O ZI MINUNATA !


0_768b1_1bda3427_L.jpg photo hl-D0xWVlOE75j797WKqNqXhIod_RNzhO4DWPIkVCRFoLb_Kns0whQ.png photo aydOB0D1LlKu8BIluCQcgvs6lT3FbgrrrvpAaVg2zr0SrAQNzahwtA.png photo hl-D0xWVlOE75j797WKqNqXhIod_RNzhO4DWPIkVCRFoLb_Kns0whQ.png

 photo 3h1_DjVs1xWozrBIYERUBMJKIaMq66Ah-kQ7XuIkX_DYUS3IqKIWDg.png

 photo hl-D0xWVlOE75j797WKqNqXhIod_RNzhO4DWPIkVCRFoLb_Kns0whQ.png

 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la O ZI MINUNATA !

  1. anitanna zice:

    SCUZATI..CU PRIETENIE !

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ileana zice:

    Frumos! Multumesc pentru cuvintele tale draga mea! ai suflet frumos, sensibil si prietenos! Te imbratisez cu mare drag! ❤ O seara frumoasa! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  3. hanga doinita zice:

    Mult›umiri, la fel!

    WordPress.com | anitanna posted: „” | |

    Apreciat de 1 persoană

    • anitanna zice:

      Buna dimineata,Doinita! Ma bucura intrarea ta aici,ma onoreaza!
      „Cand ai aripi frante nu renunta la ceea ce ti-ai dorit.Nu mai poti zbura,dar poti merge….
      Maine incearca un alt inceput!
      O zi reusita de marti,o saptamana asa cum ti-o doresti !

      Apreciază

  4. anitanna zice:
    Bun venit!
    Sa aveti o saptamana minunata alaturi de familia voastra!


    Nu radeti..e cat se poate de adevarat!?  :

    Doar pentru voi,cele,cei care ma vizitati,ma cititi,ascultati si priviti…va place frumosul din viata…  :
    Va multumesc!

    Apreciază

  5. anitanna zice:

    Bun venit,dragilor…cu ce sa va delectez?!
    Cu un citat… minunat,adevarat…

    „Optimismul si speranta sunt cele mai bune investitii intr-o viata.Oamenii sunt efemeri si schimbatori.
    La sfarsitul vietii vezi ca,in afara de cateva ganduri frumoase si de cateva inchipuiri cu nimic nu te-ai ales.”
    Ileana Vulpescu
    Sa fiti iubite si sa meditam….

    Apreciază

  6. anitanna zice:


    O duminica placuta si reusita….

    Apreciază

  7. anitanna zice:

    Bun venit draga ,Gratiela,ma bucura revenirea ta….nu mai stiu nimic de tine te vad tot mai rar…ce-ti face nepotelul,tu ce faci? O seara placuta sa ai!🌸

    Apreciază

  8. anitanna zice:

     photo ni4RAD-ikAoPsPvS54Uju_XHazVI2gid23GtmXf3pbuRggCGS3I58A.jpg pr in caf_zpsl9qz3snd.jpg
    ”Am decis cu mult timp înainte să nu mă mai las împovărat de grijile și lucrurile cenușii din jurul meu,
    Am decis cu ceva timp în urmă să îndepărtez persoanele care mă trag înapoi de la țelul meu.
    Am decis să mă eliberez de greșeli, de umbrele și regretele trecutului și să încep un nou capitol făcând din fericirea personală o prioritate.
    Am decis să-i permit lui Dumnezeu să ia decizii în locul meu, să mă îndrume pe cărări știute doar de El, să merg în aceeași direcție cu visele mele, și nu contra.
    Am decis să fac ca fiecare zi să conteze, să mă las mângâiat de binecuvântările și lucrurile mărunte, dar pozitive din viața mea, să găsesc echilibrul atât de necesar unui trai simplu, dar fericit.
    Am decis să zâmbesc mai mult, să cred mai mult, să lupt mai bune, să mizez pe iubire, speranță și bunătate.
    Am decis să dau deoparte temerile și să plonjez în mijlocul vieții, lăsându-l pe El să vegheze asupra mea.
    Am decis să nu mă mai las afectat de proasta dispoziție a anumitor persoane care au uitat cum să se bucure de viață, să nu mai las păcălit de ‘bunele’ intenții ale persoanelor toxice din jur, să nu mai fac excepții atunci când vine vorba de viața și fericirea mea.
    Am decis că nu mai vreau atâția prieteni „ falși ” în jurul meu, că nu mai pot închide ochii la răutățile și veninul lor, că nu mă mai pot preface că-i tolerez și că sunt imun.
    Am decis să fac toate acestea pentru că sufletul mi-a obosit. S-a săturat să fie folosit, să fie ignorat, să nu fie apreciat și iubit.
    Am decis să iau aceste decizii după ce aproape m-am înecat în marea de neliniști și singurătate.
    Am decis că nu mă ajuta cu nimic toată această aglomerație din sufletul meu, doar mă face să mă pierd, să mă scufund sub povara propriilor temeri, să nu mă mai cunosc, să nu mai știu cine sunt.
    Mi-am permis să fiu egoist cel puțin de data aceasta, pentru că știam că pot ceda oricând…că pot pierde în orice moment frâiele vieții mele, că nu mă pot bucura așa cum trebuie de viața asta minunată pe care am primit-o în dar. ”

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

