LA MULTI ANI,ROMANIA !


La-multi-ani-Romania !

LA MULTI ANI,ROMANI de pretutindeni!

La multi ani,Romania!

La multi ani,Romania si Romani de pretutindeni!

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la LA MULTI ANI,ROMANIA !

  1. anitanna spune:
    Noi suntem romani,
    Noi suntem romani,
    Noi suntem aici pe veci stapani!

    imaginile apartin lui Tony Poptamas,sursa facebook/

    Apreciat de 3 persoane

  2. Adi spune:

    Hmmm….de unde sa incep?

    „Cea mai frumoasă ţară”
    „Într-o ţară oarecare, trăia un bătrân deştept
    Şi tot în ţara aceia şi un vultur înţelept.
    Nimeni nu ştia de vultur când şi de unde-a venit,
    Era veşnic precum timpul, fără-nceput ori sfârşit.
    Bătrânul merse-ntr-o seară la vultur spre-al cerceta:
    – Vulture batrân ca timpul, aş vrea să te rog ceva
    Ştiu că eşti preaînţelpt. Doar tu mă poţi ajuta.
    Aş vrea să găsesc ţara cea mai fumoasă oriunde s-o afla
    şi-aş străbate lumea-ntreagă doar o clipă-a o vedea.
    – Urcă-te pe-a mea spinare – i-a spus vulturul grăbit.
    Şi-au zburat, zburat prin lume unde nici n-ai fi gândit.
    Din zbor-lin vedea batrânul locuri ce păreau din vis.
    – Te opreşte! striga tare- acesta-i locul precis!
    – Nu-i acesta locul pentru care de acasă am plecat,
    Pân-acolo-i cale lungă, mai avem mult de zburat.
    După multe luni de zile au ajuns pe-o stâncă goală.
    – Coboară batrâne, iată te-am adus în a mea ţară.
    Asta-i cea mai furmoasă ţară din câte-am văzut
    Caci aici, pe-această stâncă, într-o vară m-am născut.”
    (Dorina Stoica)

    Apreciat de 3 persoane

  3. Adi spune:

    Ziua numelui fiintei noastre, va fi cu adevarat(nu doar un simbol al unei zile de iarna, a unor evenimente petrecute cu pasi insangerati, ca secunde inlacrimate ale Timpului – care oricum trecea, trece…), va fi atunci, numai atunci cand noi, cei de azi, cu bucurie vom darui fiecarei zile, stropi curati ai fiintei noastre, in memoria fiecarei jertfe sfinte.
    Imi este rusine de prezentul general al acestui mileniu, cu atatea bogatii certe, dar, sarac in duh al dreptatii legiuitorilor din scaunul puterii(mica sau mare…).
    Romania mea… sunt sufletele copiilor(mici, mari…) si natura, cer si pamant.
    In fiecare zi… lor ma inchin, lor le cant si ma incant de bogatie.
    Romania mea… e locul tarinei de unde privesc cu ochii inlacrimati de frumusete, seninul si armonia boltei. Acolo am albastru, am galben zi si noapte, am rosu… din Luna, Soare, tesandu-ma in ele printr-un fir desirat din ghemul astral, ce s-a innodat in inima mea…
    Inima mea – acolo-i Romania mea, cu inimile, faptele voastre in ea!
    Se continua practica „robotizarii” si imitatiei in tot si toate, fara a schimba putinul acela… din adancul fiecaruia, care ar modifica intreaga compozitie a oricarei formule existentiale. MGM –

    Apreciat de 3 persoane

  4. Adi spune:

    …sa nu lacrimati…

    „Ruga pentru neam”
    Doamne, Dumnezeul nostru,
    Dă-ne nouă iarăşi rostul,
    Dă-ne linişte şi milă,
    Duh în trupul de argilă.
    Dă-ne ţara iar în ţară,
    Dă-ne dreptul să ne doară,
    Dă-ne mamă, dă-ne tată,
    Că ni s-au furat odată.
    Dă-ne frate, dă-ne soră,
    Ce din lanţuri Te imploră
    Şi, într-o blîndeţe nouă,
    Viaţa noastră dă-ne-o nouă.
    (Adrian Păunescu)

    Iubiți România! Doamne-ajută!😉

    Apreciat de 3 persoane

  5. Bibi spune:

    Bucură-te Ţară!… de Vasile Militaru , poet martir

    Bucură-te, Ţară scumpă, îmbrăcată de paradă,
    Că, din alte ţări străine, vin prieteni să te vadă!
    Şterge-ţi lacrima din gene!… Ce oftezi într’una frântă,
    Când atâtea muzici cântă?…

    Cântaţi muzici, cât mai tare, toate câte sunteţi voi,
    Ca să nu se-audă plânsul văduvelor de război!
    La răspântiile toate, muzici, azi cântaţi, cântaţi,
    Că prea gem, sleiţi de foame, marii noştri „mutilaţi”?…

    Azi e zi de sărbătoare şi datoare eşti să joci,
    Ţara mea cu jale multă, jefuită de escroci!…
    Foametea şi desnădejdea tu n’ai drept să ţi-le spui
    Ţară scumpă, nimănui,
    Când la tine ospătează toată lifta cu pistrui?…

    Cine să-ţi ogoae plânsul?… Să te-audă, cine poate,
    Când atâtea muzici cântă la răspântiile toate?…
    Cui, o lacrimă să’i pice,
    Că ‘n bordei n’ai foc pe vatră,
    Când tâlharii ce te pradă, ospătând, duc trai ferice,
    Infrăţiţi cu veneticii, în palate mari de piatră?…

    Cum vrei oare, scumpă Ţară,
    Soarele dreptăţii sfinte pe-al tău cer să mai răsară,
    Dacă toţi cei ce te fură, liberi petrecând, fac haz
    Şi, când ceri să intre ‘n ocnă, scuipă ‘n bietul tău obraz?!
    Oare, când vei pune mâna, Ţară scumpă, Ţară blândă,
    În grumajii celor care vor ca Iuda să te vândă?
    Celor cari într’una rod
    Multul gliei tale rod, –
    Câţiva hoţi înfipţi în ceafa unui biet întreg norod?…

    Dar… mă iartă, Ţară blândă, că, de-a tale suferinţi,
    M’am trezit şi eu, cu tine, a haiduc scrâşnind din dinţi.
    Azi e sărbătoare sfântă,
    Când, – deşi flămândă eşti, –
    Nu se plânge, ci se cântă
    Întregirea ce ţi-au dat-o Sfinţii dela Mărăseşti?…

    Mâine însă, Ţară scumpă, sfinţii tăi suiţi la cer,
    Să le faci dreptate cer:
    Viaţa nu şi-au fost jertfit-o ei, Arhanghelii tăi mari,
    Pentru ca tu s’ajungi roabă unor ceţe de tâlhari;
    N’au murit, scăpându-şi Ţara, marii noştri mucenici,
    Ca să ţi-se ‘nfigă ‘n glie gloatele de venetici!…
    N’au căzut pentru desfrâul
    Hoţilor ce’ţi fură grâul,
    Ţară plină de belşug,
    Nici, – când lor le crapă burta, – tu să tragi flămândă ‘n jug!

    Azi deci, fâlfâind drapele, cântă, Ţară fără pâine,
    Şi, – cum cer ai tăi Arhangheli, – judecata s’o’ncepi mâine
    Ori destinului tău mare fir de aur ştii să’i torci,
    Ori întreaga ta grădină va fi cocină de porci!…

    Apreciat de 3 persoane

  6. Bibi spune:

    In aceasta zi atat de importanta pentru noi toti romanii , sa nu uitam de eroii morti in puscariile comuniste , sa nu uitam de jertfa si de crezul lor neintinat, intr-o Romanie libera si unita … Sa nu uitam de adevaratele valori romanesti , exterminate la Aiud , Sighet , Pitesti., Gherla , Vacaresti, Periprava , Jilava , Ramnicu Sarat etc… In memoria celor care s-au jertfit , care si-au pastrat demnitatea si spiritul nationalist in ciuda tuturor ororilor la care au fost supusi … postez aceasta poezie a lui Radu Gyr , poet erou , pe care il ador …

    Radu Gyr – Isus in celula

    Azi noapte Iisus mi-a intrat în celula.
    O, ce trist si ce-nalt parea Crist !
    Luna venea dupa El, în celula
    si-L facea mai inalt si mai trist.

    Mainile Lui pareau crini pe morminte,
    ochii adanci ca niste paduri.
    Luna-L batea cu argint pe vestminte
    argintandu-I pe maini vechi sparturi.

    Uimit am sarit de sub patura sura :
    – De unde vii, Doamne, din ce veac ?
    Iisus a dus lin un deget la gura
    si mi-a facut semn ca sa tac.

    S-a asezat langa mine pe rogojina :
    – Pune-mi pe rani mana ta !
    Pe glezne-avea urme de cuie si rugina
    parca purtase lanturi candva.

    Oftand si-a intins truditele oase
    pe rogojina mea cu libarci.
    Luna lumina, dar zabrelele groase
    lungeau pe zapada Lui, vargi.

    Parea celula munte, parea capatâna
    si misunau paduchi si guzgani.
    Am simtit cum îmi cade capul pe mana
    si-am adormit o mie de ani…

    Când m-am desteptat din afunda genuna,
    miroseau paiele a trandafiri.
    Eram în celula si era luna,
    numai Iisus nu era nicairi…

    Am intins bratele, nimeni, tacere.
    Am intrebat zidul : nici un raspuns !
    Doar razele reci, ascutite-n unghere,
    cu sulita lor m-au strapuns…

    Unde esti, Doamne ? Am urlat la zabrele .
    Din luna venea fum de catui…
    M-am pipait… si pe mainile mele,
    am gasit urmele cuielor Lui.

    Apreciat de 3 persoane

  7. anitanna spune:

    Bibi si Adi,dragile mele,m-ati induiosat,emotionat pana la lacrimi cu aceste minunate postari… Va imbratisez si va multumesc cu mare drag ! Ma bucur ca in tara asta frumoasa si draga,atat timp cat are are tinere ca voi , inca mai exista speranta de bine pentru copiii vostri si nepotii mei !

    Apreciat de 3 persoane

  8. Ileana spune:

    LA MULTI ANI ROMANIA!❤ Mi-a placut tare mult aici!❤

    Apreciat de 3 persoane

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

