PENTRU O ZI MINUNATA !


gRqINW0f932yOgjiA258_eBPXGaGr7VxzCU2JH4FezrRZdhSZVmZrA==

” Salcâmul meu
cu suflet de poet
a înflorit sub geam a treia oară
ciorchini de fluturi
mi-au zâmbit discret
şi-am început să plâng
aşa-ntr-o doară…

Trei vrăbiuţe dintr-un gând
pe ramuri verzi mă alintară
am vrut un loc în cuibul lor
să ţes acolo psalm de dor
dorinţa mea s-a împlinit
dar am rămas
afară… ”

Sub un salcâm
cu floarea violet,
Ce-a înflorit a mia oară!

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la PENTRU O ZI MINUNATA !

  1. anitanna zice:

    Sa ne oprim o secunda din alergarea cotidiana, lipindu-ne urechea de PAMANT-ul pe care calcam, sa auzim ce ne spune…sa-i daruim inima noastra ca sa o putem simti pe a sa…sa-l iubim si ni se va darui insutit…sa-i ocrotim creativitatea…sa protejam tot ce a facut Dumnezeu pentru noi, intr-un gest sublim de IUBIRE…

    …sau doar egoist…sa ne gandim la copiii si nepotii nostri si ei trecatori pe acest pamant..:)
     photo 812073vg28qr2brw.gif
    I Am Your Friend
    we are far away from each other
    But you know that I am here.
    You can feel me in your heart
    As you enter each new day
    I will always be there for you
    I am your friend.
    Someone to share the good times
    As well as the bad.
    I make no judgments by what you say
    I just listen with my heart and
    Hope to be of help in anyway I can
    I will be there for you now and forever
    And always please remember I am your friend
     photo barrinhaSEPARADORROSABLANCA.gif

    ApreciazăApreciază

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:

    „Nu mi-a plăcut
    niciodată să adun cioburile sparte şi să le lipesc la loc, spunându-mi
    că vasul e nou. Ceea ce s-a spart, s-a spart; şi prefer să-mi amintesc
    cu plăcere de vasul întreg, decât să-l am înaintea mea şi să-i văd
    crăpăturile, tot restul vieţii mele.”
    Margarett Mitchell…Pe aripile vantului.

    Apreciat de 2 persoane

  3. anitanna zice:

     Image
    Cu multumiri… O zi cu binecuvantari! photo 0_8bc1f_9e312136_M_zps0ce79e83.png
    Tuturor de pretutindeni ,care-mi pasiti pragul Cafenelei,zilnic,va doresc cele mai frumoase ganduri de sanatate,noroc si impliniri neasteptate in tot ce faceti .. 😕
    Ziua aceasta de vineri ,sa va aduca pacea,iubirea si lumina in suflete !
    Un inceput de weekend cu reusite! photo happy friday birds.jpg La mine este cer senin,soare si cald.. foarte placut! 😛

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna zice:

    Un gand…
    Un vis…
    O dorinta…
    Tristete…
    Bucurie…
    Fiecare dintre noi le simte, le traieste si doreste, la un moment dat, sa le impartaseasca.

    Vrem sa iubim, sa fim iubiti. Si totusi, parca exista ceva mai profund, ceva mai trainic, ceva ce ne da cu adevarat putere, ceva ce nu ne lasa sa ne descurajam, ceva ce ne da, pana la urma, aripi sa visam din nou. Sa fie acest lucru prietenia? Pentru fiecare dintre noi, prietenia inseamna ceva, fiecare ii da valente diferite. Si totusi, pentru cei mai multi, prietenia inseamna, de cele mai multe ori, TOTUL.
    Prietenia? Un cuvant ce greu poate fi explicat in cuvinte.
    Prietenia… exprimarea sincera si fara rezerve a gandurilor si simturilor tale in fata unei alte fapturi omenesti, sinceritate totala si dezinteresata in viata launtrica cea mai intima, ca o incercare de retraire in profunda simpatie a unei alte fiinte omenesti.
    Prietenia face sa nasca, hraneste si intretine cele mai frumoase sentimente de generozitate de care e capabila o inima omeneasca.
    Prietenie este cand persoana care ti-e alaturi accepta sa fie „acolo” pentru tine si la bine si la rau

    Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

