PENTRU O ZI FRUMOASA !


fVk5ZtOyogISUHABOAfWDoSDc_JICJBpTZiYJflWUkOKstCBPAHUlw==

10416588_728336223889498_8827868783066557898_n

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la PENTRU O ZI FRUMOASA !

  1. anitanna zice:

    Bun venit la cafeaua de miercuri in Cafeneaua Trandafirul Rosu!

    Apreciat de 2 persoane

  2. Ileana zice:

    Buna ziua iubita! Cafeluta foarte buna, multumesc frumos de primire! ❤ O zi frumoasa pe placul inimi tale, pupici! ❤

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna zice:

    A sosit decembrie! Incepe magia!

    Sa intampinam sezonul magic cu sufletele linistite si vesele!
    DECEMBER IS HERE !BEGIN THE MAGIC TIME !

    HAVE A WONDERFUL DECEMBER !
    Bun venit,draga Ileana!

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna zice:

    Bun venit,calator de drum si suflet!

    Sa nu uiti ca viata ne da intotdeauna o noua sansa: MAINE!
    Fii binecuvantat!*
    lybq.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  5. anitanna zice:

     photo i4a9G9EdGf__-Zg6kjIukcYhXSym9iOu-bmMpMSscO4CnFY8KFL7hA_zpss4b6truz.gif
    Fiecare dintre noi are nevoie de acel om în prezenţa căruia îşi va aminti că-şi trăieşte propria viaţă.
    citat din Nicolae Cornescian

    Putem învinge timpul şi putem schimba destinul, pentru că stăpânim o putere divină: amintirile.
    Nicolae Cornescian în revista SUSPANS.ro
     photo PmYPF15.gif
    Dacă nu-ţi aminteşti cum a început totul, nu vorbi de viitorul nostru comun. Inimile noastre sunt doar două incinte de sticlă subţire ce aparţin aceleiaşi clepsidre. Iar locul prin care se scurge nisipul e mult pre îngust.
    Nicolae Cornescian în revista SUSPANS.ro photo PmYPF15.gif

    Singuri rămânem doar atunci când oamenii pe care i-am iubit nu ne mai recunosc şi ne dau uitării.
    citat din Nicolae Cornescian
     photo PmYPF15.gif
    Te-aş recunoaşte chiar şi în întuneric după cum taci şi după cum respiri.
    citat din Nicolae Cornescian
     photo PmYPF15.gif

    Apreciat de 2 persoane

    • anitanna zice:
      SCRISORI

      Scrisori ce nu au mai plecat
      ce nu asteapta un raspuns,
      povesti dintr-un amurg ratat
      sau despre zori ce n-au ajuns,
      insiruire de-ntrebari,
      suflete-nchise-n arabesc,
      tristeti de-o clipa sau chemari
      din labirintul omenesc,
      cuvinte pline de-nteles
      ale tacerilor din noi,
      cuvinte ce nu au de-ales
      intre candva si-ntre apoi…..
      din vol Taceri ,Iasi 2013
      poet Aurora Stef

      Apreciat de 2 persoane

  6. Mimi zice:

    Buna,frumos,liniste si bun gust.Pentru ca ma simt bine,imi place si mereu gasesc ceva interesant,inedit,revin cu mare drag.Iti multumim,draga anita.

    Apreciat de 2 persoane

  7. anitanna zice:

    Acum că roata timpului a mai ţesut încă un an, iar cristalele fulgilor de zăpadă întregesc magia sărbătorilor, să ne bucurăm alături de cei dragi nouă, de minunea vieţii, de darurile Moşului şi să aşteptăm încrezători clipele viitorului!
    Sărbători fericite şi un AN NOU cât mai bun! Crăciun Fericit!


     photo bd0fbe4f88b5.png….Bun venit!
    Va invit la o cafea,ceai si o melodie frumoasa.. alegeti,toate sunt remarcabile… :P: !


    Va doresc un decembrie minunat!

    _B7zVGHASx1ywggN7WyagZuE0dVFjaMfoKo4mQGE

     photo de62e592-8d69-44ac-a8ad-b0e6f8feb576.jpg

    Apreciat de 1 persoană

  8. anitanna zice:

    „Nimic nu este mai de pretuit decat valoarea ZILEI „!
    -Goethe

    Apreciat de 1 persoană

  9. Adi zice:

    …buna dimineata! ❤

    Cum arată dimineţile voastre? Ce culoare au? Ce parfum? Ce formă? Asta dacă au aşa ceva… Cum sunt ele, pur şi simplu, înainte/după/în loc de a intra pe facebook şi a vă saluta prietenii virtuali cu un gând, o poezie, un cântec? Înseamnă ele ceva pentru voi? Sau nu sunt decât momentul acela urât, în care ştim că trebuie să sune ceasul pentru că trebuie să mergem la serviciu sau la şcoală? Momentul de început al unei oboseli/plictiseli adăugate celorlalte multe, de până acum?
    V-aş propune un exerciţiu: încercaţi să vă faceţi dimineţile prietene. Ca şi când ar fi singurul vostru partener la cafeaua pe care o beţi, oricum, pe fugă. Opriţi-vă puţin. Luaţi un loc. Spuneţi-i „Bun venit!”, apoi povestiţi-i câte ceva dintre cele pe care le aveţi pe suflet. Nu tot dintr-o dată. Pentru că ea, dimineaţa, va veni, iar şi iar, în fiecare zi.
    Şi-o să aveţi timp să-i spuneţi câte toate. Rugaţi-o să vă ajute să vă aşezaţi gândurile, problemele, în matca lor firească, pentru a nu vă mai fi ziua o aceeaşi rutină, repetabilă şi stresantă. Zâmbiţi-i. Ei şi luminii cu care vine. Inspiraţi-i miresmele abia ghicite şi lăsaţi-le să vă umple toate nerecunoscutele cotloane ale firii. Daţi-i o formă, fără să o întrebaţi dacă e pe placul ei. Pentru că este, indiferent ce veţi alege. Dimineaţa. Dimineţile. Care vin, de fiecare dată, pentru noi, aşa cum ştim să le aşteptăm, să le merităm, să ni le facem…
    Un exemplu: Dimineţile mele încep tot mai devreme de-un timp încoace. Altceva. Un început de fiecare dată acelaşi, de fiecare dată altul. Îmi place să privesc, să simt, să respir lumina nenăscută pe care o trimite uşor, soarele, deschizându-şi alene ochii peste lume… Să aud sunetele ce se vor pierde, mai apoi, în zgomotoasa trecere a zilei. Să încerc să ghicesc ce culoare va avea ziua, pentru mine, pentru lume, pentru vremuri…
    Şi mai au, dimineţile astea ale mele, ceva special: un cântec. Cântecul unei păsări. Împrăştiat în curtea casei mele, din nu ştiu care copac încă neînflorit, cântecul se aude puţin înainte de a se lumina de ziuă. Ca şi când el, cântecul, o cheamă, o ajută să se nască, să învingă definitiv întunericul nopţii. Apoi încetează. Cântecul. Când lumina a ajuns aici, instalându-se confortabil peste vieţile noastre, cântecul se opreşte. Ruşinată, parcă, de atâta strălucire, pasărea nu mai cântă. Dar zboară. Spre cine ştie unde, spre cine ştie ce. Dar revine, statornic, a doua zi. N-am reuşit s-o şi văd pe în-cântătoarea dimineţilor mele. Până ieri. E o mierlă. Neagră, cu ciocul galben. Oarecum comună, putem spune. Dacă ne-am lua după aparenţele exterioare. Dacă n-aş/n-am auzi-o cântând…
    Şi aflu, cu totul întâmplător, dintr-o revistă acum deschisă: mierlele cântă doar două luni pe an, primăvara. Şi – atenţie! – doar atunci când sunt îndrăgostite!
    Acum înţeleg. De ce mi se nasc dimineţile primăverii devreme, foarte devreme. De ce cântecul acesta îmi învăluie alinător sufletul, aşezându-se cuminte lângă tăcere, şi gând, şi lacrimă. Transformându-le, astfel, într-un zâmbet de dincolo de firesc, pentru tot ce dincoace de acesta este. Şi înţeleg. IUBESC. Iert. Şi trăiesc. Ca şi cântecul unei mierle: doar pentru că sunt îndrăgostită. Doar pentru că iubesc.
    Mierlele cântă doar când sunt îndrăgostite
    by Camelia Stârcescu

    Apreciat de 1 persoană

  10. anitanna zice:

    BUNA TUTUROR!
    Buna dimineata,Adi,Mary ,vad ca nu aveti somn…. si tuturor care trecetipe aici ❤
    Dimineata mea este la fel ca si cea de ieri si alataieri,cred ca de fiecare data este la fel… cel putin asa pare,dar??? 😛 😕
    Ea a devenit si se desfasoara dupa un tipic anume..si nu vreau sa-l schimb fiindca imi place si-mi face bine… mai exact,nu pot renunat la cateva reguli anume… nu le mai scriu,le stiti,am spus-o mereu… e un ritual al diminetii respectat de mine intocmai!? ❤
    Eu,am tot scris pe aici,cum sunt diminetile mele.. incep cu o ruga si postarea pe pagina sufletului a celor ce tin doar de suflet.. calendarul zilei,un psalm,o ruga,o imagine…
    Cu o melodie … pe care o ascult in surdina pentru ca ai mei inca mai dorm la orele astea din zi,cu o cafea cu lapte negresit,dar inainte imi beau apa cu lamaie,pfff,ce credeti ca eu nu tin pasul si nu respect moda vremii fie ea si in ale gurii???PFFF !? 😀
    Ma uit pe fereastra si admir corcodusul inca in floare, analizez cerul,departarea atat cat imi permite privirea…daca bate vantul,daca a rasarit soarele,daca pasarelele sunt gurese si trilurile lor inveselesc auzul…daca a mai iesit vreo floare,daca liliacul imboboceste…daca,pff,cat de multi sunt……. si in aceste momente de visare,trezire la realitate…trimit ganduri bune si frumoase ,ghici cui???
    Fiecareia dintre voi…. toate gandurile de dor si bine…
    Dar nu zabovesc prea mult in aceasta stare…trec la goblenit…profit de zilele in care nu avem sfinti mari, de sarbatorit…. si-mi planific ziua, ca sa nu se asemene cumva cu cea care a trecut.. 😕 😀 sa devina o rutina,sa-mi fie monotona..
    cei din jur au grija sa mi-o si inveseleasca deseori depinde si de starea lor de dispozitie…
    Astazi,de pilda ,trebuie sa fac si curat in dormitorul meu… 😛 😕 asa mi-am propus..sa scot si asez dulapuri si sertare..sa aerisesc totul,orice coltisor…apoi trebuie sa ma gandesc la ce ii dau sotului de mancare,ceva de regim si proaspat,fiindca leaca la ore… iar cat sunt singura voi zbarnai aspiratorul fara teama de a deranja pe cineva din vecini…nu sunt acasa… fac ce vreai=u si cand vreau la orice ora… iata ,un castig!
    Apoi la 12 si ceva imi vine nepotul mic de la scoala si ma ocup si de el… facem si lectiile cat lipseste J de acasa,in aceasta perioada… pfff,dar nu ma mai gandesc la cate se pot ivi dintr-un moment in altul… Sa fiu sanatoasa si cu putere ca am ,slava domnului ce face… 😕 😛
    Asa ca voi avea o zi plina,plina..cu de toate… si nu am cum sa ma plictisesc … 😕 😛
    Sa aveti o zi buna si reusita si voi ,ca a mea este cu o continua miscare a mainilor pe goblen si cu ganduri ce dau navala si ma framata sufleteste…uneori de bine ,alteori de rau…dar vad eu cum fac…ca sa fie totul, normal !
    Stiu ca trebuie sa fac eu totul ca sa-mi fie bine,sa am un pic de multumire sufleteasca si fericire,desi….”Fericirea perfectă nu există pe acest pământ; aceasta s-a zis de mult timp și de oameni foarte învățați; avem însă iluziunea, credința și speranța. Aceste daruri divine compun pentru noi, aici pe pământ, ceea ce numim noi fericire.
    Nicolae Filimon

    Sa fiti iubite !

    .

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      ..ce pot sa fac??? ❤
      Am sa culeg o floricica pentru tine,drag trecator pe blog,oricine ai fi si de oriunde ai veni…si am sa pun in ea gandurile mele de sanatate,bunatate,curaj,iubire si armonie, ❤ dragoste si iubire … si am sa ma rog ca sa le ai si tu pe toate in casa ta si in sufletul tau !

      Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

