CAFENEAUA VA ASTEAPTA….


  1. Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont. Konrad AdenauerIdeal, absolut, desavarsire, infinit – cuvinte intru totul la fel. (Mizerabilii)Omul modern, mai mult decât omul de totdeauna, priveşte cu linişte numai în jos. Faţă de cer toate idealurile noastre sunt trădări. Emil Cioran<

About anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

146 de răspunsuri la CAFENEAUA VA ASTEAPTA….

  1. Ileana spune:

    Buna seara draga mea!…Mi-a placut🙂 O seara minunata si odihnitoare! Iti trimit pe luna somn usor si noapte buna!

    Apreciază

  2. anitanna spune:

    Buna seara,Ileana! Si eu m-am amuzat privind la filmulet!
    Imi place clipul muzical,de fapt atunci cand nu sunt intr-o stare prea confortabila …ma refugiez in muzica….
    O seara buna si-ti multumesc!

    Apreciază

    • anitanna spune:

      De cele mai multe ori un om are mai multe caractere: unul pe care-l crede el, altul pe care i-l da publicul si un al treilea pe care nici
      unul, nici altul nu-l pot deslusi niciodata, si care e cel adevarat.
      Nicolae Iorga Image

      Apreciază

  3. anitanna spune:

    Trandafiri pentru mama !

     Image

    „În drum de la serviciu spre casă, un bărbat cu soţia lui trecură pe la o florărie. Voiau să comande un buchet care să fie trimis mamei soţului. Ea locuia la vreo 120 de km distanţă. A doua zi împlinea 65 de ani.

    După ce coborâră din maşină, cei doi soţi au văzut în faţa florăriei o tânără stând pe trotuar şi plângând. O întrebară de ce e aşa tristă şi aflară că fata voia să-i ia mamei sale un trandafir roşu, dar nu avea bani decât pentru jumătate din preţul unui trandafir. Mişcaţi de lacrimile fetei, au luat-o cu ei în florărie, şi-i achitară ei trandafirul. După ce plăti şi buchetul pentru mama lui şi-i lăsară vânzătoarei adresa la care trebuia să ajungă a doua zi florile, soţul, împreună cu soţia sa, se oferi s-o ducă pe fată cu maşina acasă.

    Pe drum, fata îi rugă pe cei doi să oprească, spunându-i că a ajuns la mama ei. Le mulţumi celor doi, coborî din maşină şi intră pe poarta unui cimitir.

    Atunci cei doi soţi au înţeles unde se afla mama fetei; se uitară unul la altul şi, fără să vorbească, se întoarseră la florărie. Acolo au anulat comanda, au cumpărat un buchet de trandafiri şi au mers cu maşina împreună cei 120 de kilometri până la mama soţului acasă, ca să-i ofere florile în persoană, bucurându-se că dânsa este încă în viaţă…”

    sursa…net

    Apreciază

  4. anitanna spune:

    In iubire se simte mai mult decat e nevoie, se sufera mai mult decat se cugeteaza, se viseaza mai mult decat se traieste si se spune ceea ce noi singuri nu credem.De aceea omul indragostit crede ca totdeauna iubeste pentru prima oara, desi inainte de asta a mai iubit de o suta de ori, ba se si intampla sa creada ca numai de aceasta data a iubit cu adevarat si din aceste cauze nelogice si nerationale exista in iubire atatia NEFERICITI photo 0_7ed46_d968df03_L.png

    Apreciază

  5. anitanna spune:

    Diminețile mele sunt rugăciuni. Uneori rostite clar, printre gândurile mele, alterori regăsite prin priviri, gesturi, atingeri. Dimineața mea este el, omul lângă care adorm, lângă care visez, lângă care mă trezesc. Dimineața mea înseamnă recunoștința mea Cerului ,CELUI DE SUS,pentru că mă trezesc, aproape în fiecare dimineață, cu senzația aceea fantastică a fericirii. Nici chiar în fiecare zi, căci mai am și eu dimineți ciudate😛 .
     Image
    Dimineața mea e cafea. Deschid fereastra să respir anotimpuri,aer curat,imbalsamat rece,cald,inmiresmat..umed,uscat si mirosind a iarba cosita ca in aceste clipe,chiar…dar si a cafea, aroma delicata,dulceaga,suava. …. și să văd cerul….. deschid laptopul, vorbesc la telefon cu mami ,cu fata de cele mai multe ori,și uneori chiar mănânc ceva, așa în mod organizat ( mic dejun,frugal). De aici, depinde de ce am de făcut în aceea zi. Dar diminețile mele sunt minuni, cu dragoste, cer și cafea.

    Îmi plac diminețile, indiferent de anotimp. Ador diminețile leneșe de weekend, cu mic dejun ca la carte, cafea și timp să citesc, să văd filme sau seriale, să citesc bloguri, să fac planuri. Dar cel mai mult îmi place senzația aceea de dimineață, când te scuturi de vise, cu ochii mici și blegi, când îți întinzi brațele spre cer de parcă ai putea să zbori, senzația că indiferent cum ți-a fost ziua precedentă, azi este un nou început…

    Mulțumesc pentru acest subiect unei persoane deosebite, pe care o admir de multă vreme și a cărei invitații m-au onorat – si cand te gandesti ca acum ceva ani am scris si eu asa ceva??? Dar,asta-i netul….fiecare de la fiecare!? O zi deosebita!
     Image
    Astazi,dimineata mea este o rugaciune, …cu o cafea alaturi si un gand,un zambet si flori pentru voi…trimis catre fiecare/…!
    Sa fiti iubite,i si binecuvantate,i!

    Apreciază

  6. anitanna spune:

    Zambind printre lacrimi … am simtit ca durerea e mai mica …
    Daruind … am simtit ca singuratatea e mai putin dureroasa …
    Iubind … am simtit ca nefericirea nu tine pentru totdeauna …
    Iertand … am simtit ca ranile inimii pot fi vindecate …
    Razand am simtit ca fiecare clipa e pretioasa … dar nu atat de pretioasa incat sa nu pot rupe o secunda ca sa trec sa vad ce mai faci, cum mai esti …
    Prietenia este ca relatia dintre mana si ochi … cand mana se raneste, ochii plang iar cand ochii plang mana le sterge lacrima …..Buna dimineata si la multi ani, weekend frumos!!Kiss

    Apreciază

  7. anitanna spune:

    Propunere

    Îmi închipui c-ar ploua
    Ce-am face amândoi acasă?
    O partidă de şah după masă,
    O ceaşcă de cafea?

    Vino să trecem în doi
    Cocleala asta de-afară
    Vom bea o ceaşcă amară
    Şi vom vedea apoi.

    poezie de Mihail Mataringa (14 iulie 1985)

    Apreciază

  8. Ester E. Yang spune:

    Atunci cand vine vorba de amenajarea unei camere pentru adolescenti, primul lucru de care trebuie sa tii cont este chiar personalitatea celui sau celei care o va locui. Apoi, trebuie tinut minte ca respectivul spatiu va avea functiuni multiple: camera de lucru, loc de dormit, loc de socializare etc. Pe scurt, vorbim de un spatiu care trebuie sa fie in primul rand practic, asa ca nu trebuie neglijat aspectul functional, dupa cum nu trebuie minimalizat nici principiul estetic. In fond, copilul tau va petrece ore bune in camera lui, de aceea spatiul trebuie sa raspunda cat mai eficient necesitatilor sale zilnice.

    Apreciază

  9. anitanna spune:

    Am nevoie de gandurile tale. Doar tu cu un cuvant imi poti sterge lacrima, doar tu ma poti face sa zambesc cand inima mea plange. Ochii mei sunt cartea de vizita a sufletului meu… priveste-mi ochii, asculta-mi sufletul… nu te vor insela niciodata, nu te vor rani, nu te vor minti… sunt aici doar pentru tine. Mi-ar placea sa cred ca totul e frumos, ca inca mai exista inocenta si sublim in inimile oamenilor.
    Nu sterge nici o zi din viata ta…….zilele frumoase ti-au daruit fericirea,cele urate ti-au dat experienta,iar cele foarte rele te-au invatat sa traiesti!
     Image
    ТЕБЕ

    Apreciat de 1 persoană

  10. anitanna spune:

     Image
    Există mai multe tipuri de femei în jurul tău. Există femei de o seară, femei făcute pentru a fi soții, mame sau surori. Există femei care s-au logodit cu profesia, femei timide, altele mai îndrăznețe.
    Exista femei frumoase de la care nu îți poți dezlipi privirea și pe care le-ai admira ore în șir… Și mai e femeia pe care o cauți tu.
    Femeia aia pe care să o ții în brațe înainte să adormi, să o iei de mână și să îi simți sufletul… sufletul cald, bun, și dăruit ție. Femeia care să te iubească pentru felul în care îi zâmbești, sau să îți iubească mâinile care o strâng cu atâta dorință.
    Femeia asta are mâini perfecte – perfecte pentru că se îmbină prea bine cu ale tale, știi ce zic? Degetele ei par perfecte în părul tău proaspăt tuns și noaptea e mai frumoasă pentru că mâinile ei îți ating pielea uscată și neîngrijită.
    Femeia asta merită iubită până iubirea ta i se scurge prin toți porii…
    Femeia asta trebuie să se numească iubita ta… pe care să o duci până la stele în fiecare seara.
    Victoria Baltag Image

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

