    …pentru vizite!

    Dacă mi-aş putea trăi din nou viaţa… m-aş fi culcat să mă odihnesc atunci când mă simţeam rău, în loc să pretind că pământul se va opri dacă eu nu voi fi la serviciu pentru o zi. Aş fi ars lumânarea roz sculptată ca un trandafir, în loc să o las să se topească în cămară…
    Aş fi vorbit mai puţin şi aş fi ascultat mai mult… Aş fi invitat prieteni la masă chiar dacă era o pată pe covor şi canapeaua trebuia ştearsă.
    Aş fi mâncat popcorn în camera “bun㔺i nu mi-aş mai fi făcut atâtea griji din cauza prafului când cineva vroia să aprindă focul în şemineu. Mi-aş fi făcut timp să-l ascult pe bunicul povestind din tinereţile lui…
    N-aş fi insistat niciodată să mergem cu geamurile maşinii închise într-o zi frumoasă de vară doar pentru că părul meu a fost proaspăt coafat şi fixat… Aş fi stat întinsă pe pajişte cu capul pe iarbă…
    Aş fi plâns şi râs mai puţin privind televizorul şi mai mult privind viaţa…
    Dar, cel mai mult, să am o a doua şansă la viaţă, aş preţui fiecare moment, l-aş privi cu adevărat … l-aş trăi … Nu m-aş mai agita atât de mult pentru lucruri meschine şi mărunte.
    Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează, sau mai mult, n-ar trebui să vă intereseze cine ce face… În schimb, să preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc… Să ne gândim la lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvântat….
    …Şi la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătăţim mintea, trupul, sufletul, emoţiile.”

    Apreciază

  7. anitanna spune:

    Buna dimineata!

    Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează, sau mai mult, n-ar trebui să vă intereseze cine ce face… În schimb, să preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc… Să ne gândim la lucrurile cu care Dumnezeu ne-a binecuvântat….
    …Şi la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătăţim mintea, trupul, sufletul,

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

