WEEKEND PLACUT !


Buna dimineata!VFeLavJdBArk2kD917QoUdkZD9ZMuSkAT5UtsOgjJw7lIZVhbnIsjQ==

Dacă am putea să ne oprim o secundă și să privim ce-a rămas în urma noastră, poate că viața ar arăta altfel…a noastră, a celorlalți… 😕
Poate că am putea repara răul făcut, poate am alina suferințe, poate am ierta și am cere iertare…
E ciudat cum viața îți ia într-o clipă totul aducându-te pe marginea prăpastiei și îndemnându-te vicleană să faci ultimul pas, ca apoi, când nu mai aștepti nimic, să te înalțe iar până la stele…
Știu cu siguranță că nu mai suntem aceeași și nu vom mai fi niciodată, pentru că există începuturi și sfârșituri care ne marchează pentru totdeauna…Și, indiferent cât ne-am dori, nu mai putem schimba finalul…și nu vom mai retrăi niciodată începutul…se12-5

Sa aveti o zi de weekend reusita!

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la WEEKEND PLACUT !

  1. anitanna zice:
     photo images 26.jpgAcolo unde se pierde zarea, unde nu poti vedea , e mereu cineva care se gandeste sa-ti spuna sa ai o dimineata frumoasa. ,cu senin si bucurii ,alaturi de cei dragi!
    Ori sa-ti spuna simplu : BUNA DIMINEATA,este o noua zi !    cafeaua este gata si te asteapta sa pasesti pragul Cafenelei…Fa-ti timp,as mai adauga eu si zaboveste pentru cateva secunde in fata acestei imagini… si gandeste-te ca: cineva, in fiecare dimineata te are si pe tine, oricine ai fi .. ,de oriunde ai fi,in gand, si-si imagineaza ca esti undeva dincolo de recele ecran,ca te priveste si-si indreapta spre tine tot ce are mai frumos in suflet si inima -i de prieten real ,ori virtual…. ca tot ce face este doar pentru a-ti bucura privirea si a-ti incarca cu liniste si frumos ..sufletul….
    Cu respect si multa dragoste!
    Tot eu. Anita!

    Apreciat de 2 persoane

  2. anitanna zice:

    Am revenit. photo 481312_557874774242601_882374215_n.jpg.mi-am amintit de un citat,scris de poeta Nina Cassian si pe care l-am vazut scris pe o carte postala ilustrata la fata mea-cadou primit de la elevii clasei la care a fost diriginta anul trecut!
    Mi-a placut si parca este si mult adevar in cele scrise ,asa ca-l las si eu aici,sperand sa va faca placere si sa trezeasca interes!? 😛
     photo violets-2.jpg
    “Am întins palma în care erau anii aceia tineri și frumoși, și vîntul mi i-a luat, fără a mă lăsa să spun că i-am iubit, că îi regret, că au fost prea puțini și prea frumoși. Mi-au fost Anii aproape de Suflet…regretabil de Puțini…dureros de Frumoși… Ci ducă-se!… Am nevoie de Timp pentru Anii ce Vor urma… Am nevoie de Loc în Suflet pentru Oamenii ce-l Vor Umple… Și am nevoie de Iubiri pe care să nu le zboare Vîntul… Nu regret ce-am Iubit și mi-a fost Frumos… Regret ce mi-a fost Puțin și ceea ce Nu Se Mai Întoarce…”
    NINA CASSIAN

    Oricum,ar fi fost,buni sau rai,acei ani nu se vor mai intoarce!Si totusi,continui sa intind mana… 😛 😕 la ce-mi ofera viata,ce-mi pune in palma nu voi sti,dar stiu ce vreau si pentru ce lupt,inca mai lupt!Sa aveti o zi de weekend minunata si reusita!Maine ,sarbatorim florile,e ziua sfanta a FLORIILOR! Sa fiti iubite si binecuvantate! photo 7a4c9ddc3c.jpg

    Apreciat de 2 persoane

  3. great site zice:

    Internet users all over the world can easily distinguish between an article written for humans and write-ups that are produced for the benefit of search engines. In order to gain online visibility it is recommended to use a good SEO services provider. You might have tried some of these but not been able to find what you were looking or found that the returns they found were not relevant to the subject for which you were searching.

    Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

