CERERE !


 BUN VENIT !

 Va multumesc pentru vizite pe  : http://www.anitanna.wordpress.com

Daruieste…
Daruieste-mi un zambet pentru zilele mele triste,
pentru atunci cand va ploua si tu nu vei fi.
Daruieste-mi daca vrei momentele tale
si fiorii fericiri tale.VladimirVolegov-TuttArt18
Pentru ultima oara ,
as vrea sa simt cum marea ma atinge usor….
Si sa simt totul in palme,
trecutul,prezentul si viitorul….
Daruieste-mi un zambet pentru a-mi ramane intiparit
ca prima oara cand mi-ai zambit si am simtit universul….

Ca prima oara cand am vazut
frumosul tau chip….
Daruieste-mi un zambet,
il voi purta totdeauna cu mine!VladimirVolegov-TuttArt4Sa fii iubita,respectata si binecuvantata!

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în video si imagini cu text. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la CERERE !

  1. anitanna zice:

    Bun venit…invitatie la cafea,muzica si ganduri frumoase!
    http://wp.me/sMnYw-cerere

    Când ţi se vor deschide in faţă mai multe căi şi nu vei şti pe care să apuci, nu alege la întâmplare, ci aşază-te şi aşteaptă. Aşteaptă oricât e nevoie. Nu te mişca, nu spune nimic, ascultă-ţi inima. Apoi, când o să-ţi vorbească, ridică-te şi urmează-i sfatul.
    citat din Susanna Tamaro

    Apreciat de 1 persoană

  2. anitanna zice:

    FERICIRILE ! photo u9ouz8117hj.gifFERICIRILE

    Domnul nostru Iisus Hristos S-a suit in munte si ii invata pe ucenicii Sai zicand:

    „FERICITI CEI SARACI CU DUHUL, CA A LOR ESTE IMPARATIA CERURILOR.”

    Cei saraci cu duhul sunt aceia care se considera pe sine foarte mici in comparatie cu maretia lui Dumnezeu, si care tanjesc sa se inalte la Dumnezeu si in imparatia Lui.

    Apreciat de 1 persoană

  3. anitanna zice:

    Paste fericit,Adi si Beta!
    ……….. CAFEAUA VA ASTEAPTA…!

    Apreciat de 1 persoană

    • Adi zice:

      🙂 … Multumim draga Anita! Sunt foarte frumoase noile pagini.

      Apreciat de 1 persoană

      • anitanna zice:

        Asa trebuie sa postez,zilnic ,cate o pagina-doua cate pot,dar pentru ca se duc pe Facebook si sunt afisate pe wall am ceva retineri si totusi o fac de ceva timp,dar cativa ani am stat pitita binee 😀 😛 … !?
        Nu vreau sa inoportunez… ce fac vreau sa ramana doar aici… si ma gandesc la faptul ca nu sunt chiar atat de reusite cum am vazut la altele,altii… 😕 😛
        O saptamana reusita si cu bucurii nestiute!

        Apreciat de 1 persoană

Bun venit! Se poate comenta !

