CAND CASTANII INFLORESC !


chestnut-tree-337686_640

 O aroma,un simplu parfum care trezeste melodia sufletului facand sa vibreze frumos , sa visam dar …nemaivazand decat lucrurile frumoase macar pentru  un moment ,o clipa pentru ca ,nu-i asa ,ce-i viata  decat un moment in imensitate,o trecere in care lasam urmele propriei noastre fiinte…Va doresc cat mai multi castani infloriti in preajma ,sa uitati de probleme si sa simtiti launtric dorinta de mai bine, de frumos ,cu multa simpatie,anitanna.

Cântec de chef

TUDOR MUSETESCU

Mai adu-mi vin. Singurătatea-mi îneacă gâtul ca un praf. Şi să-mi aduci pe cel mai oacheş ţigan, de colo, din taraf, Să beau cu el şi-apoi să-mi cânte. Să-mi cânte mult, cu ochii-nchişi Romanţe de pe vremea-n care fecioare anemice, blânde, Plângeau iubiri aeriene sub floarea albilor caişi.

Ce negru eşti, ţigane, şi ce vioară veche… Să nu-mi cânţi după note, să-mi cânţi după ureche Şi să te-nalţi pe vârfuri cu fiecare notă Şi ochii-nchişi tot timpul. Am bani străvechi, de aur… Şi-s vesel, măi ţigane, căci semeni a balaur Cu labele în ghete şi coada-n redingotă.N-MlEtOTs_0d3NW3FhKjwpVYf09DvNRXHJQD86eyaxs63sqGD2-C6w

Tu ai iubit vreodată? de ce-ai iubit ţigane? Avea ochi albi şi umezi ca miezul de castane Şi buze ca măceaşa şi sânii tari ca piatra? Şofran avea pe pielea întinsă pe obraji Şi bani de fier cu toartă, în salbe, pe grumaji Şi-n sânge focul aprig cu care creşte şatra?

Te-ai îmbătat ţigane, dacă începi să plângi, Îţi tremură vioara căci simte cum o strângi Şi-arcuşul ţi se-ndoaie, în mână, că-l frămânţi De ce-ai iubit, ţigane? De ce nu vrei să mori? Eu nu plâng. Bea ca mine şi spânzurăte-n zori…

Dar nu. Tu ai vioara şi tot mai poţi să cânţi.

poezie de din Doresc ca micile mele rânduleţe (2003)

ce3fa-0_b0f94_79acbf6f_-1-l-jpgtbodytrtd2bbgcolor3d

In castani s-au aprins candelabrele, lumini albe pentru suflete ce-si cauta drumul. Da,au inflorit iar castanii,inca un an in care mirosul suav si placut ne arunca involuntar cu gandul la momente frumoase,nostalgii si intoarceri in timp ,,,dorinte de azi si de viitor,o simpla aroma,cu ochii deschisi ………… Sa aveti un inceput de  noua saptamana  de mai cat mai deosebit .

Sa fiti iubite si mult binecuvantate!

chestnut-tree-337686_640

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la CAND CASTANII INFLORESC !

  1. anitanna zice:


     Florile de castan care  au aparut in aceasta perioada,mi se par foarte bine organizate,de o frumusete deosebita, Very Happy chiar nebanuita,frumos mirositoarem,adevarate candele… dar  total ignorate de noi Question ,majoritatatea trecatorilor pe strada, prin parcuri si alei… Razz 


    Sa aveti o zi si o saptamana binecuvantata! photo OAs_LYIREkhU2ihDVy63X3XIj61EjgOlU2FE4TpmkhSNiTHa7KXhQQ.jpg si multumesti Bunului Dumnezeu pentru toate cate ne daruieste !

    Apreciat de 2 persoane

Bun venit! Se poate comenta !

