O ZI BUNA !


2m2jgcmHRISTOS A INVIAT !
BUNA DIMINEATA !
Nu uita sa zambesti,sa iubesti,sa te bucuri si sa BUCURI,aminteste-ti mereu sa traiesti frumos,sa aperciezi lucrurile frumoase de care ai parte.
Te provoc sa te descoperi in fiecare zi si sa te bucuri de fiecare moment al vietii tale. photo pPBvNYSWoG1iUbJdFb-KjL2evkcmMYVDmSkbz1eCHSE7fOuUu38tVA.gifZiua aceasta,chiar daca se spune ca are  cele trei ceasuri  rele in ea..sa-ti fie reusita  si cu bucurii nebanuite!

Sa fii iubit(a) !000e05Azv8l00N505566Ok9WBcEXPMzKp738_hcGHWCvWIWJL3GEeVRWv62J-pONA=

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O ZI BUNA !

  1. anitanna zice:

    Bun venit!

    La o cafea… photo x2vfmh6pxxwivkg0ycxd.png
    Zambiti va rog!? 😛
    Acum o luna am citit ca fumatul poate ucide.A doua zi m-am lasat de el.
    Acum doua saptamani am citit ca si carnea poate ucide.A doua zi am devenit vegetarian.
    Saptamana trecuta am citit ca alcoolul poate ucide.A doua zi am renuntat la bautura.
    Ieri…am citit ca sexul poate ucide…Incepand de azi dimineata am renuntat la ..CITIT !
    O zi reusita cu multe zambete cu bucurii si multa IUBIRE ! photo BcBrvEFlhQPjdQuaXBuM-6AOKkAbAknz1VOvCXzKBIEv8EKn1DpCGg.gif

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:

    Nu stiu ce ma asteapta in acesta saptamana.. azi este zi de marti,se spune ca sunt si cele trei ceasuri rele in ea,iar eu nu red!? 😛
    cate esecuri,ori reusite vor fi,vom avea??
    Laughing
    Nu stim nici cate impliniri si dezamagiri vom trai… 😕
    Cu ce ne vor surprinde oamenii dragi din viata noastra pe care-i avem alaturi??? Nici asta nu stim poate ca nici nu banuim??!! 😕
    Asa ca trebuie sa fim optimisti,sa ne inarmam cu forta ca sa putem trece peste tot ce vine peste noi,peste incercari si provocari…
    Cool Trebuie sa avem rabdare sa fim calmi si suflet curat fara rautati… 😕
    Sa fim frumosi si buni sa intindem mana celor care au nevoie de ea ,de un sprijin..
    Sa ne bucuram de viata si de tot ce ne ofera ea .. 😕
    Sa fiti binecuvantate,(i) !
    Razz flower

    Apreciat de 2 persoane

  3. G.M zice:

    O zi buna si din partea mea!
    Imi place fundalul este superb,dar asta nu inseamna ca n-mi place si nu admir tot ce este pe aici.
    Nici nu stiu unde si pe ce pagina sa ma opresc. O zi frumoasa cu tot ce va doriti in ea.

    Apreciat de 2 persoane

  4. anitanna zice:

    Bun venit si pe aceasta pagina… photo juv4bfktw4thmsiswb_zps14c11e38.png
    Si ca sa continui ce am inceput..”.Nu ştiu în viaţă ce o să urmeze, dar îmi doresc să am alături bucuria gândului rostuit cu dragoste de copil.
    Sunt rănit adeseori de mine, de oameni, de priviri, de tăceri, de…
    Sunt un cer. Ba senin, ba cu nori, ba cu soare dogoritor, ba cu ploi reci sau calde de vară, ba cu zăpezi şi troiene mari.
    Sunt o poveste lungă.
    Trist şi vesel, credul şi suspicios, copil şi bătrân, ziuă şi noapte…
    Respect, îndrum, ambiţionez, dau aripi, răsfăţ, iubesc.
    Doamne îmi transformă zilnic braţele sufletului ca să găsească orice om alinare. Cuminte, m-am întors adeseori din colţurile străzii doar ca să mai ofer o privire, un zâmbet, o tăcere, un… dor
    Mă reazem de zidul inimii mele şi privesc cerul înstelat. A mai căzut încă o stea, ducând cu ea o altă poveste de iubire.
    Nu mai promit, doar cred, încerc, vreau! Sunt parte din decorul acestei vieţi, univers care nu-şi mai ia rămas bun.
    Suflete, Îţi pecetluiesc inima cu iubire, multă iubire!” photo Yeo60ErUm8AG280QbqEp_e7nY-1ZXP4NnJGuaLatWF05OL2MvMBdeQ.png

    Hrisostom Filipescu
    . Sublim….

    Apreciat de 2 persoane

Bun venit! Se poate comenta !

