BUNA DIMINEATA !


r0qH9Q6nkEfgVeZVuqEz3n3SMX2QRk_TRS0FYAxgzMuBo12yPUEmRQ==……Intalnesti uneori in viata ta, persoane cunoscute sau nu, care printr-un gest sau cuvant marunt in aparenta iti ating inima. Este o experienta minunata, un dar divin…bucura-te de el, fara intrebari, fara judecati si fara alte asteptari. Pur si simplu , bucura-te si fii recunoscator….2iqfn85

„Viaţa poate avea un alt scop decât fericirea, bucuria.
Doar acest scop – bucuria – este total demn de viaţă.
Renunţarea, crucea, sacrificiul vieţii; totul pentru bucurie.”

citat din Lev Tolstoi0353Sa aveti o zi de joi plina cu sanatate,reusite,impliniri nebanuite!187702

Si sa fiti iubiti(e)!

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la BUNA DIMINEATA !

  1. anitanna spune:
    SPOVEDANIE !

    Iarta-ma ,Doamne..ca nu ti-am spus,atunci cand m-am spovedit tie , cum .. 😕 . ca ploile imi  aduc mahnirea-n suflet si-mi iau speranta… deci,imi adun nenoroc iarta-ma ,Doamne,ca nu ti-am marturisit ca frunzele nu-mi plang atunci cand ele cad de pe ram…. si ca vantul nu-mi sufla iubirile,nu mi le spulbera de pe coroana .. si ca octombrie imi aduce doar,toamna!? Si cu toate astea eu sunt multumit…de cate am si-mi dai !Le primesc bucuros pe toate !

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ileana spune:

    Buna ziua draga mea! O zi frumoasa! ❤

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

    Buna dimineata,Ileana,draga….
    O zi frumoasa sa avem desi e frigut si vant,urat… 😕
    Oricum eu bucataresc petru iarna…inca nu am terminat! photo ad06d9779128670a0785a7a.jpg

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    Întâmpină plin de optimism și încredere fiecare zi din viață, deschide ușa spre fericire și împlinire sufletească cu aceeași curiozitate și plăcere cu care te avânți spre lucrurile care-ți plac și lasă în urma ta toate neplăcerile care ți-ar putea tulbura liniștea interioară” photo 10635953_719279274836499_4032133790876411002_n_zpsgebeela3.jpg

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna spune:

    Griji… Grijile nu vor face ca ziua de maine sa fie mai putin grea, dar sigur vor face ca ziua de astazi sa fie mai putin vesela. Pentru a afla daca merita sa te ingrijorezi pentru o situatie intreba-te urmatorul lucru: “Va mai conta situatia asta peste un an? Peste trei? Peste cinci?” Daca raspunsul este nu, e clar ca iti faci griji inutil.

    Apreciat de 1 persoană

  6. anitanna spune:
    „Chiar si atunci cand alții nu vor putea vedea in tine omul pretios care esti, nu iti vor putea vedea sensibilitatea si frumusetea sufletului, cand te vor condamna pentru ca nu le-ai răspuns asteptarilor, amintește-ti mereu ca valoarea ta este inestimabila pentru ca tu esti unic prin existența ta si pentru ca nimeni nu poate fi ca tine. Esti unic prin gândurile tale, infatisarea ta, dorintele, visele si realizările tale, prin zâmbetul tau, vocea ta, felul tau de a scrie si a asculta, felul tau de a privi lumea si oamenii, si prin tot ceea ce ai adus frumos in vietile oamenilor. Amintește-ti mereu ca cel mai important lucru in viata este sa stii ca nimeni nu te va putea schimba vreodata ,pentru ca in adâncul sufletului vei rămâne mereu tu, chiar daca unii oameni nu vor stii sa citească in sufletul tau.”

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

