O DUMINICA BINECUVANTATA !


 

Această prezentare necesită JavaScript.

u9ouz8117hj (1)„FERICITI CEI MILOSTIVI, CA ACEIA SE VOR MILUI.”
Dupa cum ne purtam cu fiii lui Dumnezeu, tot astfel se va purta si Dumnezeu cu noi. Mila pentru mila. Dar multa milostivire dumnezeiasca este cu mult mai mare decat milostivirea oamenilor. „Acestia vor primi insutit” le-a spus Domnul celor milostivi. Milostivirea este o virtute indoita: personala si sociala. Suntem milostivi si fata de noi insine, atunci cand nu uitam de sufletul nostru si mantuirea lui. Egoismul, razbunarea si cruzimea sunt vrajmasii milostivirii.q02fpamjgc8O duminica reusita va doresc!

Sa fiti iubite(i) !

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la O DUMINICA BINECUVANTATA !

  1. Ileana spune:

    Buna ziua! Multumesc draga mea! Duminica Binecuvantata alaturi de cei dragi, pupici!❤

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    FERICIRILE

    Domnul nostru Iisus Hristos S-a suit in munte si ii invata pe ucenicii Sai zicand:

    „FERICITI CEI CURATI CU INIMA, CA ACEIA VOR VEDEA PE DUMNEZEU.”
    Inima omului este ochiul curat de trebuinta pentru a privi pe cele duhovnicesti, in primul rand pe Dumnezeu. Prin indelunga lucrare si prin harul lui Dumnezeu inima se poate curati de toate necuratirile pacatului, dupa cum ne dau marturie Vietile sfintilor. Gandurile si dorintele rele intineaza si orbesc inima.

    „FERICITI FACATORII DE PACE, CA ACEIA FIII LUI DUMNEZEU SE VOR CHEMA.”

    Hristos este numit imparatul pacii. El a daruit pacea Sa ucenicilor Sai. Fiecare poate da ceea ce are. Daca avem in inimile noastre pace, putem sa o daruim si celorlalti. Pacea mintii, a inimii si a vointei – intreita pace in unitate – aceasta este adevarata pace dumnezeiasca a sufletului. Sufletul necumpatat nu poate avea pace.

    „FERICITI CEI PRIGONITI PENTRU DREPTATE, CA A LOR ESTE IMPARATIA CERURILOR.”

    Sa fii prigonit pentru dreptate inseamna a te asemana lui Hristos si apostolilor. In Biserica Ortodoxa s-au aratat multi mucenici, care au suferit pentru dreptate si care s-au salasluit in imparatia cereasca a lui Hristos. Sfantul Apostol Petru spune: „Caci este mai bine, daca asa este voia lui Dumnezeu, sa patimiti facand cele bune, decat facand cele rele!” (I Petru III, 17).

    „FERICITI VETI FI VOI CAND VA VOR OCARI SI VA VOR PRIGONI SI VOR ZICE

    TOT CUVANTUL RAU IMPOTRIVA VOASTRA, MINTIND PENTRU MINE.”

    Aici Hristos vorbeste despre patimirea pentru El a celor ce-L urmau. Ei vor fi batjocoriti, defaimati si chinuiti. Dar ei trebuie sa rabde toate cu credinta neclintita si nadejde in El, caci va veni ca Cel din urma Biruitor si Drept Judecator. El va desparti atunci pentru vesnicie dreptii de pacatosi.

    CONCLUZIE

    „BUCURATI-VA SI VA VESELITI, CA PLATA VOASTRA MULTA ESTE IN CERURI!”

    Bucurati-va in lacrimi, bucurati-va in patimire, bucurati-va in moarte, caci cei mai buni din neamul omenesc, care au strabatut aceasta cale spinoasa ca si voi, va asteapta acum in lumea cealalta, unde domneste Hristos, si unde nu este durere, nici intristare, nici suferinta, ci viata si bucurie vesnica.

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna spune:

    „Fiecare zi pare prea scurta pentru toate gandurile pe care le gandesc, pentru toate plimbarile pe care vreau sa le fac, pentru toate cartile pe care vreau sa le citesc si pentru toti prietenii pe care vreau sa ii vad. „

    – John Burroughs

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    ”E plăcut să afli că deşi trec ani oamenii nu te uită. E surprinzător să afli că dacă ar putea da timpul înapoi ar face lucrurile altfel în ceea ce te priveşte. E plăcut să afli că te dau exemplu de om bun. Că dacă ar putea te-ar îmbrăţişa cerându-şi iertare. Că dacă te-ar întâlni întâmplător nu ar întoarce privirea ci ar zâmbi frumos, din suflet. S-ar opri un moment şi te-ar întreba” ce mai faci, cum mai eşti?” Şi ce poate fi mai frumos de atât? Să ştii că indiferent ce a fost…oamenii din trecut păstrează doar amintirile frumoase, doar momentele plăcute.
    Iar eu le spun celor din trecut. Că nu-i urăsc. Că le trimit aceleaşi gânduri bune care mi le transmit ei, că i-am iertat şi nici eu n-aş întoarce privirea dacă i-aş întâlni, le-aş zâmbi. Că nici eu nu v-am uitat deşi aşa pare…toţi aveţi un loc unde nu se poate aşeza nimeni. Fiecare lacrimă, fiecare căzătură, dezamăgire a fost cu un rost. Rostul l-am aflat eu mai târziu. Nimic nu a fost întâmplător, nu în viaţa mea.
    E plăcut să afli că oamenii nu te-au uitat! ”

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna spune:

    ATENȚIE!


    Pe afară circulă o boală gravă numită RĂUTATE!
    Este cauzată de virusul INVIDIE!
    Cel mai simplu e să privești cum alții au succes, sau au diverse lucruri, au frumusețe și inteligență, sau o căsnicie ori un partener, au libertate sau au posibilitatea de a face ceea ce le place, au un zâmbet pe buze uneori nejustificat și pentru toate acestea să-i găsești vinovați, să ajungi la concluzia că ei nu merită, ci acela care ar merita tot ce au „cei care au”, de fapt ești tu, dar…„soarta a fost crudă cu tine”. Dintr-­un motiv sau altul, tu „nu ai noroc”, deși ești un „om bun”, iar ceilalți au, pentru că…răul poate orice, dracu e al naibii de negru și deci…uneori e mai puternic decât lumina albă a îngerilor și decât voia lui Dumnezeu.
    Nimic mai fals decât acest mod de gândire…
    Nimic mai dăunător pentru suflet, viață și destin.
    INVIDIA POATE FI VINDECATĂ?
    Da…pentru că ea în fond e o rană, o rană a sufletului. Însă cel ce simte asta trebuie să vrea. Să vrea să se vindece.
    Opusul invidiei este IUBIREA FAȚĂ DE SINE, ȘI FAȚĂ DE VIAȚĂ.
    Dacă NU TE IUBEȘTI PE TINE, nu poți avea.
    Trebuie doar să vrei, să crezi, să acționezi, și să simți.
    Să fii un om bun și să IUBEȘTI!

    Apreciat de 1 persoană

  6. anitanna spune:


    Spunem că vrem să fim fericiţi, dar când găsim fericirea ne jucam cu ea.Când pierdem fericirea, o vrem înapoi.Apoi zâmbim ca să nu vadă nimeni cât suntem de trişti.Suntem trişti, dar vrem ca ceilalţi să fie invidioşi pe viaţa noastră “minunată”.Avem o viaţă minunată, dar interiorul nostru este un haos.Ceea ce părem nu e ceea ce suntem.Vrem să fim iubiţi, dar ne e frică să iubim.Spunem că vrem doar să ne distrăm, dar adormim ţinându-ne în braţe.Spunem NU ca să ni se spună DA.Ignorăm doar ca să fim băgaţi în seamă.Suntem indiferenţi, dar de fapt căutam să ni se acorde atenţie.Aruncăm adevăruri în glumă ca să arătăm cât suntem de puternici.Spunem că vrem să fie simplu, dar facem să fie complicat.Strigam în gura mare că nu ne pasă, dar gândurile nu ne lasă să dormim.Spunem că ne dorim să fim liberi, dar de fapt tânjim după sentimentul de a şti că “aparţinem” cuiva.Ne dăm sinceri, dar suntem cei mai proşti actori. Ne credem unici, dar suntem toţi la fel.


    Cele mai frumose clipe sunt cele in care realizezi ca in ciuda tuturor greutatilor,viata merita totusi sa fie traita!
    O seara frumoasa,o duminica de vis!

    Apreciat de 1 persoană

  7. anitanna spune:

    Se poate comenta,posta orice va face placere si va doriti !
    O seara buna va doresc!

     

     

     

     

     

    Iata ca s-a dus si noiembrie… a plecat toamna din viata noastra si a venit iarna draga,romaneasca!
    Toamna ,citeam undeva cum ca nu ar fi un anotimp ,ci un sentiment, o scurgere a timpului fara sa-ti pese!?:P😕
    Ma intreb: Cum sa nu-mi pese trecerea ei???
    Si la fel ma intreb deseori…a cata toamna s-a scurs prin viata mea si cand???😕,Doamne,cand???
    Eu ,spun,ca se poate gandi asa la anii tineretii,dar spre senectute vezi toamna ca pe un sfarsit….ca pe o frunza purtata de vant si ajunsa la capat de drum…
    Sa aveti o penultima seara de toamna cat mai romantica…😛
    Sa fiti iubite,i!

    Apreciază

    • anitanna spune:
      LA MULTI ANI,FLAVIA BUREF !

      POEZIE, FLAVIA BUREF
      PLOAIA SI NOI
      La geamuri, degetele ude ale ploii bat,
      Ea imi aduce de la tine vesti.
      Ascult! Si-n ritmul picaturilor, ciudat,
      Imi spune ca ti-e dor si ma iubesti.
      E multa vreme de cand ploaia ne-andragit;
      Din prima seara chiar un parc ne-a daruit.
      Atata i-a speriat pe toti cu stropii grei,
      ca ne-a facut stapani pe parc si pe alei.
      Ce fericiti, copacii uzi ii scuturam;
      Ca doi copii, desculti, prin ploaie alergam.

      Ploaia dansa impreuna cu noi
      Se-nveselea cand radeam amandoi.
      Ploaia vedea cum cuvintele mari le-ocolim
      Dar pe fetze citea cat de mult ne iubim.
      Ploaia glumea lunecand printre noi,
      Ploaia visa cand taceam amandoi;

      Si ne soptea ca nimic nu-i prea mult, nici prea greu
      Daca vrem dragostea sa dureze mereu.
      In ziua-n care din nimicuri ne-am certat,
      A fost o clipa cand iubirea ne-am uitat.
      Si pentr-o vorba drumul ni s-a despartit,
      Dar ploaia calda ne-a oprit si dojenit.
      Stropii grabiti, urmele pasilor stergeau,
      De fericire ochii umezi suradeau.

      (Refren:)
      Ploaia dansa impreuna cu noi
      Se-nveselea cand radeam amandoi.
      Ploaia vedea cum cuvintele mari le-ocolim
      Dar pe fetze citea cat de mult ne iubim.
      Ploaia glumea lunecand printre noi,
      Ploaia visa cand taceam amandoi;
      Si ne soptea ca nimic nu-i prea mult, nici prea greu
      Daca vrem dragostea sa dureze mereu.

      Apreciază

  8. anitanna spune:

    Astăzi e ziua ta… Flavia Buref!
    Autor: Loreta Popa
    Astăzi e ziua ta… Flavia Buref!
    Trăind sub vraja cuvintelor Pe Flavia Buref o ştim ca actriţă de film ce a obţinut Premiul Ojo de la Umanidad la cel de-al 4-lea festival internaţional de film din Argentina, dar şi ca realizator de emisiuni tv, scriitoare, autoare de versuri pentru muzică, având numeroase premii la festivaluri naţionale şi internaţionale. Astazi si-a sarbatorit ziua de naştere.

    La mulţi ani!

    Flavia Buref

    „«Să fie fermecată de cuvinte!», cred că aşa mi-au menit ursitoarele când am venit pe lume”, spune Flavia Buref. „Şi-aşa s-a-ntâmplat, spre norocul meu, fiindcă toţi anii care-au trecut i-am petrecut sub minunata vrajă a cuvintelor. Ca actriţă, am învăţat să le descopăr uimitoarele nuanţe şi să dezvălui puterea emoţiei care există în ele. Mai târziu, ca autor de versuri pentru muzică, am auzit fermecată, atunci când le-am alăturat în rime, cântecul tainic pe care-l poartă în ele şi care se împleteşte atât de subtil cu muzica, depănând o poveste. De fiecare dată, tărâmul cuvintelor s-a dovedit fascinant, atât de fascinant, încât petreceam ore multe, zile multe, nopţi adeseori, fără să simt oboseala, căutând sensurile lor, armonia lor, fie că încercam să realizez cât mai captivant o emisiune de televiziune, fie că le ceream ajutorul la paginile de proză ale volumului meu de «Întâmplări surâzătoare», ori mă străduiam, ca traducătoare, să redau cât mai fidel gândurile unor minţi luminate sau ritmul sprinţar şi picătura de haz ale scenariilor de musicaluri… Mult, mult noroc am mai avut să trăiesc sub vraja cuvintelor, deoarece prin ele marea mea pasiune şi marea mea bucurie au fost şi sunt cărţile. Bucurie fiindcă destinele descrise de pana unor talente copleşitoare mi-au fost lecţii de viaţă, repere, sprijin în momente de derută. Dar cei fascinaţi de cuvinte plătesc acestora un bir, fără să-şi dea seama, căci urmărindu-le, ascultându-le, nemailipsindu-se de ele pierd măsura timpului şi se trezesc uluiţi la o aniversare, căci nu le vine să creadă când privesc în buletin şi… în oglindă. Dar, ca o compensaţie, tot cuvintele îţi dăruiesc în suflet o tinereţe neschimbată, oricât de mulţi ani ai parcurs.

    Cuvintele, cuvintele… Totul a-nceput în clipa-n care m-a-nconjurat primăvara… În fiecare cuvânt era o scânteiere, un semn, o chemare, freamătul unui mesaj vrăjit. Ce voia să mă facă să-nţeleg tot ce-mi era neştiut. Fericită, strecuram cuvintele în buzunarele rochiei mele de adolescentă, le făceam loc în suflet, în minte şi mereu tainice zări mi se dezvăluiau! Fermecată alergam după cuvinte… Dar tot mai multe flori îmi mângâiau obrajii, răsuflarea pământului era tot mai fierbinte, se făcuse vară! Cineva m-a strigat pe nume. M-am oprit o clipă şi-am întâlnit o privire în care mă vedeam frumoasă… – Rămâi, mi-a spus privirea. – O, nu pot! Însă, te rog, aşteaptă-mă, mai am de adunat din adâncul cuvintelor alte şi alte înţelesuri…

    Dar mă-ntorc, mă-ntorc… Şi am plecat alergând mai departe. Cineva mi-a dat apă proaspătă şi mi-a alungat osteneala. Cineva mi-a dăruit un cântec să-mi ţină de foame la drum, cineva, ca să-nving frigul, mi-a dăruit un zâmbet… Alergam mai departe. Deodată am văzut o frunză căzând şi apoi încă una… În jurul meu începuse toamna! Cum, cum se poate? Atât de repede toamna? Şi-am dat aşa de puţin prieteniei, am lăsat să se piardă iubirea! O, cuvintelor, ce amarnică vamă cere dezvăluirea înţelepciunii voastre. Cu ce-o să-mi plătesc datoria de zâmbet, de cântec, de apă vie? Eu, care n-am avut VREME să agonisesc nimic! – Nimic? Priveşte-n suflet, în gânduri, mi-au spus cuvintele! Ai adunat atâta lumină, culegându-le! Dăruieşte-o celorlalţi şi nu vei cunoaşte niciodată îngheţul nepăsării. Dăruieşte-o celorlalţi şi nu vei cunoaşte regretul, însingurarea, ci, limpezind cotloanele de umbră, vei putea păstra timpul călătoriei tale şi al altora din jurul tău într-o blândă, neînvinsă primăvară!”

    Apreciază

  9. Irina spune:

    Totul foarte frumos! Imi face placere si vizitez cu interes postarile dv! Multumesc!

    Apreciat de 1 persoană

  10. anitanna spune:

    Bun venit,placerea e de partea mea si te astept oricand cu drag!
    Sarbatori fericite si un An Nou plin de sanatate si multe bucurii.
    Pentru toata lumea sunt anitanna ori Anita… adica sunt”tu”…!😛🙂

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

