CE DOR MI-A FOST DE OCHII TAI …MIRABELA DAUER


 photo uLoHVdjP10vVjqviIdwbialp-t0PXrGgohLoiI9LZuxCSIVPN__7AA.jpg photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png

 photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png
 photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.pngImi amintesc atunci cand ai plecat
Pasii tai in noapte incet s-au departat
Refren:Ce dor mi-a fost de ochii tai
Vreau sa vii la mine,viata mea sa fii
Ce dor mi-a fost de ochii tai
Intr-o zi de maine tu vei reveni…amandoi vom fi:) photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png
Versuri de la: http://www.versuri.ro/

 photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png

 photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png

 photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png
 photo sLfZK-OB17vMBZJcqoXkxK5-bH0PBDqxxSTXnknU7mfH927gBgQvtA.png

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la CE DOR MI-A FOST DE OCHII TAI …MIRABELA DAUER

  1. anitanna zice:

    • „Cât de bine ne-ar fi dacă am cunoaște valoarea lucrurilor, a sentimentelor și a gândurilor noastre…
      Cât de ușor ar deveni sufletul dacă nu ar mai fi năpăstuit de griji și regrete, de temerile și negativismul nostru…
      Cât de minunat ne-am simți fără toate greutățile eșecurilor, fără toate amintirile care umbresc prezentul, fără toate visele pe care nu le-am putut transforma în realitate.
      Cât de extraordinară ne-ar fi viața dacă am realiza că lucrurile nu au altă valoare decât cea materială și am încerca să ne mulțumim cu ceea ce avem.
      Cât de mulțumiți am fi dacă am încerca să facem doar lucrurile care ne fac bine, care ne aduc plăcere, care ne fac să simțim că viața e frumoasă.
      Cât de împăcați am fi dacă am reuși să aducem în viața noastră pace, armonie și liniște, iubire, sinceritate și prietenie.
      Cât de simplă ne-ar deveni viața și câtă greutate s-ar ridica de pe umerii noștri dacă am fi mai buni, mai înțelegători, mai iertători unii cu alții.
      Și cât de minunat ne-am simți, mental, sufletește și fizic după o astfel de cură de pozitivism.
      Lasă sufletul să zburde încotro dorește el și urmează-l zâmbind…ești pe calea cea bună!



    Lumea se schimbă prin exemplul tău, nu prin opinia ta. Paulo Coelho

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:
    Buna dimineata,prieteni virtuali de pretutindeni !Bun venit pe aceste pagini de blog in CAFENEA !








    Sa aveti o saptamana plina de impliniri cu sanatate si multa iubire!
    Concediu placut ❤ cu zile insorite, cu bine si frumos ,alaturi de cei dragi,iubiti ❤ ai vostri!

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:


    O noapte binecuvantata cu somn linistit si vise pufoase…. photo 1vLyH-10L-1.jpg photo 00Gd051snjt.gif
    O SUPERBA SEARA DE VARA CU ZAMBETE SI NUMAI BUCURII ! VIATA…este cel mai de pret lucru din lume. Este aici, apoi dispare. Este doar a ta, asa ca ai grija de ea. Foloseste-o sa furi un zambet, sa le spui celor dragi cat de mult ii iubesti, sa descoperi lucruri minunate, sa razi de cele aiurite., sa aduni in inima ta frumusetea apusului si explozia nesfarsita a rasaritului.
    Intre ieri si azi, sa vezi mereu frumusetea clipei, sa traiesti fiecare moment ca pe o nastere sub botezul frumusetii.
     photo 1016121_542375259159625_1307791093_n.jpgCand tragi aer in piept, asculta-ti inima!
    Cand imbratisezi, deschide-ti sufletul!
    Cand plangi, asculta-ti lacrimile!
    Cand esti singur, multumeste!
    Cand visezi, aduna-ti curajul!
    Cand creezi, priveste cerul!
     photo large.gif
    Cand iubesti, daruieste-te!
    Cand asculti, traieste!
    Cand ajuti, nu judeca!
    Cand urasti, roaga-te!
    Cand vorbesti, fii om!
    Cand lupti, reinvie!
    Cand razi, fii copil!
    Cand suferi, taci!
    Cat traiesti, zambeste, traieste si iubeste..
    ………Pe drumul vietii, din multimea de suflete alege-le pe acelea de care tu ai nevoie,
    din multimea de inimi accepta-le pe acelea pe care le simti batand langa inima ta… photo 003Y055G9M4.png
    Sa fiti iubite,i!

    Apreciază

  4. anitanna zice:


    O seara cu multa iubire!
    Sa nu uitati ca pentru un minut de suparare …risipiti o clipa de fericire…

    Apreciază

  5. anitanna zice:

    Un gand bun catre cei care adorm sau care se trezesc… 😛 …furiosi, nefericiti, nemultumiti, inversunati, insingurati sau in dezanadejde –
    Straja – la inima si minte treaza le doresc ! Si … peste toate … , duiosia iubirii …

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

