Cafeneaua Trandafirul rosu….


O zi minunata si bine ati venit!

Această prezentare necesită JavaScript.

Adaugă o imagine

Despre anitanna

Incerc sa redescopar placerea unei actiuni zilnice,cum ar fi aceea de a sta in fata calculatorului, a ma plimba, a citi, a privi lumea din jur,a iubi,dar fara a crede ca este ceea ce pot obtine mai mult de la viata! Am invatat ca viata trebuie traita din plin, cel ce nu calatoreste,nu citeste,nu stie sa asculte muzica, nu iubeste,cel ce evita emotiile care ne invata ochii sa straluceasca si sufletul sa vibreze,e condamnat la moarte!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

253 de răspunsuri la Cafeneaua Trandafirul rosu….

  1. convietuire zice:

    Arata bine Cafeneaua ta… Mai vin 🙂

    Apreciază

  2. anitanna zice:

    Scriem ganduri,scriem randuri,unii le apreciaza,altii nu.Dincolo de ecranul acesta rece al monitorului se gasesc tot suflete de oameni.Desi nu suntem costienti,de cele mai multe ori un simplu mesaj poate incanta,poate face sa tresalte inima cuiva.Cu totii suntem suflete,ca si el,ca si ea,ca si noi toti,traitori in cuvinte,in imagini ,in muzica.Dar dincolo de zbuciumul vietii cotidiene,de trairile interioare ale fiecaruia dintre noi,cuvintele sau imaginile pot fi emotionante si pot face sa rasune acorduri in sufletul si in inima oricui.O persoana care se afla acum la un capat de lume ne poate umple ochii de lacrimi si inima de incantare.Aceasta e doar un mister pe care nu-l putem intelege,dar suntem constienti ca arde in noi,in fiecare!00kH053x9_d

    Apreciază

  3. anitanna zice:

    Ador fiecare anotimp in parte,fiindca fiecare are in el ceva aparte,ceva care ne place!
    Ador serile tarzii in lumina lunii si aburi de cafea…Tags Maker is a Text Image Generator to write Messages, Comments or Tags on Pictures.

    Apreciază

  4. anitanna zice:

     Image
    Comentati pe aceasta pagina daca doriti sa lasati ceva,cateva cuvinte!
    Cu multumiri!

    Apreciază

  5. anitanna zice:

    Astazi e ziua ta,
    Zi frumoasa ca tine
    Ti-am trimis ghiocei,
    Ca sa-ti murmure ei cat de mult te iubesc
    Poate vei capata daruri mai minunate
    Dar eu, dragostea mea, n-am decat inima
    Ca sa ti-o daruiesc…………
    Daca ne dorim asta… photo nqntghpv7nhu4nz0yijq.jpg,zilnic poate fi ziua noastra…. ,, depinde doar de noi!? :P:
    Am primit si eu un buchet de ghiocei de la cineva..chiar cand nici nu ma aseptam, si parca am privit ziua cu alti ochi, mi s-a parut si mai frumoasa si mult mai senina?! :P: Gandul mi s-a dus la primavara ce va veni cu siguranta,doar cateva zile ne mai despart de ea,calendaristic vorbind,ca in realitate se pare ca va fi cu totul altfel,ca de fiecare data… :P: Vin zilele Babei Dochia,cea rea,capricioasa si trebuie s-o lasam sa-si scutere cojoacele-i grele …. sa-si faca mendrele!? :P:
    Pana atunci va doresc o zi cu toate cele bune si frumoase in ea!

    Apreciază

  6. anitanna zice:

     photo 02pJ054POx3.png
    Oamenii apar deseori în viaţa noastră pentru a ne arăta acele părţi din noi asupra cărora trebuie să lucrăm. Relaţiile sunt simple oglinzi în care ne vedem reflecţia.

     photo 00am06hX-uO.jpg

    Putem alege să nu reacţionăm. Putem întoarce celălalt obraz. Obrazul Iubirii. Ştiind asta, putem deveni conştienţi, alegând să devenim responsabili.
    – Mabel Katz- photo 001N055t97b.jpg

    Apreciază

  7. anitanna zice:

     photo 41da5b98-2a35-4749-8dac-10cce7ea4728.jpgBuna ziua si bun gasit ,dragi prietene si prieteni de pretutindeni! Sunt aproape doua zile de cand nu am mai intrat si pe aici…Consider,ca ultimile 3 zile,respectiv joi,vineri si sambata,din aceasta Saptamana Mare,sunt cu adevarat punctul culminanant pe care il traieste orice crestin in intalnirea cu sacrul,pentru a putea participa la marele miracol al Invierii Domnului.
    Ieri,adica in Joia Mare am inrosit oualele,fiindca se spune ca ,oualele inrosite si fierte in aceasta zi nu se strica pe tot parcursul anului,chiar mai mult,nu se vor strica niciodata.
    Sambata Mare se sacrifica in mod ritual,mielul si se prepara friptura si borsul de miel.Sambata Mare este ultima zi de pregatire a pastilor,cand se pregatesc cea mai mare parte a mancarurilor traditionale,pentru ca ele sunt fala mesei de Paste.
    Tot astazi,adica sambata se definitiveaza Tags Maker is a Text Image Generator to write Messages, Comments or Tags on Pictures curatenia si se fac ultimele retusurii la hainele pe care le va imbraca intreaga familie la Inviere si in zilele Sfintelui Paste.
    Este ziua cand toti ai casei participa la ultimile pregatiri ,iar din meniul pascal nu vor lipsi,borsul de miel,drobul,stufatul de miel,friptura,cozonacul,pasca ,vinul rosu,iar eu am mai adaugat cate ceva.. o piftie de curcan si o mancare rece tot de curcan,precum si o friptura din piept de curcan pentru cei din familie care nu mananca miel…fiindca am si asa ceva… 😛 : O zi luminata de sambata cu pace,liniste… va doresc! photo b27cc2d2-9916-4c9d-b90b-0178b461b6c6.jpg…HRISTOS A INVIAT!

    Apreciază

  8. anitanna zice:

    Citeste totul pana la capat! Mai-mai ca l-am sters si eu, dar cata binecuvantare cand am ajuns la sfarsit!
    Doame, cand l-am primit m-am gandit..
    N-am timp pentru asa ceva…si in plus nu e potrivit la serviciu.
    Apoi am realizat ca exact felul asta de a gandi…, tocmai asta e cauza atator probleme azi in lume.
    Incercam sa-l tinem pe Dumnezeu in biserica duminica dimineata… Si poate duminica seara…
    Si, poate, la vreun eveniment in mijlocul saptamanii.
    Si ne place sa-L avem in preajma la boala…
    Si, bineinteles la inmormantari.
    Cu toate acestea nu ne facem timp pentru El la serviciu, sau la joaca…
    Pentru ca…partea asta a vietii credem…ca o putem, ca trebuie, sa o rezolvam singuri.
    Doamne, iarta-ma daca vreodata mai cred ca exista…
    un timp si un loc anume unde…
    EL nu e pe primul loc in viata mea!
    Ar trebui sa gasim totdeauna timp sa ne amintim cate a facut El pentru noi.
    Daca nu te rusinezi sa faci urmatoarele, urmeaza directiile:
    Isus a spus: „Daca te rusinezi de mine, si eu ma voi rusina de tine in fata Tatalui.”
    Te rusinezi de Domnul?
    Da, il iubesc pe Domnul!
    El este izvorul vietii si Mantuitorul nostru.
    El ma tine in fiecare zi. Fara El voi fi nimic, nu voi reusi nimic. Fara El sunt nimic. Insa, fiind cu Cristos, El ma intareste. (Fil. 4:13)
    POEM photo 13612102.jpg
    Am ingenunchiat rugandu-ma, dar nu prea mult, caci multe altele aveam de facut.
    Ma grabeam la serviciu, chitantele erau gramada.
    Asa ca am ingenunchiat si am spus grabit o rugaciune,
    M-am ridicat apoi repede sa plec.
    Datoria mea de crestin era implinita, sufletul meu se putea linisti.
    Toata ziulica n-am gasit timp sa spun o vorba buna, sa vorbesc cu prietenii despre Isus.
    Oricum, ma temeam ca mi-ar rade in fata.
    N-am timp, n-am timp, prea multe de facut…
    Ma plangeam intruna…
    Chiar n-aveam timp pentru un suflet la nevoie?
    Poate nici timp sa mor???
    M-am apropiat de Domnul, i-am stat in fata cu ochi mariti:
    Tinea in maini o carte,
    Cartea vietii photo robert-powell.jpg

    Dumnezeu s-a uitat in carte:”Numele tau nu-i de gasit. Aveam de gand sa-l trec in carte, dar timpul mi-a lipsit.”
    Hmmm, dar tu? Ai timp sa trimiti acest mesaj?
    Nu te opri, mergi pana la capat!
    Usor / greu
    De ce ne e mai greu sa spunem adevarul, si atat de usor o minciuna?
    De ce ne ia somnul in biserica, dar ne trezim imediat ce predica e gata?
    De ce ne vine atat de greu sa vorbim despre Dumnezeu, dar atat de usor cand e vorba de lucruri frivole?
    De ce gasim plictisitoare o cartulie religioasa, dar ne uitam cu interes intr-o revista la moda?
    Cum de ne e atat de usor sa stergem un mesaj religios, dar trimitem tot felul de prostioare?
    De ce bisericile devin tot mai mici, in timp ce barurile si cluburile de dans sunt neincapatoare?
    Te dai batut? Mai gandeste-te!
    Nu uita, Dumnezeu ne priveste.
    Roata rugaciunii-
    Haideti sa vedem daca diavolul poate opri ofensiva!

    Iata ce trebuie sa faci:
    La primirea acestui mesaj spune o rugaciune pentru persoana care ti l-a trimis…
    Rugaciunea e un lucru minunat…
    Nu costa nimic, dar rasplata e minunata!
    BINECUVANTAREA LUI DUMNEZEU SA FIE CU NOI, CU TOTI!
    Binecuvantarea Domnului sa cada asupra ta! Sper ca toti sa fiti binecuvantati, asa cum sunt eu, in urma acestui mesaj! Oare cati il vor sterge din cauza titlului?
    Dumnezeu sa ne ocroteasca pe toti !!

    Apreciază

  9. anitanna zice:

    Simte , doreste , atinge…! Afectiunea este germenele pasiunii ..iar pasiunea este germenele celei mai perfecte iubiri….! Abia atunci , vei simti …implinirea….! O noapte plina de pasiune implinita …!!

     photo 0_48954_35ea5614_XL.jpg

    „Pierdusem pasul prin tăceri absurde
    Și rătăceam prin nopți fără hotare
    Purtând în suflet tristele altare
    Pe marginea unor săruturi crude,

    Dar ne-am găsit printre povești tangente,
    Dulci-amărui, din picături de rouă
    Și lacrimi verzi dintr-o iubire nouă,
    Pe ramul unei strofe abstinente.

    Au plâns cu noi magnolii într-o seară,
    Minutele râdeau în cor timide,
    Dar am uitat poveștile aride
    Și-am părăsit aripile de ceară.

    – Asimptomatic ai venit deodată,
    Destinul nu mi-a spus nicicând de tine,
    Ai aşezat tandretea-n versuri fine,
    Povestea mea “a fost ca niciodată…”

    Abia-ncepea pe geana unei clipe,
    Tu-ncondeiai petale cu lumină
    În ochii tăi albaştrii, fără vină,
    Un basm frumos avea să se-nfiripe.

    Pecetluite buzele-s de vise
    Nicicând tăcerea nu le mai închide,
    Agonic curge timpul în clepsidre
    Şi zborurile toate-mi sunt permise…” photo 01Tx053x0U7.gif

    Apreciază

  10. anitanna zice:


    HRISTOS A INVIAT !

    Apreciază

Se poate comenta aici! Va multumesc si bun venit!

