BUNA DIMINEATA,VINERI !


0_2811b2_a2f079e1_XXXL

Rugăminte

E toamnă, iubite,
Şi plouă cu lacrimi;
În suflet furtună
Şi vânt.

Sunt pasărea tristă
Cu aripa frântă,
Culcuş căutând
Pe pământ.
000R051QVRt-1 - Copy
Iar inima ca o maree,
Se zbate in valuri
Ce plang,
Aştept pescăruşii să vină

Pe cordul rănit
De cuvânt.
Zăpezi vin se-aşează
Pe frunte;

Şi anii nu-i ştim
De mai sunt.

Dar lasă-mi iubite
Astă toamnă,
Ferită să fiu
De cuvânt.
poezie de Angelina Nădejde (31 august 2012)

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la BUNA DIMINEATA,VINERI !

  1. anitanna spune:

    „Întârziată fără vreme
    Se plimbă Toamna prin grădini
    Cu faldurii hlamidei plini
    De crizanteme.
    Și cum abia plutește-n mers
    Ca o marchiză,
    De parcă-ntregul univers
    Privește-n urmă-i cu surpriză, –
    Un liliac nedumerit
    De-alura ei de domnișoară
    S-a-ngălbenit, s-a zăpăcit
    Și de emoție-a-înflorit
    A doua oară…“
    (George Topîrceanu – Octombrie)

    Apreciază

  2. anitanna spune:

    Lucrurile sunt minunate, atunci cand nu sunt….Este in regula sa te impiedici din cand in cand . Nu trebuie sa te prefaci sau sa demonstrezi mereu ca esti puternic. Nu ar trebui sa fii preocupat nici de ceea ce cred ceilalti – plangi, daca simti nevoia – este sanatos sa iti versi lacrimile. Cu cat mai curand vei face asta, cu atat mai repede vei fi pregatit sa zambesti din nou.

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna spune:
    Am zile cu aripi … ca ieri….Din aripi rămân de multe ori LACRIMI…. Când eram mică, așteptarea era partea mea preferată din orice POVESTE. Așteptam Crăciunul, cu naivitate și entuziasm. Așteptam vacanța de vară, cu dor și BUCURIE. Așteptarea era cea mai frumoasă parte. Apoi, cu cât se apropia momentul așteptat, mă întristam pentru că știam că se va termina. Și da, poate avea să fie bine și frumos, dar se va termina. Nostalgia unui moment care avea să se întâmple…>.Am crescut cumva cu acest SENTIMENT. Și după o zi minunată cum a fost cea de ieri, astăzi am simțit nostalgia poveștii ce se va încheia curând.Din aripi se fac lacrimi, iar din lacrimile astea de melancolie se fac zâmbete… căci după tristețea asta care îmi roade sufletul, apar zâmbetele. Ploaie, curcubeu. Am descoperit și redescoperit OAMENI minunați. E un amalgam ciudat, cu sentimente contradictorii în această senzație că am oameni în viața mea pentru care aș face orice. Oameni care nu știu asta. Și mai sunt acei oameni care știu că aș face orice pentru ei, dar nu mi-ar cere niciodată acel orice tocmai pentru că știu că pot. Când încep să iubesc oameni o fac complet. Cu tot sufletul, cu toate visele, cu toate poveștile mele, cu tot trupul. Și aș face orice pentru ei. Am învățat în TIMP că e în regulă să iubești așa, total, dacă știi să lași oamenii să plece când iubirea nu înseamnă decât amintiri și plumb….În rest, am zile cu aripi. Din aripi rămân de multe ori lacrimi. Dar din lacrimi rămân mereu zâmbete. Soare, ploaie, curcubeu. Soare…BIBI M…

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    Image and video hosting by TinyPic

    >Lasă lucrurile să se întâmple, trăiește-ți viața cu bune și cu rele, cu lacrimi și cu zâmbete, cu tot ce îți oferă, pentru că toate au un rost.>Iubește și lasă-te iubită, iartă dar nu uita, iar dacă vei cădea, ridică-te și mergi mai departe și nu da nimănui satisfacția să te vadă la pământ!Nu uita că ai dreptul să faci ce vrei cu viața ta, să alegi ce vrei și că nimeni nu are dreptul să te judece pentru felul în care îți trăiești viața…

    Poate ca sunteti dispuse,i sa faceti o plimabare si pe aceasta pagina a linistii…???
    https://anitanna.wordpress.com/pagina-sufletului/comment-page-124/#comment-116945


    Apreciat de 1 persoană

  5. Ileana spune:

    Buna ziau draga mea! Intru la tine si am incarc cu energia pozitiva de care am atata…nevoie!❤ Multumesc! O zi frumoasa! Pupici!❤

    Apreciat de 1 persoană

  6. anitanna spune:

    Bun venit,draga Ileana…eu sunt intr-o pauza … si am trecut si pe aici!
    Sunt intr-o clipa tihnita din aceasta zi…daca doresti reteta uite ca ti-o impartasesc si tie…😛
    Se indeparteaza cu grija graba.
    Se iau clipe obisnuite si se adauga timp din belsug.
    Cand tihna e aproape gata,se adauga un pahar cu bere….( eu am o ceasca cu cafea).
    Se poate asezona si cu prieteni buni si conversatii linistite,dupa gust !
    Ziua sa-ti fie asa cum o doresti!
    Te imbratisez!

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

