Vara sufletului meu………


52J-lPmjM7KY0ra7Piu2XWoOIwkctIjqvJhNB6kXPSsvEGTOQCI3fQ

Vara sufletului meu………45927-tqcww6nixy6zpate7q945p4bbrxxdvv_homdpu4jrrmk7vrmlfdsla253d253d

Vara mea,tu esti vara sufletului meu!…Rămâi,esti atât de frumoasă!

În sufletul meu,armonii majore,de tinerete.Până la urmă,tineretea înseamnă elan,seninătate si bucurie,o sete incredibilă de viată…
Și totusi,Vară,mi-ai adus soaptele tale în picuri de ploaie…Plouă…Plouă spart si fals.Plouă peste fluturi..

Lorelai10154556_443078735836014_3663976034184095741_nhttps://anitanna.wordpress.com/vara-sufletului-meu/

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Vara sufletului meu………

  1. anitanna zice:

    Vara
     photo 11667378_1663171397235541_7438107591134672914_n.jpg
    Îmi place uneori,
    Vara,
    Când simt respiraţia pământului,
    Să povestesc
    Despre iubirea macilor de câmp. photo xUUfxXZOSAN5yz8MimJMyeemeuF9JhxUW1ctD1gHEZKepomfWahR6A.png
    Atunci
    Desprind din păr
    Petalele roşii,
    Una
    Câte una,
    Ca vara cuvintelor mele.
    Le pun pe gură,
    Pe ochi,
    Pe palme,
    Pentru că fiecare
    Ştie să spună o poveste
     photo 11201860_737582133034507_396963818811813933_n.jpg
    poezie de Virginia Carianopol
    https://anitanna.wordpress.com/vara-sufletului-meu/

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:

     photo 0_d8ce5_5e203f5b_L.pngInima unei femei nu se topeşte chiar dacă ai arunca-o la cuptoarele soarelui, o lacrimă însă o înmoaie.

    Mihail Drumeş în Invitaţie la vals (1936) photo xqt9iesz7x7x7wp2v_zpsa80ba533.png

    Frumuseţea unei femei nu este în hainele pe care le poartă, în siluetă sau în de felul de a se coafa. Frumuseţea unei femei trebuie să se vada prin ochii ei, pentru că este poarta care duce la inima, locul unde dragostea rezidă.

    citat din Audrey Hepburn photo 00AH053R-Od.gif photo xqt9iesz7x7x7wp2v_zpsa80ba533.png photo Lo_SiHv28AahLbzFSR6L1_IJnh9ijekH4hxRIxjMz6gGM6YmKwSjfg.gifFrumuseţea unei femei îndurerate nu e oare cea mai fermecătoare frumuseţe pentru bărbaţii ce-şi simt inima plină de o comoară inepuizabilă de mângâieri şi duioşii, pe care vor să le reverse asupra unei fiinţe plăpânde în drăgălăşenia ei, însă puternică în simţire?

    Balzac în Istoria celor treisprezece, Ducesa de Langeai photo 00AH053R-Od.gif photo 0_73ddc_799f3306_L.jpg.pngPe inima si gandurile mele numai eu sunt stapan si le voi conduce si stapani cat voi trai…
    Liviu Rebreanu photo xqt9iesz7x7x7wp2v_zpsa80ba533.pnghttps://anitanna.wordpress.com/vara-sufletului-meu/

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna zice:

    NU-MI LUA TACEREA….
    Aurora Stef photo fFQPT_1bu198NJSBpfqWmM8gkR9s-iVpw0t8tvWF1B3J8otWx-BB_A.gif
    Nu-mi lua tacerea dintre ganduri,
    Mai lasa-ma sa ratacesc
    prin spatii albe,peste randuri
    Pe care doar le intuiesc.

    Cu ochii deschisi catre mirare
    s-astept sa vina un amurg
    sau poate-un rasarit de soare
    cu adiere de cuvant………..

    Nu-mi lua tacerea dintre ganduri,
    mai lasa-ma sa ma incant,
    sa cred ca dincoace de nimburi
    este dincolo de pamant.  photo DytAd2lODaQuQnjowqY3q2fUQFA1VbQbK0IPqtuBp2qNwNxt5IAqzw.jpg
    din vol.taceri,Iasi 2013,editura PIM.

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna zice:

    Fir din floare de lumina, fir de pace si noroc,
    Sa-ti rasara in gradina si’unde mergi,in orice loc…
    Cu iubire sa te-nbie fiecare rasarit,
    Si cu dragoste de viata, fiecare asfintit….
    …Gand bun la orizont,prietene!

    Apreciat de 2 persoane

Bun venit ! Se poate comenta !

