NU MA INTREBA … !


 

589855001348439500                            Nu ma-ntreba nimic in noaptea asta,
                            Nici cat e ceasul,nici ce ganduri am…
                            Mai bine lasa-ma  sa-nchid fereastra;
                            Sa nu vad frunzele cum cad din ram…..

Ce mai …subtil,tiptil,toamna deja s-a strecurat in curtile oamenilor cu serile ei reci si diminetile racoroase cand mai vrei un pluover pe tine ,iar prima bruma este ca si aici…cred ca pana si povestile pot fi spuse de-acum la gura sobei in jurul bucatelor aburinde ,gatite cu dragoste de mami ori de buna… :?,dar numai seara si dimineata  ca peste zi inca mai avem zile  de vara…  😕 😀 

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NU MA INTREBA … !

  1. Ileana zice:

    Superb! O zi frumoasa draga mea! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    „Optimismul, speranţa sunt cele mai bune investiţii dintr-o viaţă. Oamenii sunt efemeri şi schimbători. La sfârşitul unei vieţi vezi că, afară de câteva gânduri frumoase şi de câteva închipuiri, cu nimic nu te-ai ales.”
    Ileana Vulpescu

    Draga,Ileana,ma bucur ca treci zilnic pe aici…

    Apreciază

  3. anitanna zice:

    Oglinda din adânc

    „Cand ma privesc intr-o fantana
    ma vad cu-adevarat in zi
    asa cum sunt si-am fost si-oi fi”

    Când mă privesc într-o fântână
    ghicesc în faţa mea bătrână
    cum ceruri şi pământ se-ngână.

    Când mă privesc într-o fântână
    ştiu că-n adâncuri foste mume
    îmi ţin oglindă, ochi de lume.

    Când mă privesc într-o fântână
    îmi văd şi soarta, uit de nume.

    Lucian Blaga

    Apreciază

  4. anitanna zice:

    O dimineata frumoasa!

    „Sunt sigura ca o clipa poate sa inchida in ea,ca un fosnet de frunza,ceva din bucuria vietii si din durerea ei…”

    „I’m sure in a moment can close it, like a whisper something in her joy of life and the pain …”
    Cella Serghi

    Apreciază

  5. anitanna zice:

    SEARA

    SEARĂ

    Aseară-am stat sub mărul nostru bun,
    Cu mere, ca obrazul tău, domneşti.
    Cât aş fi vrut şi n-am cercat să-ţi spun


    Că-n gândurile mele, floare, creşti.
    Ne-am ridicat deodată amândoi
    Şi-am părăsit livada împreună
    Cu buzele-ngheţate. Peste noi
    Curgea molatic un pârâu de lună.

    Din volumul Zaharia Stancu

    Apreciază

  6. anitanna zice:


    N-aveti uneori impresia că alergați neîncetat după ceva și că, tot într-o fugă fiind, n-apucați să vă mai bucurați, de fapt, de nimic? Bucurați-vă de tot ce vă înconjoară…
    ..O zi frumoasa……

    Apreciază

Bun venit ! Se poate comenta !

