CE FRUMOASA ESTI !


f7a12-6298wwfeqvcqthjkdoljug0iqxo5caxigculrcvbx_zrvqzdbwcqfa253d253d



Ce frumoasa esti -Adrian Paunescu

Adrian Paunescu – Ce frumoasa esti

85c46-40348059_12079709_20538094
Ce frumoasă eşti în prag de iarnă,
Ninge disperat asupra ta,
Cerul peste tine se răstoarnă,
Ţurţurii în plete vor suna.33678-gifts-garden-weistling-1
Hai să fim doi oameni de zăpadă
Ridicaţi de braţe de copii,
Care-n frig şi ger mai ştiu să creadă
Că se pot iubi, se pot iubi.

0286f-fu8wrgrtste8ko-froq7amz5n8nnsqpog2ri-tuydcdinnm-bpr-da
Ce frumoasă eşti în prag de vară,
Când miroşi a mere ce se coc,
Cerul în fiinţa ta coboară
Trupul meu din trupul tău ia foc.

trandafiri029
Focurile noastre se cunună,
Focurile noastre se-nţeleg,
Suntem baza lumii împreună
Suntem vara focului întreg.

7dda1-575872_250322721746054_1328390063_n
Ce frumoasă eşti în prag de toamnă,
Ca o zi egală între nopţi,
Când iubirea noastră te condamnă
Să ai soarta strugurilor copţi.
Să înveţi, iubito, să te bucuri..fragment…

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la CE FRUMOASA ESTI !

  1. anitanna spune:

    Zambind printre lacrimi simti ca durerea e mai mica…?!
    Indurand, simti ca singuratatea e mai putin dureroasa…!?
    Iubind, simti ca nefericirea nu tine pentru totdeauna…!? 
    Iertand, simti ca ranile inimii pot fi vindecate…?!
    Rabdand, simti ca fiecare clipa e pretioasa…:! ?!
    Ascultand, simti ca orice om are in inima uneori durere, alteori bucurie.?
    Atunci fa-le pe toate !? daca poti!

    Apreciază

  2. anitanna spune:
    Probleme… Infrunta-le cu capul sus. Nu, nu va fi usor. Nu este nicio persoana in lume care poate depasi, fara sa greseasca, toate complicatiile cu care viata ne pune fata in fata. Nu suntem facuti sa rezolvam pe loc, toate probleme aparute. Nu asa am fost creati. De fapt, am fost creati sa ne suparam, sa ne intristam, sa fim raniti, sa ne impiedicam si sa cadem. Pentru ca tocmai acesta este intregul scop al vietii – sa ne infruntam problemele, sa invatam din ele, sa ne adaptam si sa le rezolvam in timp. Acesta este, in cele din urma, modul in care devenim persoanele care suntem.

    Apreciază

    • anitanna spune:
      „Orice om pe care nu pot să-l iubesc este pentru mine un
      izvor de adâncă tristețe.
      Orice om pe care l-am iubit și nu pot să-l mai iubesc,
      înseamnă pentru mine un pas spre moarte.
      Atunci când n-am să mai pot iubi pe nimeni, am să mor.
      Voi, cei care știți că meritați dragostea mea, aveți grijă
      să nu mă ucideți.”

      Geo Bogza

      Apreciază

  3. anitanna spune:

    NOAPTE DE AMOR….. GABRIEL DOROBANTU


     




    Sa nu plangi in noaptea asta……
    Sa nu-ti planga inima….
    Esti atat de ingrijorata si incerci sa imi vorbesti,
    Vrei sa ma-ntelegi mai bine si tacuta ma privesti.
    N-ai sa ma mai vezi o vreme,vreau doar sa ma regasesc ,
    Voi fi poate prea departe,dar sa stii ca te iubesc.
    Sa nu plangi in noaptea asta,sa nu-ti planga inima,
    Stiu ca-ti va fi dor de mine si ca ma vei astepta. Este cea din urma noapte,
    Dintre noptile de amor.
    Ti-am dat ani de fericire,nesfarsita dragostea
    Ti-am dat soarele si luna,tot ce nu puteai avea.
    Eu te vad si-as vrea in minte,cum esti azi sa te pastrez.
    Sa-mi aduci spre tine pasii,ca pe-o stea sa te urmez.
    Cand va fi sortita clipa, sa ma-ntorc in viata ta,
    Voi fi eu,dar totusi altul- poate te voi merita.
    Un sarut cat vesnicia,printre lacrimi ni-l vom da,
    Vom fi pentru totdeauna:eu al tau si tu a mea…

    Apreciază

  4. anitanna spune:

    ”Sunt momente in viata noastra cand ne gasim pe noi insine la o rascruce de drumuri. Speriati, confuzi, fara o harta asupra noastra. Deciziile pe care le luam in acele momente ne pot defini tot restul vietii. Desigur, atunci cand ne confruntam cu necunoscutul, majoritatea dintre noi preferam sa ne intoarcem si sa mergem inapoi.
    Dar din cand in cand, oamenii aspira la ceva mai mult, ceva mai presus de suferinta de a merge singur… si chiar mai presus de vitejia si curajul de a lasa pe cineva sa te insoteasca, ori de a acorda cuiva a doua sansa. Ceva mai presus de linistita persistenta a unui vis. Pentru ca doar atunci cand esti pus la incercare, descoperi cine esti cu adevarat. Si doar cand esti pus la incercare descoperi cine poti fi.
    Persoana care vrei sa fii exista undeva acolo, dupa munca grea, credinta si incredere si mai presus de durerea si teama de ceea ce urmeaza.”
     photo 125492785_8428615_16479805-1.jpg

    Apreciază

  5. anitanna spune:

    . Cineva spunea că în singurătate găseşti două avantaje: unul, de a fi cu tine însaţi, şi al doilea, de a nu fi cu alţii…care nu-ţi plac… Ceea ce deplângi nu este singurătatea, ci absenţa cuiva…absenţa acelei persoane, a acelui suflet care te întregeste… Te vei aşeza atunci la o masă, în faţa unei ceşti de cafea… iar gândul va zbura,,,,, vei fi, atunci,fie si virtual împreună cu un prieten drag…….!!! photo 378389_274255939293199_172290899489704_898051_1181019134_n.jpg

    Apreciază

  6. anitanna spune:


    Galbenă gutuie
    Dulce, amăruie
    Lampă la fereastră
    Toată iarna noastră!

    Dulce, galbenă lumină
    Cum şi eu bălaie-eram
    Mi-a pus mama o gutuie
    Ce se coace-ncet la geam…
    Aş muşca-o dar mă doare
    Mă cuprinde-un fel de jind
    Şi acum când trece anul
    Parc-o simt îmbătrânind.

    Galbenă gutuie
    Dulce, amăruie
    Lampă la fereastră
    Toată iarna noastră!

    Mama mea n-avea nici globuri
    Nici beteală şi nici stea
    Sărbătorile de iarnă
    Cu gutui le-mpodobea…
    Mi-a pus mama o gutuie
    În fereastra dinspre drum
    Şi o văd că luminează
    N-am puterea s-o consum.

    Galbenă gutuie
    Dulce, amăruie
    Lampă la fereastră
    Toată iarna noastră!
    COLINDUL GUTUII DE LA GEAM !
    ADRIAN PAUNESCU

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

