Beautiful autumn day !


MTcPNSpLG1ZUbbjLHk4nqLsNSaS11M3zBKhP7X3NASuh2OdNxV1P0w==Astazi este ziua ta…
Zi frumoasa ca tine… 😛 asa spun versurile unui cantec celebru,fredonat de multe dintre noi.Am dorit ca sa incep ziua melodios,sa va cant de la departare si sa va transmit pe aripile cantului doar ganduri frumoase,sentimente minunate ,iar inainte de toate chiar multumirile mele…003kiss02pentru ca ma vizitati!
Sa fiti binecuvantate!


O zi excelenta de sambata si weekend!
Afara este ca si primavara!bAngxxtegezCyLiF4dYW82_fb_4yR1TIWxhoaUE9ZHZMbCxRPrArtA==

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Beautiful autumn day !

  1. Adi spune:

    Când te-am iubit era atâta toamnă,
    Iar păru-ţi mirosea a mere coapte,
    Îţi respiram în ziua aceea, doamnă,
    Sărutul cald intersectat cu şoapte.
    Când te-am iubit era atâta toamnă,
    Stele cădeau în tainice priviri,
    Îţi mângâiam în ziua aceea, doamnă,
    Cordul trezit de valuri şi simţiri.
    Când te-am iubit era atâta toamnă,
    Din noi plecau pierdute trenuri,
    Plângeau în ziua aceea, doamnă,
    Îmbrăţişări ieşite printre sternuri.
    Când te-am iubit era atâta toamnă
    Şi-n gândul meu deschide-voi o nişă,
    Să-nmormântez în ziua asta, doamnă,
    Iubirea toamnei noastre… interzisă.
    Iulian Lorincz

    Apreciat de 1 persoană

  2. Adi spune:

    VERSURILE TOAMNEI LA AMURG…

    Imi port pașii
    printre
    frunzele toamnei.
    Noiembrie
    îmi sărută
    urmele lăsate
    pe stropii de ploaie.
    Caldarâmul,
    parcă,
    a plâns
    să îmi spele
    păcatul,
    făcut fără voie.
    Mă simt
    mai ușoară
    decât
    căderea de frunză,
    în amurg.
    Un felinar
    îmi șoptește
    înserarea.
    Bătăile
    inimii mele,
    caută febrile
    respirația vieții
    într-o adiere ușoară
    de vânt.
    Mă simt
    că o lebăda albă
    într-un peisaj,
    cam sumbru,
    de sfârșit de toamnă,
    care,
    de atâta tristețe,
    suspin tresare,
    speriată,
    la auzul
    picăturii de ploaie.
    Imi ridic mâinile
    ca niște
    aripi fragile
    spre al nopții
    zbor .
    Vreau
    să îmi găsesc
    puterea
    în vârful de pană,
    să ating
    după atâta furtună
    un albastru
    de nor,
    lângă
    un zâmbet argintiu
    de lună.
    Mă rotesc,
    pe un vârf de gând,
    printre frunze
    singuratice,
    ruginind,
    de atâta noiembrie,
    pe o pală de vânt,
    Simt,
    sub picior
    un ochi albastru
    de ploaie
    lăcrimând
    furtuna ce vine
    și
    liniștea ce sunt.
    PRINTRE FRUNZE DE NOIEMBRIE …L.S.

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

