DESPRE… CLIPA !


5B7iUpvJJ4EDPlytARzLHawCjhWIER63o9KrsEi2XBsZnt7uf-_-lA==

4fhNR6RG-OVbw9mPpmu2sodEXCTstBiwqnSBULySGJPRwbNuHOn0ug==

CLIPA -aduce neliniste ; ne temem ca vantul va ajunge inaintea noastra cu atingerea, ploaia cu mangaierea ,ninsoarea cu duiosia, soarele cu caldura, pe care am vrea ca noi sa le daruim … Am da orele inainte cand suntem departe, am opri ceasul in loc cand suntem impreuna . E atat de greu sa ramanem in clipa in care suntem incat ni se pare ca nu facem destul pentru fericirea noastra .7upvfcgzJUDQs17n5crOF86fzXZEurs4JIYx2qGi0ho5WAcIs4wP9g==Y-pvK8dvqyrw-XEiypeWOQdos0CawyQGYR6v1qgI3w3cV-FiXFlGOg==

HcJE-67VU8B2ja8rJcIEWC4hxnIR5Ywv8of1KqaKGr2MLZpuqNH29w== Dar va veni o vreme cand o clipa impreuna e mai adanca decat marea si mai linistitoare decat toate promisiunile lumii , aceea e clipa cand a iubi si a fi iubit danseaza pe aceeasi melodie , fara sa oboseasca …

SzGzYglgyttyhUZAFvZxvzBKPv7dGvg4ur86mQcSX3YGCCT-ojB-1g==oeH49o45IRcOkXvl2VzZT4CSBSW1pbZMtfSI059B7hSQUGEZIG8jbg==

Viaţa e preţioasă. Viaţa e fragilă. În clipa asta eşti, în clipa următoare te-ai dus. Fiecare clipă trebuie stoarsă de tot ce se poate da, fiindcă nu ştii niciodată când se va lăsa cortina.

citat din

p8OETu_vu40WIai75VB2I8Hdoffu5Wtk3yZP7huB4g-38OcUC5rMHA==

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la DESPRE… CLIPA !

  1. anitanna spune:


    ” Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire”
    Paulo CoelhoÎţi ştiu toate timpurile, toate mişcările, toate
    parfumurile,
    şi umbra ta, şi tăcerile tale, şi sânul tău
    ce tremur au şi ce culoare anume,
    şi mersul tău, şi melancolia ta, şi sprâncenele tale,
    şi bluza ta, şi inelul tău, şi secunda
    şi nu mai am răbdare şi genunchiul mi-l pun
    în pietre
    şi mă rog de tine,
    naşte-mă.” Nichita Stanescu

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    Buna dimineata,dragele mele… bun venit tuturor de pretutindeni!
    În timp ce căutăm minuni în jurul nostru uităm că noi înșine suntem niște minuni
    Nici un paradis nu este frumos ca acela pe care şi-l zugrăveşte omul în sufletul său. Fericirea este clădită de închipuirea fiecăruia şi fiecare şi-o potriveşte ca pe o haină…..
    Bucura-te de zile.De fiecare zi asa cum vine…cu ce vine ea! 😕
    De oameni,asa cum sunt.Trecutul m-a invatat sa apreciez prezentul si nu vreau sa-l stric
    ingrijorandu-ma de viitor..
    Sa fiti iubite ,sa aveti o zi cu tot ce va doriti in ea!

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna spune:

    Doamne,ce frumoasa esti………Aurel Tamas

    <br /

    Cand tu zambesti e primavara
    Doamne, Doamne, ce frumoasa esti !
    Chiar daca iarna e pe-afara
    Oare, oare pe cine iubesti ?
    Esti soarele de dimineata,
    De mine indragostita vreau sa fii
    Dar nu stiu cum, femeie tu, ce gandesti, ce doresti
    Sau poate pe altul iubesti.

    Refren:
    Ajuta-ma sa-ti spun ca te iubesc
    Cand frazele mi se vor rupe-n doua
    Si cu priviri la tine ratacesc
    Prin campuri de matase si de roua
    Eu sunt un mare visator, sentimental si iubitor
    Dar cand te vad ma prind fiori
    Nu am talent sa iti vorbesc
    Dar vreau sa stii ca te iubesc
    Si dupa tine innebunesc.

    II:
    Cand tu imi vorbesti e fericire
    Doamne, Doamne, ce frumoasa esti !
    Si-n jurul tau presari iubire
    Oare, oare pe cine iubesti ?
    Esti luminoasa in nopti cu luna,
    De mine indragostita vreau sa fii
    Dar nu stiu cum, femeie tu, ce gandesti, ce doresti
    Sau poate pe altul iubesti.

    Refren:..

    III:
    Cand fatza ti-o intorci spre mine
    Doamne, Doamne, ce frumoasa esti !
    Cu dragoste si pace-n lume
    Oare, oare pe cine iubesti ?
    Estizana visurilor mele,
    De mine indragostita vreau sa fii
    Dar nu stiu cum, femeie tu, ce gandesti, ce doresti
    Sau poate pe altul iubesti.

    Refren:..

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna spune:

    <

    ….e ,Floarea Soarelui ..floarea sufletului tau???

    Ce poate si mai frumos decat sa le transmiti multa sanatate,fericire,dragoste cat cuprinde,indeplinirea tuturor dorintelor prietenilor virtiuali,dragi si asta doar prin intermediu imaginilor..:P Lasand doar imaginile,muzica sa vorbeasca!? 😕
    Sa aveti o zi buna,frumoasa,reusita , cu caldura ,si linistita cu ganduri excelente si sa va relaxati!

    ..Bun gasit,tuturor! Deschide-ti larg ferestrele si lasati aerul curat si lumina dulce a verii si a Soarelui,evident,sa va patrunda in suflet si in gand!?
    Iubirea adevarata nu o poti trai cu oricine,putini sunt cei care stiu ca sufletul asteapta primul mangaiere,si apoi trupul..asa ca??? &;t;3 
    :

    O zi frumoasa! Sa nu uiti ca prietenii adevarati sunt ca florile,raspandesc frumusete si bucurie oriunde s-ar afla..Cu ei lumea pare mai frumoasa…

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna spune:

    ..Langa o cafea…din amintiri …Pe un rosu discret…la orizont,dimineata pe la 6..aparea..un semicerc rosu..care dupa cateva secunde se transforma in toata splenndoarea si maretia lui…O bulina rosie,pentru cateva secunde..ca mai apoi sa straluceasca atat de intens incat nu mai putea-i sa privesti..incepeau lacrimile sa-mi curga…mi-am zis..de la soare??? :P: ❓ ..sau de bucurie ?? si multumeam in gand lui Dumnezeu ca mi-a dat sansa sa mai traiesc inca o zi….O zi minunata!
    Viata este atat de frumoasa daca stim sa ne-o facem noi,frumoasa! dar numai cu voia Celui de Sus,asta cred cu convingere ,speranta,deci,certitudine!..poate ca citind aceste randuri va veti mira si in gandul vostru veti spune:mai,da asta, nu a mai vazut un rasarit de soare, un peisaj atat de placut,splendid,pe unde a mai fost in concediile ei,in trecerea ei prin tara,lume,ca am fost si peste granita….??? :P: :?:? ..ba da!..dar nu le-am trait cu atata intensitate ca acum ,parca le vad si le admir cu alti ochi…,prea tanara fiind,eram atenta la alte detalii din jurul meu…iar acum descopar cu mare admiratie si uimire cat de minunata,nemaipomenita si bine venita este o clipa de liniste si pace,departe de zgomotul si agitatia infernala a orasului…
    Cei ,care traiti,la poale de munte…va fericesc…am cunoscut oameni din astia si poate ca abia acum imi explic,calmitatea,caldura vocii si molcomitatea din gesturi…e o alta viata langa munte,deosebita de cea din orasul de campie unde locuiesc eu…poate ca in realitate sunt oameni mai duri,fiindca asta inseamna sa infrunti viata din jurul muntelui,..
    Imi amintesc ca am citit ceva din O Paler…..”cum ca americanii isi cumpara antichitati ,ca inconstient ei isi cumpara trecut….pe cand noi il avem si singura grija ar fi sa nu-l lasam sa se piarda
    Asa,ca dragii mei,nu va uitati locurile natale,locurile unde v-ati nascut si crescut…nu-mi doresc sa va banuiesc de frig interior,tot O Paler spunea….
    Dragostea,indiferent de ce origine ar fi….de natura,locuri natale…etc….trebuie totusi marturisita din cand in cand;nu pentru altii,ci din bucuria de a o marturisi,asa cum fac eu acum,,,,,poate ca judec sentimental totul,dar asa cum am mai spus-o ..iubesc atat muntele cat si tot ce misca in jurul meu,oamenii,dar cred ca e mai decent sa tac,adica sa aleg tacerea!
    O zi frumoasa langa o cafea buna….
    Iata ca am revenit cu picioarele pe pamant…. 😛

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

