TU ESTI IUBIREA MEA !


Tu esti iubirea mea ! photo x9v27c5tctyjkoyhccbb.gif

 photo x9v27c5tctyjkoyhccbb.gif
About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Galerie | Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

594 de răspunsuri la TU ESTI IUBIREA MEA !

  1. Adi spune:

    Pentru tine

    Am luat în palmă un bulgăre de gheață. Și m-am gândit la inima ta, bucățică de răceală dureroasă. Am vrut să-l arunc, să trimit departe pumnul de sticlă ce m-a infipt înapoi în lumea sa de răceală, de uitare, de frig…dar aș fi devenit și eu de gheață.
    Și atunci am vrut să împrăștii căldură, să topesc măcar bucățica din palma mea. Simțeam durerea plină străbătându-mi palma și dându-mi fiori reci…și asta pentru că doream să-i dau căldură, protecție.
    Am strâns pumnul. Cu cât îi dădeam mai multă iubire, cu atât primeam mai multă durere, dar nu am renunțat, știam că se topește chiar dacă nu încetează să-mi arate că e dureroasă și rece.
    Am închis ochii și am așteptat…. sufletul mi-a tresărit, am simțit cum durerea și răceala împrăștiate în corpul meu se transformă în căldură binefăcătoare, profundă, învăluind pumnul meu protector cu atâta iubire, atâta ce niciodată nu gândeam că poate veni din partea unui glob de gheață.
    Am deschis ochii și am privit palma, era cuprinsă de firicele calde de apă, ca niște degete de lacrimi ce îmi mulțumeau pentru… nu știu ce.
    by MIHAELA

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mary spune:


    Paloma Faith – Just Be

    Apreciat de 2 persoane

  3. Adi spune:

    Decât o iubire greșită, mai bine singuri…

    L-ai pus pe un piedestal și plângi la picioarele amintirii lui, lăsând să treacă pe lângă tine multe clipe frumoase pe care le-ai putea împărți cu tine, dacă nu cu altcineva.
    Nu am să înțeleg niciodată de ce mereu alegem să împărțim ceva cu cineva și nu cu noi înșine înainte de toate. Să te trezești dimineața, să dai perdeauna deoparte înfășurată într-un cearceaf, să zâmbești larg soarelui care îți mângâie chipul și să sorbi din cafea poate fi perfect! Al naibii de perfect dacă uiți că ești praf.
    Să te gândești că acolo și atunci începe viața ta și nu e chiar atât de rău că nu te salută el dimineața, că nu te face să te pierzi în ochii lui care oricum te-au mințit, că nu te ține în brațe promițându-ți oricum chestii irelevante și neadevărate. Nu mai plânge. Nu încerca să îi arogi toate meritele și să îl vezi cel mai frumos, cel mai deștept și perfecțiunea întruchipată. Știi și tu, fără să îți jignești deloc inteligența și stima de sine că nu a fost deloc!
    Dacă era, rămânea lângă tine și nu era infidel sau iresponsabil sau total nehotărât în timp ce îți rupea ție inima în milioane de bucățele. Încearcă să îl vezi exact așa cum era. Deloc perfect. Uneori chiar deloc pe placul tău. Câteodată uitând și să te caute. Sau să te sune. Sau poate le făcea pe toate, dar ce contează dacă acum le face cu alta? Sau cu altele?
    Soarbe din cafea, dă-l jos de pe piedestalul ăla nenorocit, sună o prietenă (amintește-ți mereu că ea va fi lângă tine) și ieși la cumpărături, într-un bar, la o plimbare, oriunde! Într-o zi, cineva se va opri și alături de tine, iar dacă va pleca, lasă-l! Nu ridica din nou un alt piedestal la picioarele căruia să îți crucifici toată tinerețea și sufletul.
    Bucură-te! Că a lăsat loc liber persoanei care va ști să te prețuiască, să îți zâmbească și să te iubească fără să vrea vreun piedestal. Așteaptă și învață între timp să te iubești, să te placi și să te răsfeți! Și să știți că e reciproc valabil! Și băieții plâng și ridică piedestale.
    Știți ce? Decât o iubire greșită, mai bine singuri până la iubirea aceea adevărată!
    de @Ramona Sandrina

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mary spune:


    Quella che non sei – Ligabue

    Apreciat de 2 persoane

  5. Mary spune:

    ~ Suntem un cuplu de nebuni care au totul ~
    ~ Corpul meu este ca o carte deschisă pentru tine
    Și căreia numai tu îi poți descoperi secretele,
    O carte pe care o citești asă cum vrei tu, în șoaptă, sau cu voce tare
    Și-i treci degetele peste fiecare cuvânt ascuns,
    Dezvăluindu-i noi înțelesuri, care îți tulbură visele.
    O carte care îți pune toate simțurile în alertă,
    Inclusiv imaginația,și asta te aduce înapoi de fiecare dată,
    Pentru a afla secretele ascunse în fiecare pagină, din propria ta ființă.
    O singură privire, o gură de aer pentru a respira ne este suficientă,
    Să intrăm într-un nou capitol care încă nu a fost scris,
    Interzis ochilor profani care nu ne înțeleg păcatele,
    Sau limbajul trupului, care a fost inventat doar pentru noi
    Și un alt capitol, al cărui cuvânt este ”iubirea interzisă”
    Cel care începe și se termină cu numele tău.
    Sunt ca o cetate cucerită în totalitate,
    Gura mea e una cu gura ta,
    Inima mea aproape explodează lângă inima ta,
    Picioarele mele merg alături de picioarele tale,
    Mâinile mele sunt prelungirea mâinilor tale,
    Sângele meu e unul cu sângele tău.
    Suntem deja tot ceea ce putem fi.
    Viitorul are brațe și nu o să ne înecăm,
    Ce va fi, va fi și vom fi o surpriză pentru toată lumea,
    Ei sunt și vor fi cu ochii larg deschiși pe noi
    Pentru că suntem un cuplu de nebuni care au totul. ~
    ~ Odine ~
    https://odine-cartedeiubire.blogspot.ro/2017/02/suntem-un-cuplu-de-nebuni-care-au-totul.html#.WJpW-W996Uk

    Apreciat de 2 persoane

  6. Mary spune:


    Human Love • Extended version [„I Love You”, Chris Wonderful]

    Apreciat de 2 persoane

  7. Mary spune:

    Buna dimineata!
    O zi plina cu…iubire.

    Apreciat de 2 persoane

  8. Mary spune:


    Roman Messer ft. Kate Walsh – Come Home (Zetandel Chillout Mix) LYRICS [Shah Music Digital][VTUK]

    Apreciat de 2 persoane

  9. Mary spune:


    Mel Tillis & Sherry Bryce – Take My Hand

    Apreciat de 2 persoane

  10. Mary spune:


    Gipsy Kings – HABLA ME

    Apreciat de 2 persoane

  11. Adi spune:

    Despre suflet și atingerea sa
    @Ramona Sandrina

    Mă întreb uneori, fără să pot să îmi explic evident, de ce și ce anume ne aduce la un moment dat lângă un om și nu lângă altul.
    De ce uneori simțim nevoia să vorbim, să zâmbim, să ne tachinăm sau să tăcem lângă cineva anume și nu lângă altcineva anume. Aș vrea să înțeleg să vă pot spune și vouă, dar nu înțeleg nici cât să mă lămuresc pe mine. Pot doar să bănuiesc că este vorba despre o anume “alchimie”. O alchimie a cugetului, a simțurilor, a rostirii, a tăcerii, a sufletului! Niște potriviri atât de perfecte ale gândurilor cuiva pe gândurile tale, încât să nu îți dorești să te afli în altă parte. Este ca și cum ai lua bucăți de puzzle din tine și le-ai potrivi în altcineva. Întâmplător sau nu, ele se așează de minune. Urmează mirarea. Apoi, bucuria. Timpul însă este cel care va hotărî ce fel de tablou creăm noi împreună. Al prieteniei, al iubirii, al rămânerii sau al plecărilor.
    Indiferent de gradul de compatibilitate, în viață, criteriile după care ne rămân oamenii alături, este altul. Trebuie să avem un strop de noroc, un strop de respect, un strop de înțelegere, mai mulți stropi de credință și un ocean de iubire. Totuși, cred că oamenii nu ne ating sufletele întâmplător: în fiecare atingere există magie și multă Dumnezeire.

    Apreciază

  12. Mary spune:


    SARUTUL Versuri Vultur Stefan

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

