MIROASE A …TOAMNA ?!


003c05vOYJJ


 photo 03zE054ysMb.jpg
1422500_641035722615180_758933163_n91605611331

Nervi de toamnă

E toamnă, e foşnet, e somn…
Copacii, pe stradă, oftează;
E tuse, e plânset, e gol…
Şi-i frig, şi burează.

Amanţii, mai bolnavi, mai trişti,
Pe drumuri fac gesturi ciudate –
Iar frunze, de veşnicul somn,
Cad grele, udate.

Eu stau, şi mă duc, şi mă-ntorc,
Şi-amanţii profund mă-ntristează –
Îmi vine să râd fără sens,
Şi-i frig, şi burează.

poezie celebră de Culori-de-toamna32432_398914043520555_582263570_n

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la MIROASE A …TOAMNA ?!

  1. anitanna zice:


    Toamna

    Miroase a toamnă rece, în jurul meu acum
    Afară-i frig şi plouă şi nimeni nu-i pe drum,
    Rămâne-o vară-n urmă, cu ea mă trec si eu
    Iubirea de-altadată s-o mai găsesc e greu,
    Afară-i frig şi plouă, şi-i gol sufletul meu.
    Neliniştea m-apasă, sunt singură acum,
    Afară-i frig şi plouă şi nimeni nu-i pe drum.
    Singurătate rece te-ai cuibărit în mine
    Iubirea de-altădată o-aştepţi şi nu mai vine.
    Miros de toamne reci, în jurul meu plutesc…
    Iar soarele lumină încet vechiul pervaz,
    O rază îmi mângâie, timid al meu obraz.
    N-aştept nimic anume, vreun dar împărătesc
    Emoţii, sentimente, acum mă copleşesc,
    Să fie iarăşi vară e tot ce îmi doresc.
    Că una este vara, cu al ei soare cald
    Udată-n sentimente şi-n amintiri cu drag.

    poezie de Mariana Simionescu (7 octombrie 2009)

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:


    Iubirea mea e profundă, cuprinzătoare şi înaltă cât sufletul meu… Iubirea e un lucru mare, un mare bine; ea singură face din greu uşor şi trece lin peste toate asperităţile. Căci ea duce o povoară fără să fie împovărătoare şi îndulceşte tot amarul. Iubirea se cere preţuită, nu ascunsă. Iubirea vrea să fie liberă, departe de dorinţele lumeşti, astfel că spiritul să nu-i fie umbrit, norocul s-o însoţească şi nenorocul să n-o atingă. Nimic nu e mai dulce ca iubirea.

    citat din Thomas a Kempis

    Apreciat de 2 persoane

  3. Adi zice:

    Într-o scrumieră s-a topit
    Fumul ceţii brune, nedorit,
    Jarul înfruptându-se mocnit,
    Cu muţenia din negura-nstelată.
    Într-o scrumieră… a amuţit
    Roşul dor al frunzei, pregătit,
    Pentr-un somn cu lacrimi ostoit,
    În culori din toamna pastelată.
    Într-o scrumieră a-nflorit
    O coloană-n tonuri de-asfinţit,
    Nor bogat – sărac şi înmulţit –
    În păduri de ceaţă dantelată.
    Toamnă, toamnă, floare dantelată…
    Mistuieşti pământu-n dorul tău,
    Doamnă, chipul tău şi vocea parfumată
    Pierd în scara vremii trupu-ţi greu!
    – MGM – TOAMNA, FLOARE DANTELATĂ

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna zice:

    Sublim…Adi,iti multumesc !

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna zice:

     photo 0_cdfe8_19f9eaf3_L.png Vine toamna,draga mea! photo 0_99d3d_1fdb8953_L.png photo toamna-cea-bogata-1_964fc742f89006.jpg

    Apreciază

Bun venit ! Se poate comenta !

