O ZI EXCELENTA !




O zi excelenta langa o cafea si cei dragi! Sunt femei frumoase,constiente de fizicul,dar si de farmecul lor.Uneori
frumusetrea are o calitate pe care o asociezi mai curand cu spiritul
decat cu fizicul.

Scopul vietii este bucuria, ceea ce nu-i totuna cu placerea, cum au
inteles unii printr-o interpretare gresita, ce este o stare in care
sufletul traieste calm si statornic, netulburat de nici o frica sau
superstitie.
Democritus
Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O ZI EXCELENTA !

  1. anitanna zice:


    Bunica mea avea o vorba: si cred ca avea dreptate când spunea că poveștile nu sunt pentru toate urechile și pentru toate mințile. Unii oameni nu le pot pătrunde înțelesul și rămân mereu dincolo de granița lor privind cu jind spre o lume care le va rămâne pentru totdeauna necunoscută…oare ma includ si eu in aceasta categorie????
    Eu mai stiu o poveste ,cum ca vechii greci spuneau ca femeia si barbatul erau ca niste sfere perfecte si ca Zeii temandu-se ca le va umbri perfectiunea lor,au luat sferele si le-ai taiat in doaua…si le-au aruncat pe Pamant.Si ca de-atunci,fiecare isi cauta cealalta jumatate…
    Cautarea sufletului pereche se face de cand lumea si pamantul,se pare,si sub diferite moduri,iar povestile tesute in jurul acestei cautari sunt nenumarate,dupa inchipuirea mintii…imaginatia fiecaruia……

    Sunt clipe în care îți dorești să fii singur, doar tu cu gândurile tale și să lași liniștea să-ți țiuie în urechi. Probabil că în acele momente puțini înțeleg că de fapt liniștea pe care o cauți nu înseamnă singurătate. Un prieten adevărat îndură tăcerea alături de tine și îți oferă un umăr pe care să-ți sprijini gândurile.
    sursa NAIVUL

    O zi de joi,excelenta,tuturor!

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    Radu Stanca – Sunt cel mai frumos din orasul acesta

    Sunt cel mai frumos din orasul acesta,
    Pe strazile pline cand ies n-am pereche,
    Atat de gratios port inelu-n ureche
    Si-atat de-nflorite cravata si vesta.
    Sunt cel mai frumos din orasul acesta.

    Nascut din incestul luminii cu-amurgul,
    Privirile mele dezmiarda genunea,
    De mine vorbeste-n oras toata lumea,
    De mine se teme in taina tot burgul.
    Sunt Printul penumbrelor, eu sunt amurgul…

    Nu-i chip sa ma scap de priviri patimase,
    Prin parul meu vanat, subtiri trec ca ata,
    Si toti ma intreaba: sunt moartea, sunt viata?
    De ce-am ciorapi verzi, pentru ce fes de pase?
    Si nu-i chip sa scap nici pe strazi marginase…

    Panglici, cordelute, nimicuri m-acopar,
    Cand calc, parca trec pe pamant de pe-un soclu.
    Un ochi (pe cel roz) il ascund sub monoclu
    Si-ntregul picior cand pasesc il descopar,
    Dar iute-l acopar, ca iar sa-l descopar…

    Celalalt ochi (cel galben) il las sa s-amuze
    Privind cum se tin toti ca scaiul de mine.
    Ha! Ha! Dac-ati sti cat va sade de bine
    Sarind, topaind dupa negrele-mi buze.
    Cellalt ochi s-amuza si-l las sa s-amuze

    C-un tainic creion imi sporesc frumusetea,
    Fac baie in cidru de trei ori pe noapte
    Si-n loc de scuipat am ceva ca un lapte,
    Pantofi cu bareta-mi ajuta zveltetea
    Si-un drog scos din sange de scroafa, nobletea.

    Toti dintii din gura pudrati mi-s cu aur,
    Mijlocul mi-e supt in corset sub camase,
    Fumez numai pipe de opiu uriase,
    Pe bratul meu drept tatuat-am un taur
    Si fruntea mi-e-ncinsa cu frunze de laur.

    Prin lungile, tainice, unghii vopsite,
    Umbrela cu cap de pisica ranjeste
    Si nu stiu de ce, cand plimbarea-mi prieste,
    Cand sunt multumit c-am starnit noi ispite,
    Din mine ies limbi si naparci otravite.

    Din mine cresc crengi ca pe pomi, matasoase,
    Si insasi natura atotstiutoare
    Ea insasi nu stie ce sunt: om sau floare?
    Sau numai un turn ratacit printre case,
    Un turn de pe care cad pietre pretioase?

    Sunt cel mai frumos din orasul acesta,
    Pe strazile pline cand ies n-am pereche,
    Atat de gratios port inelu-n ureche
    Si-atat de-nflorite cravata si vesta.
    Sunt cel mai frumos din orasul acesta.

    Apreciat de 1 persoană

Bun venit ! Se poate comenta !

