AU INFLORIT SALCAMII !


Sper să fie cât mai târziu, cândva,

într-o noapte cu multe stele şi cu salcâmi înfloriţi

Totul ar fi cum ar fi zice muribundul dacă nu s-ar auzi atâtea clopote… MARIN SORESCU2salcam Mi-a inflorit salcamul de langa fereastra…are flori decorative,minunate,parfumate cu aroma  inconfundabila …pe cat de imbietoare pe atat de curative ,terapeutice cu  proprietati nebanuite.maxresdefault

Salcamii

Au innebunit salcamii

De atata primavara,

Umbla despuiati prin ceruri

Cu tot sufletu-n afara 

index_vegetale_plante_medicinale_salcamul_MEDIA_1

Si l-au scos de dimineata

Alb si incarcat de roua

Cu miresme tari de ceruri

Smulse dintr-o taina nouasalcamul

Au innebunit salcamii

Si cu boala lor odata

S-a-ntamplat ceva imi pare

Si cu lumea asta toatasalcamul

Pasarile aiurite

Isi scot sufletul din ele

Pribegind de doruri multe

Calatoare printre stelesalcamul

S-a-mbatat padurea verde

Nu mai e asa de calma,

Tine luna lunguiata

Ca pe-o inima in palma

index_vegetale_plante_medicinale_salcamul_MEDIA_1

Nu-mi vezi sufletul cum iese

In haotice cuvinte,

Au innebunit salcamii

Si tu vrei sa fiu cumïnte?

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ ok_7857

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la AU INFLORIT SALCAMII !

  1. anitanna spune:

     photo x_3befe865.gifDespre aceast copac minunat trebuie sa mai stim ca are si proprietati medicinale;este un bun remediu pentru bila lenesa,ulcerul duodenal,insomnii,tuse si migrene.-
    Se pot folosi florile,este timpul lor..au aroma inconfundabila,in ceaiuri alaturi de mierea de salcam..
    Zilnic se poate bea apa de flori de salcam dupa ce intr-un litru de apa(de preferat de izvor) se macereaza un pumn de flori uscate timp de 8 ore…
    Dar ,din flori de salcam se pot face si cele mai aromate si bune clatite…un desert frumos
    parfumat !
    prin clasica ,compozitie de clatite se trec florile de salcam spalate in prealabil si prajite apoi in ulei… se mananca calde,au o crusta crocanta… 😛
    Pofta buna! photo HrweP6sYcz2EC6wzo9vsDpguNPHD6Rs4psU84_CC2Mq_T6Kn5DX7ag.jpg
    O zi minunata!

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna spune:

    Arhip Cibotaru – Salcâmii

     photo maxresdefault.jpg
    Au înnebunit salcâmii
    De atâta primăvară
    Umblă năuciți prin vânturi
    Cu tot sufletu’n afară.

    Și l-au scos spre dimineață
    Alb și încărcat de rouă,
    Cu miresme tari de ceruri,
    Smulse dintr-o taină nouă.
     photo index_vegetale_plante_medicinale_salcamul_MEDIA_1.jpg
    Au înnebunit salcâmii,
    Și cu boala lor odată
    S-a întâmplat ceva, îmi pare,
    Și cu lumea asta toată.

    Parcă s-a făcut mai clară,
    Parcă s-a făcut mai bună,
    Parcă dragostea întreagă
    Vrea pe note să și-o pună. photo index_vegetale_plante_medicinale_salcamul_MEDIA_1.jpg

    Păsările aiurite
    Își scot sufletul din ele
    Alungat de doruri multe
    Călătoare peste stele.

    S-ambătat pădurea verde,
    Nu mai pare atât de calmă,
    Ține luna lunguiață,
    Ca pe-o inimă, în palmă.

    Nu-mi vezi sufletul cum iese
    În haotice cuvinte?
    Au înnebunit salcâmii,
    Iar tu vrei să fii cuminte  photo index_vegetale_plante_medicinale_salcamul_MEDIA_1.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna spune:

    VIOLETTA PETRE – photo salcam-inflorit_46138bbb89f65a.jpg AU ÎNFLORIT SALCÂMII

    Au înflorit salcâmii în vara mea pustie
    Şi freamătă ciorchinii de-atâta alb nebun,
    În mine ninge, tainic, cu flori de iasomie
    Şi de-ai fi lângă mine, câte-aş avea să-ţi spun!
     photo flori-de-salcam-300x225.jpg
    Îmi eşti atât de-aproape, dar depărtări ne plouă
    Şi nu-mi ajung cuvinte, la mine să te-aduc;
    Am să dansez cu iele-n păduri, pe lună nouă
    Cu ultima suflare, de braţ să te apuc…

    Şi-n voaluri de mirese, te-oi înveli satanic
    Să nu-mi mai scapi din mreje, cu vrăji să te seduc;
    Mi-e lacrima ascunsă într-un surâs amarnic
    Şi te aştept, iubite, în cuibul meu de cuc…

    Să-mi umpli golul rece, în care pescăruşii
    Au tot murit pe rând, pe-o margine de mal!
    Eu te aştept cu pâine şi sare-n faţa uşii
    S-apari din spuma mării, pe coama unui val…
     photo flori-de-salcam-300x225.jpg
    Au înflorit salcâmii şi albul lor mă frânge
    De fiecare dată, când mai privesc în sus;
    Din fiecare floare îmi picură, în sânge
    Câte-o secundă moartă, dintr-un timid apus…
    Despre Violetta Petre
     photo flori-de-salcam-300x225.jpg
    Violetta Petre s-a născut pe 11 iulie 1953, la Constanţa. Dintre poeziilor publicate de-a lungul anilor, amintim „Lăsaţi, copiilor, ferestrele deschise spre inimă!”, „Violet în iarnă”, „Atâtea anotimpuri”, „Mă-nalţ până la Cer”, „Colind, te-aştept”.

    Apreciat de 3 persoane

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

