CAND NU VOI FI CU TINE ….



iasomie-8_cb549b324b2f53

Când nu voi fi cu tine….

Atunci când nu voi fi cu tine,
Să ştii că mi-am lasat parfumul
Pe florile de iasomie.

Zorelelor le-am dat canon
Să-ţi spună: bună dimineaţa;
Dar peste zi te-or însoţi
Frumoşii noştri trandafiri.

Şi mi-am lăsat sărutul meu,
Pe macii incă-n floare;
Îmbrăţişat vei fi cu drag,
De clematitele din prag.

Iar umbra mea va fi mereu,
Muşcata din fereastră;
Şi-ţi va zâmbi în locul meu,
Cu drag, ca o mireasă.

Iar noapte bună iţi va spune

…fragment.

poezie de (18 iunie 2012)99b02-01bj055dubj4dae92815b629_29698 (2)112936463_3779489_17884134_zps1c172388oE9QOzsVp2hRmulCWp2Bz6MhIhX_-YAHneuOxOWXCss3f8qpeUBeZA==HrweP6sYcz2EC6wzo9vsDpguNPHD6Rs4psU84_CC2Mq_T6Kn5DX7ag==

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la CAND NU VOI FI CU TINE ….

  1. anitanna spune:


    Bun venit! photo iPHjvloI0srCvxEJ3jblnWWsq1QOmvaZLaRUQqjT8j8tDhOIRP9T9g.jpg O zi de duminica binecuvantata!

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:


    Atunci când nu voi fi cu tine,
    Să ştii că mi-am lasat parfumul
    Pe florile de iasomie.
    Zorelelor le-am dat canon
    Să-ţi spună : bună dimineaţa;
    Dar peste zi te-or însoţi
    Frumoşii noştri trandafiri.
    Şi mi-am lăsat sărutul meu, photo 6720.jpg
    Pe macii incă-n floare;
    Îmbrăţişat vei fi cu drag,
    De clematitele din prag.
    Iar umbra mea va fi mereu,
    Muşcata din fereastră;
    Şi-ţi va zâmbi în locul meu,
    Cu drag, ca o mireasă.
    Iar noapte bună iţi va spune
    Regina nopţii către seară,
    Cu-al ei miros imbătător
    Iti va şopti că-mi este dor,
    De tine. photo -0xdLwuxngthqiby4thJJqk54_nfuXWfn95MJCAK65HZErH3c9AFLw.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

     photo 389745_223228404463923_632167092_n.jpg
    Cum sa traiesti frumos…. fara iubire?????
    Cum sa visezi,…. sa umbli, sau sa zbori,????
    Cum sa cuprinzi nelinistea din zori
    Si…… pacea din amurg dintr-o privire?????

    Cum sa inoti prin marile de flori,
    Cum sa te bucuri de intreaga fire
    Si viata ta sa-si afle implinire
    Fara minunea care da fiori? photo 0_c0af0_267f7592_L.png

     photo bb41b4131f86b1675b24c3eda787941d.gif..

    E totul randuit sa se intample-
    Cu simplitatea unei adieri-
    Cand de lumina sufletul se umple,

    Dar daca-n schimbul sterpei mangaieri
    Ghetarii urii se ivesc la tample,
    Nu-ti vei afla iertarea nicaieri.”
    George Tarnea photo 177198802_13881302_20543845.jpg
    O SEARA DE DUMINICA…FRUMOASA!!
    OmwYTaQuhDST5t53kVIm-N5-4hFHnNTMNNaJjqVX
    O femeie mergea pe strada si observa un batranel care statea pe un scaun in fata casei.
    -Ma scuzati,nu am putut sa nu observ ce fericit aratati,care este secretul dv. pentru o viata lunga si fericita?
    -Fumez trei pachete de tigari pe zi,beau sase sticle de whiskey pe saptamana, mananc numai mancaruri cu multa grasime si nu fac niciodata sport.
    -Nemaipomenit,dar cati ani aveti?
    -Douazeci si sase. photo 177198802_13881302_20543845.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna spune:

    Buna dimineata,dragilor,buna dimineata ,vara…ce ne bate-n prag !
    Cafeaua este gata ,asteapta vizitatorii.. 😕
    Uneori,te strang prelung intre pleoape,pana cand somnul imi aduna lacrimile intr-un suspin tarziu…
    Mi-e dor sa adorm spunand”te iubesc”,s-ascult ploaia …si sa tac…
    Mi-e dor…si dorul tau ma doare…si-as vrea sa-ti spun toate cate simt…dar,strig in mine si tac…
    Mi-e dor sa numar clipele cu tine…sa le numar si sa le adun ca si cum ar fi cele mai pretioase lucruri din lume…
    mi-e dor sa-mi atingi cu un sarut gandurile…
    mi-e atat de dor…ca as evada din mine!
    Mi-e atat de dor…incat simt buzele cum plang dupa priviri neintalnite…dupa soapte nerostite…in linistea noptii…as vrea sa ating cerul…si lumea sufletului s-o ating…
    In timp ce lacrimi curg …peste amintiri …m-am ghemuit intr-un colt din suflet…dorul de tine striga in mine…si tac…
    Nu stiu de ce ochii au atat de putine cuvinte…si inimile atat de multe taceri…” photo 11058747_808672955853343_6458106860707387774_n.jpg

    Apreciat de 1 persoană

  5. anitanna spune:

     photo SAM_0193.jpg
    Deja..imi este dor de tine mama… te iubesc!
    Dumnezeu sa te ierte si sa te odihneasca in pace!
    Ne-ai frant inima parasindu-ne chiar in ziua cand trebuia sa-ti sarbatorim a nouazecea aniversare… 😛
    Sarut mainile si iertare! photo 2EKZMdsiUGU7UxbTvpH-V8hst77-p7dxWBpLkxA_n_JF_Sv9GmsN4g.gif

    Apreciat de 1 persoană

  6. anitanna spune:

    Mi-e dor de tine, mamă

    Sub stele trece apa
    Cu lacrima de-o samă,
    Mi-e dor de-a ta privire,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    Măicuţa mea: grădină
    Cu flori, cu nuci şi mere,
    A ochilor lumină,
    Văzduhul gurii mele!

    Măicuţo, tu: vecie,
    Nemuritoare carte
    De dor şi omenie
    Şi cântec fără moarte!

    Vânt hulpav pom cuprinde
    Şi frunza o destramă.
    Mi-e dor de-a tale braţe,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    Tot cască leul iernii
    Cu vifore în coamă.
    Mi-e dor de vorba-ţi caldă,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    O stea mi-atinge faţa
    Ori poate-a ta năframă.
    Sunt alb, bătrân aproape,
    Mi-e dor de tine, mamă. photo RcnJRs8Lg7ef7PEtlwHtYZFhpsn6WPBVuJ7Mmj2jnqt2xFsvxa-Kfg.png

    Poezie de Grigore Vieru. Sursa: citatepedia

    Apreciat de 1 persoană

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

