PRIETENIE ….


Eu singur stiu povestea-ti de iubire,

Plangand,sperand,doar mie mi-ai vorbit,

l-astepti mereu pe cel ce l-ai iubit,

doar el e-nmiresmata-nmugurire….

Ce simplu-i cateodata…te iubesc!

Dar daca nu pot,nu pot vorba s-o rostesc?

Mihu Dragomir fragment dintr-o poezie de dragoste.

„Un gand frumos poate fi ca o biserica in care omul isi odihneste sufletul.”
Regina Mariahumor22222

 O zi  cu  ganduri frumoase va doresc!
Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la PRIETENIE ….

  1. anitanna zice:

     photo 6glit-251-1.gif Va doresc o seara cat mai romantica.
    Mi-e dor de tot ce n-am avut,
    Mi-e dor de tot ce n-am stiut,
    Mi-e dor,nici nu stiu bine,ce i ala dor
    Cind toate amintirile ma dor.

    Am un ceva inauntrul meu
     photo u9ouz8117hj.gif
    Ceva care ma doare rau,
    Ceva nedeslusit si-n umbra,
    Ceva ce ma tine in urma.
    As vrea tot timpul ceva ce nu am,
    As vrea mereu ce n -o sa am
    < Si totusi as vrea sa iti dau si tie ceva, insa…pentru tine, imi pare rau…chiar nu mi-a mai ramas nimic…Daca vrei, uite, mai am ceva, mic, marunt…nu stiu daca o sa iti placa. E un lucru inutil si fara sens…insa daca vrei ia-l tu. E singurul lucru care mi-a mai ramas! Sufletul meu…E vara,e cald! photo 159349283_666163_18805881.jpg

     photo 6L-7Y4JoHj6KMBiEHQDKyiltKSNtYMFsku655RXwh4kOqaqXwK6RpQ.jpg photo 00vq05yOW-w.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:

    https://anitanna.wordpress.com/pagina-pensionarilor-1/
    Va rog sa vizitati si aceasta pagina..
    Pe acest blog veti gasi ce va doriti,dar si multe imagini… astea fac deliciul privirii,gandurilor si a mintii.. :P: … vietii… :P:
    Numai privind,iti amntesti,iar amintirea ,uneori face minuni… :D:

    O zi excelenta alaturi de cei dragi,frumosi si buni!
     photo 5396479323-68079380.gif
    „Oamenii care se iubesc unii pe alţii profund şi adevărat sunt cei mai fericiţi oameni din lume. Ei pot avea foarte puţine lucruri, pot să nu aibă nimic, dar sunt oameni fericiţi.
    Maica Tereza

    Apreciat de 3 persoane

  3. anitanna zice:

    Invata-ma sa te iubesc asa cum stiu ca vrei, si-n cupa de cristal sa-ti fiu vin dulce amarui… cand pe satinul violet te pierzi in ochii mei, sa mai raman, iar tu de pleci, sa-ti mai soptesc… ramai!
    Invata-ma sa sa fiu sarut si sa te-ating usor, cand noaptea tese stropi gingasi de roua peste noi si c-un buchet de mangaieri spre tine sa cobor..16Qd4g8ZvEFIKNdCLfNcrFGWyonvPSXJVxvdF2sO

    Apreciat de 1 persoană

  4. anitanna zice:

    Despre dor…

    ” Aţi simţit vreodată că vi se face frig de dor? photo 00c30536NaB.jpg
    Eu da.(…)
    Aţi simţit vreodată că sufletul plânge şi e îngheţat de frig pentru că muzica lui frumoasă şi liniştită nu va putea ajunge la sufletul care iubeşte aceeaşi muzică, în nopţi târzii de primavară?
    Eu da.
    În tăcerea din inima mea suspină neauzită decât de mine chemarea, pentru o apropiere imposibilă, deci cea mai frumoasă. (…)
    Aţi simţit cum ochii vi se umplu de lacrimi şi parc-ar vrea să plângă de neputinţă şi de dor?
    Eu da.
    Cum mii de cuvinte pleacă din interior spre înafară şi se opresc doar cu puţin înainte de a fi rostite? Pentru că cel ce-ar trebui să le asculte e, mult prea departe?
    Sau doar pentru simplul motiv că se consideră inutile dacă nu pot încânta auzul celui drag?
    Eu da.
    Cum mâinile iţi tremură pe-o cană de ceai aburind pentru că nu i-o poţi dărui celui iubit, decât în gând sau niciodată?
    Eu da.
     photo 003505yC16J.jpg
    Şi iată o lacrimă mai curajoasă alunecă liniştit pe faţă. Ea doar curge.
    Nu are sentimente.
    Sau are?
    Ne ajută, ele, lacrimile, să scăpăm de tot ce-i rău în suflet?
    Voi ce spuneti? De ce nu ne plac lacrimile oare?
    Nu cumva ar trebui să le iubim?
    Dar mai e loc pentru-o iubire atât de imposibilă pe langă prima?
    Voi ce credeţi?
    Şi timp? Duşmanul nostru cel mai de temut? Poate că da, poate că nu.
    Voi afla răspuns la toate aceste întrebări ce cu drag eu vi le pun? Poate că da, poate că nu.
    Dar eu voi aştepta, aici, în cercul meu de gânduri ce mă inundă cu miile în fiece minut.
    Voi aştepta ceva ce e posibil să nu mai vină niciodată. Sau mă înşel?
    Şi dacă se va-ntoarce? Va fi mai bun şi cu-o idee mai încrezător?
    Mai puţin stăpânit de-o teamă pe care, culmea eu am intuit-o, ba mai rău, am şi-nţeles-o? Poate că da, poate că nu.
    Ideea e că eu voi aştepta, şi-n tot acest răstimp mă voi întoarce la clipele de fericire ce mi-au fost dăruite pentru a le spune cât de nepreţuite sunt pentru mine şi le voi ruga să rămână cu mine pentru a nu-mi mai fi atât
    de frig…. de dor. ”

    Octavin Paler photo 00fj052Gspt.jpg

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

