La tine, mama……..


22381-429252_319646618079696_735337341_n

La tine, mamă…

La tine, mamă, mă gândesc mereu
De câte ori durerile m-apasă.
În clipe de tristeţe şi de greu
Trimit un gând la tine, către casă.

Te văd în amintiri cum ne zâmbeai,
Chiar şi atunci în clipe de durere.
Cu-o lacrimă, furiş, ne mângâiai,
Cu sufletul… şi sfânta lui tăcere.

Aş vrea să pot în vise să te ţin.
Ca tine mamă… să-mi răpun necazul.
Să cred doar în speranţele ce vin
Şi-n lacrima ce-mi mângâie odrazul.

La tine mamă… doruri de se frâng,
Tu ştii să le acoperi cu tăcerea.
La tine mamă gândurile plâng,
Dar numai tu le-mpărtăşeşti durerea.
409396_2534618295266_1547843151_32099259_1583262426_noglinda
poezie de Marin Bunget

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la La tine, mama……..

  1. anitanna spune:

    Mai las o amintire peste flori
     photo o-zi-minunata-183_9caa26e4b624e0.jpg
    Am şi uitat, a curs atâta vreme,
    Cum arăta pe chipul tău, blândeţea.
    Prin amintiri, de-aş răscoli, m-aş teme,
    Şi n-am să-mi iert dac-aş găsi tristeţea.

    Ai luat cu tine, mamă, neuitarea,
    Ca un înscris făcut sub legământ.
    Ramâne tot, când ne-a venit plecarea,
    Doar ea putea să-ncapă în mormânt.

    Azi vin aici… să mai aduc o floare
    Şi un regret, nechibzuinţei mele.
    E prea târziu, şi prea târziul doare…
    Tu iartă-mă, de-acolo, dintre stele.

    Doar bietul timp, durerea ne-o mai stinge,
    Prin rătăciri de gânduri şi simţire,
    Azi nu mai plâng… dar lacrima tot curge
    Să pună peste flori o amintire.

    poezie de Marin Bunget photo 60135_478171395549757_1463065457_n.jpgDumnezeu sa te ierte mama si sa te odihneasca in pace!
    Cu tine ma culc in gand ,cu tine visez noptile ,cu gandul la tine ma scol…cu tine imi petrec zilnic existenta…. si fara sa vreau vesnic lacrimile curg… Imi este dor de tine! Nu ma pot impaca cu gandul ca tu nu mai esti,ca ai plecat sus in ceruri fara sa ne spui un cuvant!?este a zecea zi de la despartire…e greu, e dureros..plang,plang,plang…. de neputinta!
    Doamne iarta-ne!

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    Buna venit,tuturor…  photo JJjK3psAbiLd-TUbAvF6wlrrBc7NLf2-fKqgcxKp72qtlFdbpgUvdw.png stiti ma gandeam cum ca bucuriile din viata noastra, precum si tristetile ,nenorocirile,vin dar si pleaca..raman undeva in sertarul cu amintiri,in albumul foto,dar si in suflet ne staruie,unele,mult,mult timp… Deci,daca orimele provoaca placere,adica iti cad bine si atat, in schimb dramele ,ca sunt mai mici,ori mai mari ca cea pe care eu am trait-o. deci o adevarata tragedie ,acestea sunt gravate totdeauna in mintea si sufetul meu,al nostru. Ne marcheaza,ne sfarama sufleteste,alteori poate ca ne intaresc,depinde de situatie… ne lasa mai amari sau poate ca ne maturizeaza ???
    Tragedia fiecaruia e cea mai ingrozitoare,asa o consider, simt eu si deci asa este si firesc!
    Pacatul cel mare este ca atunci cand vin bucuriile nu stim sa ne lasam insemnati de ele asa cum o facem cu necazurile… 😕 Oare de ce??? 😕
    Cand suntem in necaz nu e vorba ca ne compatimim,dar de cele mai multe ori ajutam aproapele.. cu o bucata de paine,un blid de mancare,o haina,un banutz, o vorba buna,orice.. ca undeva sus in ceruri ,cineva tine chiar si evidenta!? 😛
    Dar ,sufleteste,ne fac sa ne simtim bine,multumiti si aproape impliniti!?
    Poate ca si unele dintre voi v-ati pierdut mama draga,cea care va dat nastere,viata ❤ … nu stiu cum ati fost,ce ati facut…dar eu am lacrimi in ochi si sufletul plin de durere,de o apasare permanenta… mereu..de 10 zile,exceptand pe cele 14 dinaintea tragediei…
    Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace,liniste !  photo fFQPT_1bu198NJSBpfqWmM8gkR9s-iVpw0t8tvWF1B3J8otWx-BB_A.gif
    Va doresc o zi buna si frumoasa!
    La mine este senin si soare.. dim la 5 erau doar 15 grade,iar acum nu stiu exact fiindca soarele bate-n termometru si arata eronat temperatura,,,

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

    Ganduri la o cafea… photo SAM_0193_1.jpgtare era mandra de fetele ei,mereu o spunea,ne-o spunea, parca se si vede din aceasta poza destul de recenta!?
    ….. nu am sa uit aceste spuse..pe mine destinul m-a adus aici,in Galati… photo 10402922_579727022155786_1558324780643668237_n.jpg cat a suferit mama si chiar si tata atunci… de mine nu mai vorbesc!
    Cel mai mult,mama si-a dorit sa ne tina langa ea,aproape de sufletul ei… dar..iata ca destinul ne-a separat..eu si fata cu familia ei aici,ele toate si baiatul cu familia lui,acolo.. 😕
     photo 2kkkna_1.jpg
    Dumnezeu sa te ierte!

    Apreciat de 3 persoane

  4. anitanna spune:

     photo Wonderful-friday-animated-image.gifBuna dimineata!
    Sa aveti zile de vara binecuvantate cu soare,cu lumina si calduera atat cat suportam…
    Stiu,uneori e arsita,crapa pamantul.frunzele-s sleite,iar vantul suiera amenintator,… 😕 Pasarile in schimb ciripesc voioase..(eu le aud greu si totusi…. 😛 )
    E vremea bucuriei ochiului… privind atatatea culori,nuante ?! ..a prajiturilor cu visine,a dulceturilor ,a limonadei si a inghetatei dar si a postului pentru unii,precum a cantecului,dansului si a gratarelor pentru altii( vad pe aici pe la blocuri)…Da,e bucuria gustului,a cantului,a deznadejdii,lacrimilor si durerii( la mine) dar si a nadejdii de mai bine si frumos la altii…,va doresc sa fie si la voi, e momentul vacantelor la copii si parinti,de ce nu si la bunici, a cireselor la urechi.. a concediilor cu pielea bronzata si zambetul alb si larg de sub boruri de palarii ample de soare…a rochiilor colorate,vesele… e vremea bucuriei si a relaxarii….
    Binecuvantez toate acestea… date de soare,de lumina si de caldura..de Sus de Dumnezeu !
    O vara lunga fierbinte…va doresc!
    Sa aveti parte de bucurii ,de optimism …. de multa sanatate frumoase suflete dragi din Cafenoteca!
    M-am luat cu gandurile si se raceste cafeaua…

    O zi cu soare si frumos! photo 009c054pLMm - Copy.gif

    Apreciat de 2 persoane

  5. Ileana spune:

    Buna ziua draga mea! Ma simt tare bine la tine! Sunt alaturi de tine cu gandul, stiu prin ce treci si nu este deloc usor. Iti doresc sa ai putere sa mergi ami departe pentru cei dragi din viata ta. O zi cat se poate de linistita! ❤ Pupici!

    Apreciat de 3 persoane

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

