Am zarit lumina…Marin Sorescu.


bbeb1-fxzpnhpwibv

Am zarit lumina

Am zarit lumina
“Am zarit lumina pe pamant
Si m-am nascut si eu
Sa vad ce mai faceti

Sanatosi? Voinici? Cum o mai duceti cu fericirea? Multumesc, nu-mi raspundeti. Nu am timp de raspunsuri, Abia daca am timp sa pun intrebari Dar imi place aici. E cald, e frumos, Si atata lumina incat creste iarba. Iar fata aceea, iata, Se uita la mine cu sufletul… Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti. O cafea neagra voi servi, totusi Din mana ta. Imi place ca tu stii s-o faci Amara.”2es17vhxkhruoozewc0

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am zarit lumina…Marin Sorescu.

  1. anitanna zice:
      BUCURATI- VA PRIETENI….!
                               Dumitru Matcovski

     
    Eu ma grabesc, tu te grabesti, el se grabeste.
    Imbatranesc, imbatranesti, imbatraneste.
    Ce am iubit? Ce n-am iubit? Ca in poveste
    simpla de tot,
    scurta de tot
    viata ne este.

    Uite-o din nou trece pe drum fata zglobie.
    Uite-un baiat floare si-a pus la palarie.
    Uite un print, rade in prag, ai, nazdravanul!
    Uite-un mosneag, tace-n toiag, alb ca troianul.

    Muntele ieri ne-ademenea, astazi ne doare.
    S-a implinit , nu s-a-mplinit visul cel mare?
    Cine sunt eu, cine esti tu?, cine e dansul?
    Noi am stiut zborul inalt, dorul si plansul…

    Zilele trec, zilele vin… Ce v-a ramane?
    Suflet de lut, necunoscut, suflet de paine?
    Toamnele cresc, grijile cresc, viata descreste.
    Eu ma grabesc,
    tu te grabesti,
    el se grabeste.

    Bucurati-va , prieteni, de prieteni si de frati,
    Bucurati-va de-un nume ce vi-i dat ca sa-l purtati.
    Bucurati-va de-un cantec,
    de-un amurg cu flori de tei,
    bucurati-va o viata
    de lumina dragostei…

    Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

