ZAMBETUL ZILEI !


000_0548ScX (1)00cC0547_Xf (1)

.O tânără venea săptămânal la mormântul soţului său pentru a uda florile. Apoi, de fiecare dată, se retrăgea cu spatele. Un tânăr care o urmărea de mult timp îi spune:

  • Văd că i-aţi purtat un deosebit respect defunctului dumneavoastră soţ. Am văzut că nu-i întoarceţi spatele când plecaţi, foarte frumos!
  • Eh, domnule, soţul meu mereu îmi spunea că am un fund de ar putea ridica şi morţii din mormânt. Nu vreau să risc!

    trandafiri029Oamenii tristi nu sunt placuti, sunt o companie anosta. Sunt putini cei

care-si pleaca urechea la strigatul lor. Stiu, suntem altruisti, umblam
dupa fapte marete, dupa aplauze. N-avem timp pentru cel care striga
disperat dupa noi sa-i dam doar un zambet, o farama de suflet,
sentimentul omului caruia ii pasa.
Nu stiu cine este mai inselat in lumea asta..Corporatistii-nu-mai-cumpara-flori-de-Sfanta-Maria

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la ZAMBETUL ZILEI !

  1. anitanna zice:

    HRISTOS A INVIAT!

    .. ori fericirea zilei????
    Fericirea pentru mine… photo VladimirVolegov-TuttArt15.jpg

    Vă intrebaţi poate
    Ce este feicirea pentru mine?
    E tihna in care pot admira
    Frumuseţea liliacului inflorit,
    Din gradina casei mele,
    Intr-o dimineaţă senină de mai.

    Fericirea mea…
    O seară caldă de vară alături de prietenii mei,
    Ascultând cântecul liniştitor al greierilor,
    Ca simfonia unei orchestre.

    Fericirea mea – copiii mei…
    Cu frumuseţea tinereţii,
    Cu optimismul lor,
    Cu grijile pe care şi le fac cand se indragostesc
    Crezând că in viaţă,
    Te îndrăgosteşti doar o singură dată…
    NU… doar dragostea adevărată vine doar o singură dată…

    Fericirea mea: viaţa alături de cel drag mie,
    Sărutul furat al unei dimineti grabite
    Si clipele de linişte de peste zi…
    Fără grija zilei de mâine,
    Pentru că ştiu, că am un umar
    Pe care să mă sprijin.
     photo 7406_1124541257561892_6877813365065108062_n.jpg
    Fericirea mea…
    Frumuseţea liturghiei de duminică
    A cântului de ingeri de la strană
    Si a legăturii mele cu Dumnezeu
    Prin rugăciune.
    Aceasta este fericirea mea…

    poezie de Angelina Nădejde (15 mai 2012)

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:

    Cartea ,poate fi,un poem in proza,
    <br /
    este de la inceput pana la sfarsit ca o rugaciune; rugaciunea celui plecat departe de locul unde s-a nascut, loc pe care il viseaza inca, si de care de fapt nu se va desparti niciodata….
    Undeva in muntii Apuseni,intr-un loc mirific..uitat de lume……

    ……..foto Emanuel Tanjala….. o imagine superba,cu o ulita de sat,uitat de lume si o capita de fan!?,asa cum intalnesti in astfel de locuri nebatatorite!? :P:
    Vreau sa precizez ceva.. 😕 nu am pretentia ca blogul acesta este un super blog,asa cum unii si-l mai autointituleaza,dar este oaza mea de pace,liniste si buna dispozitie,iar cine doreste mi se poate alatura! 😛 … primesc pe oricine bine intentionat ,sincer cu sufletul curat ,cu bratele deschise!? 😛
    O zi buna si minunata ,alaturi de cei dragi voua!
    Sa fiti iubiti ,binecuvantati cu multa liniste si caldura sufleteasca! photo 3246744732_1_3_bxLNVRSD.png
    In aceste pagini veti gasi,doar partea frumnoasa, buna,din viata noastra…. iar eu sper ca-mi va fi asa pana voi inchide ochii… 😛 🙂 de aceea nu uit in a-i multumi lui DUMNEZEU,mereu… …” Daca un drum nu are obstacole,inseamna ca nu duce nicaieri”..am citat pe cineva…
    Va imbratisez

    Apreciat de 2 persoane

  3. Adi zice:

    Fericirea nu este ceva către care poţi călători, nu este ceva care poate fi posedat, obţinut, purtat sau consumat. Fericirea este experienţa spirituală de a trăi fiecare minut cu dragoste, graţie şi gratitudine.” ~ Denis Waitley

    ,Fericirea se conjugă la timpul trecut
    Nu ştii când vine, când pleacă
    Arareori o simţi când s-a petrecut
    Ai vrea s-o iei în braţe,
    S-o simţi uitându-te în ochii ei
    Ca la o iubită aşteptată îndelung
    Nu ca la o nimfă-n aşternut,
    Fericirea se conjugă la timpul trecut
    Aripa ei fină zboară prin tine neîntrerupt
    Doar uneori o simţi, numai după ce-a trecut
    Îi simţi aerul prin vene
    Cum respiră de la inimă la gând
    Şi-nvaţă pulsul pe de rost
    Că întotdeauna era, a fost,
    Fericirea se conjugă la timpul trecut
    Şi n-are culoare când te străbate
    Curge pe dinlăuntru fără s-o simţi
    De parcă ar trece printr-o inimă străină
    Şi-ar bate într-o altă rădăcină,
    Fără contur, fără chip, fără nimic
    Poate părea nălucă sau abur de a fi,
    Fericirea se conjugă la timpul trecut
    Când fără să ştii ea te-a avut
    Iar tu ţii minte lumina ei neabătută
    Din care ai muşcat până te-a durut
    Era prezent, era înalt şi n-ai ştiut
    În acelaşi timp îţi ia şi îţi dă tot
    Ca şi inconştienţa de la început,
    Fericirea se conjugă la timpul trecut
    Altfel lumea de mult s-ar fi pierdut
    În amănuntul de a şti când se petrece
    De a n-o mai lăsa vreodată ca să plece
    Şi n-ar mai fi ştiut ce înseamnă suferinţa
    Iar fără ea, bunătatea, mila şi căinţa
    Dar mai ales poezia şi credinţa,
    Fericirea se conjugă la timpul trecut.
    Ca o femeie, ca un gând tăcut
    Ca un tărâm frumos, nepetrecut
    De rugăciuni, de inimi, de cuvinte
    Ca o amintire care e mereu în minte
    Ca verbe fragile, delicate, prezente
    Cu toate orgoliile noastre absente.
    Fericirea se conjugă la timpul trecut.”
    Marius Tucă

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna zice:

    Oamenii au nevoie de îmbrăţişare!
    Îmbrăţisările sunt pansamentul sufletului! Atunci când îmbrăţişezi o persoană ce trece printr-o perioadă grea, alegi să îţi transferi din energia ta pozitivă către persoana căreia i-ai oferit îmbrăţişarea.
    Atunci când îmbrăţişezi, oferi şi un umăr pe care se poate plânge.
    Atunci când îmbrăţişezi, oferi fiori, tandreţe, liniştire, consolare, iubire, înţelegere, prietenie, energie pozitivă.
    O îmbrăţişare spune atât de multe…!
    Deseori, oamenii nu realizează cât de importante sunt îmbrăţişările!
    Am întâlnit oameni care nu se lasă îmbrăţişaţi…îmi este milă de aceşti oameni…îmi este milă, pentru că aceşti oameni nu cunosc minunatul dar pe care îl pot primi şi îl pot
    da, fără a cere nimic la schimb: îmbrăţişarea.
    Îmi este milă, pentru că aceşti oameni îşi refuză cel mai mare bine pe care îl pot face propriului suflet; o îmbrăţişare devine, uneori, de neînlocuit… iar sufletul oamenilor care nu îmbrăţişează este pătat, plâns, găurit, mototolit…
    Îmbrăţişările se pot oferi atât oamenilor, cât şi animalelor şi pomilor. Da, îmbrăţişările se pot oferi şi pomilor! Atunci când îţi este cel mai greu, atunci când îţi simţi sufletul mult prea greu pentru a putea merge mai departe, îmbrăţisările oamenilor nu mai sunt îndeajuns. În acele clipe, cel mai bun prieten îţi rămâne natura. Cel mai bun pansament pentru suflet îţi rămâne îmbrăţişarea unui copac drag sufletului tău.trandafiri029
    Fără îmbrăţişare, omul nu ar cunoaşte acea unire pură, sinceră, izvorâtă din inimă.
    Fără îmbrăţişare, nu ar exista nici comunicare pentru suflete.
    ………..primit de la BIBI M …

    Apreciază

Bun venit! Se poate comenta !

