Rondelul meu, A.Macedonski


1528560_639195089472478_847003489_n

Rondelul meu
Cand am fost ura, am fost mare
Dar astazi, cu desavarsire
Sunt mare, caci ma simt iubire,
Sunt mare, caci ma simt iertare.
Esti mare cand n-ai indurare
Dar te ridici mai sus de fire
Cand ti-este inima iubire,
Cand ti-este sufletul iertare.
b8458-7630108a4df032
Stiu: toate sunt o-ndurerare,
Prin viata trecem in nestire,
Dar mangaierea e-n iubire,
De-ar fi restristea cat de mare,
Si inaltarea e-n iertare.trandafiri029
Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Rondelul meu, A.Macedonski

  1. anitanna zice:

    Alexandru Macedonski
     photo www_tvn_hu_c346d0e5dfccb2e622dc43d8f61d1190.png


    Rondelul lunei

    Desi pe cer e-aceeasi luna-
    Dar unde e cea de-altadata
    Minciuna vietei ce mă-mbata-
    E azi o altfel de minciuna.
     photo 11351211_1579058242359216_7135350924763122490_n.jpg
    spring002217vipics

    Ca și atunci, duios răsună
    Cavale-n noaptea înstelată,
    Și-n cer zâmbește-aceeași lună –
    Dar unde e cea de-altădată?
    ..
    A ei lumina argintata
    Cu roze albe mă-ncununa,
    Si canta tot pe vechea struna,
    Dar pentru mine e schimbata,
    Desi pe cer e-aceeasi luna.

    Cafeaua si totul este doar pentru voi… photo 11069639_932159743509343_1365556427582303882_n 1.jpg Sa aveti o zi minunata!

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:


    E vremea rozelor ce mor,
    Mor în grădini, și mor și-n mine –
    Ș-au fost atât de viață pline,
    Și azi se sting așa ușor.

    În tot, se simte un fior.
    O jale e în orișicine.
    E vremea rozelor ce mor –
    Mor în grădini, și mor și-n mine.

    Pe sub amurgu-ntristător,
    Curg vălmășaguri de suspine,
    Și-n marea noapte care vine
    Duioase-și pleacă fruntea lor… –

    Apreciat de 3 persoane

  3. anitanna zice:

    Rondelul trecutului

    Iată Pometestii, iată Adancata,
    Scurtul pod de bârne este retrecut.
    Re’nviază mama, îmi zâmbeşte tata…
    Vreme câtă curs-a parcă n-a trecut.

    Jar şi vâlvorare soarele urcat-a.
    Arde grâu-n flăcări, pân’la brâu crescut.
    Iată Pometestii, iată Adancata,
    Scurtul pod de bârne este retrecut.

    Iarba pe tot şesul de cosit e gata.
    Apele-şi deşiră graiul ne’ntrecut.
    Pentru viaţa de-astăzi mi-a sosit răsplata:
    Copilandrul vesel din nou m-am făcut… –
    Iată Pometestii, iată Adancata.

    rondel de Alexandru Macedonski

    Apreciat de 3 persoane

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

